Ja, maar ik denk omdat ik te vaak geprobeerd heb het geld er in te doen en het gewoon niet lukte. (verkeerd ingestopt)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef QBay het volgende:
Meestal heeft dat te maken met vals geld dat je erin stopt.
Oh echt? ...Hmm...maar gebeurde het bij jou vorige week maandag of deze week?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Toevallig heb ik dit maandag ook meegemaakt. Vanmiddag was het teruggestort. Medewerker van ING wist te vertellen dat er landelijke problemen met de stortingsautomaten waren.
Zelfde meegemaakt, bij mij ging het destijds om 50 euro. Moest van de baliemedewerker een formulier invullen en circa 7 werkdagen was de 50 euro alsnog op mijn rekening gestort. Sindsdien gebruik ik de machine niet meer en stort het gewoon bij de baliemedewerkerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:27 schreef Skillstorm het volgende:
Dus ik probeerde geld te storten vorige week donderdag, ik moest 380 euro storten. Ik leg dus 200 euro neer in de machine, na een aantal keer het geld er verkeerd ingestopt te hebben werd het ingeslikt en kreeg ik een bonnetje en kwam er de melding dat het geld ingeslikt was vanwege veiligheidsredenen
Nou, ik vragen wat er aan de hand was aan de medewerker, krijg ik te horen dat ik binnen 10 dagen bericht zou krijgen van het geld.
Het probleem is, ik heb het NU nodig, we moeten een nieuwe wasmachine kopen, de oude is kapot.
Ik heb gegoogled en het blijkt dat mensen soms hun geld gewoon niet terug krijgen, ik maak me zorgen.
Ik heb al meerdere malen gebeld, maar telkens krijg ik hetzelfde te horen: Wacht 10 werkdagen.
Ik vind dit echt van de zotte...
2 dagen geledenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh echt? ...Hmm...maar gebeurde het bij jou vorige week maandag of deze week?
Wow...dat is snel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
2 dagen geleden
[ afbeelding ]
Daar hebben we het dus ook overquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:44 schreef computerprobleem het volgende:
Lol, ben je genaaid als je een stapel briefjes van ¤500,- in zo'n automaat stopt (dus niet een voor een, maar dat andere vak, waar alles snel geteld wordt. Weet niet of dat nog bestaat).
Niks, maar dat wil niet zeggen dat het gewenste product te koop is daar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef geevee het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met contant geld? Als je iets in de winkel wil kopen zijn ze over het algemeen wel bereid om het aan te pakken en doen ze het niet dan ga je met je bestelling gewoon naar een andere winkel.
Geld al terug?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niks, maar dat wil niet zeggen dat het gewenste product te koop is daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |