abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 september 2000 @ 21:59:05 #176
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343683
21.58 uur

Robin de imitatiekoning vermaakt de rest met een aantal imitaties en gekke stemmetjes. Dat valt nogal in de smaak, iedereen ligt onder tafel van het lachen. (Is ook best grappig.)

Nu wordt het weer wat rustiger aan tafel...

22.02 uur

Robin zegt dat ie beschikbaar is voor Kim. Schijnen ze het vanmorgen al over hebben gehad. Ferdi maakt een seksuele toespeling (uit jaloezie?), Kim lacht lief terug.

Ferdi begint weer over internet, kabelmodems en streaming video. "In Eindhoven hebben we allemaal streaming video." Die zal er wel verstand van hebben...

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 15-09-2000 22:02]

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  vrijdag 15 september 2000 @ 22:07:12 #177
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343692
22.04 uur

Opnieuw wordt het Brabantse accent van Desiree geïmiteerd: "Keigaaf!" etc. etc.

Jolanda: "Brabantse nachten zijn lang."

Ferdi:""Leidse nachten ook hoor."

Ferdi vertelt over zijn leven in Leiden. Dan zet iemand Transsexueel in, en Een bossie rooie rozen. Annet zingt een schlager; zet het geluid even uit!

vrijdag 15 september 2000 @ 22:19:04 #178
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343713
22.18 uur

Ali vraagt hoe lang van tevoren de bewoners wisten dat ze mochten meedoen aan BB. Antwoord van iedereen: een week.

Desiree zegt: "Ik ben 2 weken geleden pas opgeroepen." (Weet niet precies wat ze daarmee bedoelt.)

22.20 uur

De onderlinge sfeer wordt geroemd. Ali heeft het over schoolreisjes en lachen-gieren-brullen. Ali wordt inmiddels consequent Darius genoemd. Morgen gaat ie vegetarisch koken, zegt ie, met aardappelen, rijst en dille. Zingt een liedje over eten (Yummie-yummie-yummie...etc.).

En dan is er koffie!

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 15-09-2000 22:21]

vrijdag 15 september 2000 @ 22:24:37 #179
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343719
22.24 uur

Kim is moe. Ze willen haar iets leren maar daar heeft ze nu geen zin in. Ze zit een beetje als een dood vogeltje aan tafel, voor de verandering eens niet op haar vaste positie (rechts onderin).

Ali is naar buiten om een refrein te verzinnen voor het lied dat ze met z'n allen willen maken. De rust is weldadig...

22.34 uur

Bianca zegt tegen Desiree dat ze niet wil dat iedereen ziet 'hoe ze haar bips afveegt'. Gaat dus over de camera op de plee. Desiree ziet dat ook niet echt zitten. Bianca zit ondertussen te schilderen aan tafel; schilderen is voor haar 'een creatieve uiting'. Desiree knikt instemmend... wat moet je ook anders? Ze vertelt dat ze telefonisch contact heeft gehad met de dokter over vanmorgen; Desiree dus. Mag die wel bellen, mensen?

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 15-09-2000 22:37]

Admin vrijdag 15 september 2000 @ 22:35:46 #180
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_343741
22:34
Desiree en Hieke proberen diverse dingen om te kijken of ze ermee kunnen schrijven.
Zo te horen proberen ze bietensap en koffie. Stukje hout in dopen en schrijven maar.
Tekenen is al gelukt. Ze proberen nu een kippeveer te vinden om te zien of dat werkt...

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 15-09-2000 22:38]

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 15 september 2000 @ 22:38:38 #181
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343744
22.38 uur
Koos gaat naar bed. Zijn laatste woorden: "Dames en heren welterusten!" Exit Koos.

22.42 uur

Ook Kim en Robin (in de woonkamer) zijn moe. Dat wordt een rustig avondje...

22.44 uur

Kim vertelt dat er volgende week zaterdag (de 23e?) een familiedag is voor familie en vrienden van de bewoners. Wordt verder niet uitgelegd.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 15-09-2000 22:43]

vrijdag 15 september 2000 @ 22:42:14 #182
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_343748
22.45
'Hoe laat is het?'
-'12 uur, zeker weten !'
'oh, nou dan ga ik zo slapen'
(ik moet namen bij gezichten gaan onthouden, heb geen idee wie dit gezegd hebben)

editorial: was het vorig jaar niet een probleem dat hun ritme helemaal verstoord raakte? Kregen ze na een paar weken toch een klok. Lijkt me nu wel weer een probleem

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 15-09-2000 22:44]

vrijdag 15 september 2000 @ 22:46:38 #183
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343755
22.46 uur

Robin zegt tegen Georgie dat ie vannacht stiller moet zijn in de slaapkamer omdat Koos al slaapt. Is een verwijzing naar de afgelopen rumoerige nacht met Georgie, Ferdi en Ali. Robin is heel serieus en Georgie belooft verbetering.

22.52 uur

In de woonkamer zijn Robin, Kim, Georgie, Jolanda, Bianca en Desiree. Discussie over bier. Robin drinkt 't bijna nooit. Jolanda houdt van rode wijn.

22.53 uur

Ali komt erbij. Hij wil een lied schrijven met de bewoners en wil 't opnemen voor de camera. "Regie vastleggen!" roept hij. Daarna zingt hij een melodie. Georgie vindt dat 't vrolijker moet worden. Iedereen begint nu door elkaar te zingen...

Ali zingt: "Hier bij Big Brother is het altijd feest, dat weet je pas als je er bent geweest!" Dat is dus het begin van het lied, en 't klinkt lang niet onaardig.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 15-09-2000 22:53]

vrijdag 15 september 2000 @ 22:51:05 #184
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_343770
Ze zijn het Big-Brother handboek aan het lezen over hoe ze zelf bier kunnen maken. Duurt geloof ik meer dan 2 weken. Moet gisten en zo. Uiteindelijk krijgen ze dan 23 liter bier.

MAG is bezig het BB2 lied te schrijven slash zingen.

Hier bij Big Brother is het altijd feest
Dat weet je pas als jjij er bent geweest
Wij zijn hier voor jou en jij voor ons
We nomineren wel, maar geven niemand de bons

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 15-09-2000 23:00]

vrijdag 15 september 2000 @ 23:00:02 #185
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343783
* PingPong zingt mee met LionHeart

23.00 uur

Kim vertelt aan Robin over De Stunt, haar favo disco waar 'geen boeren' komen. Ali zit aan tafel te schrijven aan het lied. Er wordt weer wat afgeschreven in BB... En gezongen, Robin heeft de slotzin gevonden: "Stort je geld in het Big Brother-fonds!" En weer een imitatie, weetikveel van wie.

23.01 uur

Ali's lied nadert zijn voltooiing. Iedereen zit nu aan tafel mee te denken. Klinkt vooralsnog beter dan de Gordon-tune. Ali: "Er moet meer humor in het lied." Ai, dat wordt lastig! Annet wil dat de opbrengsten naar een goed doel gaan; Bianca oppert het Wereldnatuurfonds, Georgie het Big Brother-fonds: "" Help Big Brother de winter door!"

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 15-09-2000 23:03]

Admin vrijdag 15 september 2000 @ 23:00:38 #186
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_343785
22:58
Ze hebben er behoorlijk lol in zo te zien.
... We nomineren wel
maar geven niemand de bons..

Bekende melodie trouwens... Kan 't alleen niet plaatsen

Klinkt trouwens wel 100x beter dan het BB lied van vorig jaar.

vrijdag 15 september 2000 @ 23:13:17 #187
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_343800
23.10
Ze proberen nu coupletten te maken onder leiding van Ali. De wijs hebben ze, en een beetje tekst. Iedereen probeert te helpen, maar dan komen dingen als jambe en ritme en zo om de hoek kijken. Daar heeft alleen Ali kaas van gegeten zo te horen. De meeste suggesties lopen van geen kant in het ritme.

'Zoveel mensen om je heen, je bent echt niet alleen'

(ongeidentificeerd iem.) 'Dit is Shakespeare man'

Annet stelt voor:
'Het is een hele klus, maar we zijn beter dan de Bus'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 15-09-2000 23:18]

vrijdag 15 september 2000 @ 23:15:31 #188
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343801
23.14 uur

Ali maakt een grapje over Koos die al naar bed is. Kim suggereert een relevante verbetering ("Je bent hier niet alleen" ipv "Je bent echt niet alleen") maar Ali wil niet luisteren. Jammer, was wel een nuttige opmerking van Kimmetje.

23.16 uur

Aan tafel: Leo slaat een arm om Desiree en laat die langzaam naar beneden zakken. Ondertussen zegt ie wat, maar wat is onduidelijk want Ali zingt maar door. Opnieuw maakt iemand een grapje over Koos die al naar bed is. Niet zo netjes hè?

23.19 uur

Georgie wil een zinnetje over De Bus in het lied maar wordt weggehoond door de rest. En dan: de Gert Jan Droge-imitatie van Robin! Lang niet gehoord...

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 15-09-2000 23:19]

vrijdag 15 september 2000 @ 23:21:29 #189
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343807
23.21 uur

Ali zegt dat het een mooi, serieus lied moet worden. "Te beginnen met het eerste couplet", maar da's logisch.

gelooft het verder wel en geeft het estafettestokje over aan...

vrijdag 15 september 2000 @ 23:23:47 #190
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_343812
23:21
Koos is weer wakker, waarschijnlijk van al dat blerren, ik bedoel zingen.

Hij wordt met luid gejuich ontvangen.

pi_343819
23:27

De bewoners zijn nog steeds bezig met het lied. Ali voert het hoogste woord. Ze zijn wel erg eensgezind hoor, en maken behoorlijke herrie. Ik denk niet dat Koos lekker slaapt

Ze zingen nu "Guus komt naar huus want de koeien moeten ..."

Buffering... zzzzzucht...

Het is allemaal wat onverstaanbaar want ze lullen allemaal door elkaar.

23:33

Ja inderdaad, daar is Koos weer. Koos vindt dat er niet te groffe teksten mogen worden gebruikt omdat er ook kinderen van 6-8 jaar kijken.

Die stem van Ali lijkt echt op Gordon!
Dit is absoluut Big Soundmixshow, jeez wat zingen ze veel.

Buffering...

Ali slaat de maat en neuriet erop, zodat iedereen maar vooral weet hoe het liedje moet gaan.

Ze gaan nu naar het tweede couplet, waar volgens Ali camera's in moeten voorkomen, no privacy, brood verzieken, voetballen,

Koos roept iedere keer zelf weer iets op, maar waar het over gaat weet ik niet want ik word helemaal sufgebufferd

23:38
Vanaf de eerste keer dat wij elkaar zagen, vonden we het vreemd hadden we niet te klagen (regel uit het liedje) Zoveel mensen om je heen je bent niet alleen

Als Jolanda zingt klinkt het als onvervalste palingpop

[Dit bericht is gewijzigd door weathergirl op 15-09-2000 23:38]

Admin vrijdag 15 september 2000 @ 23:31:26 #192
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_343820
quote:
Op 15 september 2000 23:21 schreef PingPong het volgende:
23.21 uur

Ali zegt dat het een mooi, serieus lied moet worden. "Te beginnen met het eerste couplet", maar da's logisch.

gelooft het verder wel en geeft het estafettestokje over aan...

Thnx PingPong, Letterman, Weathergirl, Isabeau, Lionheart, Tetman en alle anderen die ik nog vergeten ben natuurlijk

Tot morgen... Tot BB !
Ik ga nog ffies door als er nog iets boeiends gebeurt trouwens

Admin vrijdag 15 september 2000 @ 23:34:15 #193
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_343822
23:30
Koos is weer wakker en gaat bij de rest van de groep zitten.
Ze zijn de tekst driftig aan het aanpassen, verbeteren etc.
Het melodietje is ontzettend bekend, maar ik kan het niet plaatsen (en kan dat niet uitstaan )
pi_343836
volgende regel van het lied:
Zoveel mensen De afstand tussen ons die verdween...

(Ze zijn nu de dames- en herenstemmen aan het verdelen)

REfrein:
Hier bij BB is het altijd feest
Dat weet je pas als je er bent geweest
Wij zijn er voor jou en jij voor ons
We nomineren wel maar geven niemand de bons
in onze harten zijn we vrienden voor altijd
zonder luxe zonder geld en zonder tijd
Zonder zorgen Brachten wij onze dagen door
Zongen wij ... in koooooooooor

Het klinkt best aardig...

Ow. Denk ik net de goede tekst te hebben opgeschreven, zijn ze nog aan het delibreren.

Koos zit over zijn hoofd te wrijven alsof hij koppijn heeft en vraagt of ze nog gaan klaverjassen

Koos vindt er niet zoveel aan, volgens mij.

23:45
Ze hebben het nu over het lied Jeanny van Falco... zou dat soms de melodie zijn? Het lijkt er niet op.

Koos heeft het niet naar zijn zin.
Hij speelt een spelletje met (denk ik) Ferdie en samen houden ze zich totaal niet met het lied bezig. VOlgens mij storen ze zich aan de herrie. Met name Koos...

23:48
Achgut achgut Ali Baba vertelt zijn medebewoners dat ze het niet goed doen. Hij doet dit niet even, hij doet het al jaren, zegt hij. Hij legt de groep uit hoe je liedjes moet schrijven. Het refrein vraagt om herhaling, volgens hem.
Ze schijnen het nog te pikken ook.

Buffering...

Wat is dit saai zeg. Ze willen erin hebben dat ze 'voor de lol gaan', maar dat past niet qua ritme volgens Ali.
'Lachend' geeft al aan dat er lol in zit, dus dat hoeft niet volgens Ali.

Koos grijpt ondertussen steeds vaker naar z'n hoofd... hij schaakt of damt met Ferdie.

Naast Ali Baba en zijn 11 Big Brothers zit Hieke, die zich er ook flink mee bemoeit.

Het wordt nu:
"Lachend komen wij onze dagen door
De lol, daar kiezen wij vooooooooor..."

Deze laatste zin is superbelangrijk volgens Ali Baba.

Nu wordt het:
"Lachend komen wij onze dagen door
Big Brother, we gaan ervoooooooor..."

Ali grapt: Big Brother, we gaan er vandoooooor...

VOlgens Ali is het nu perfect. Hoeven ze niet meer over na te denken.

[Dit bericht is gewijzigd door weathergirl op 15-09-2000 23:53]

vrijdag 15 september 2000 @ 23:48:18 #195
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343842
Ze zitten te dammen aan de andere kant van de tafel maar Ferdi houdt zich meer met het lied bezig dan met het spel. Koos denkt alleen maar aan zijn volgende zet.

Leo zit er trouwens bij alsof ie Ali's hersens kan inslaan. Die heeft het echt niet naar zijn zin.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 15-09-2000 23:52]

pi_343847
tot nu toe :

couplet 1:
vanaf de eerste keer dat wij elkaar zagen,
we vonden 't vreemd maar we hadden niets te klagen.
Zoveel mensen om je heen, je bent echt niet alleen
De afstand tussen ons die verdween
whooooohhhhh

refrein:
Hier bij Big Brother is het altijd feest,
dat weet je pas als je er bent geweest.
Wij zijn hier voor jou en jij voor ons,
wij nomineren wel, maar geven niemand de bons.

couplet 2:
Wat we tot nu toe met z'n allen hebben bereikt,
zonder luxe, zonder geld en zonder tijd.
lachend komen wij onze dagen door
Big Brother we gaan er voor

Hmmm ze weten het nog niet helemaal geloof ik.....ze zijn al weer aan het veranderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 15-09-2000 23:58]

vrijdag 15 september 2000 @ 23:58:18 #197
3256 WebMan
Different Day... Same Shit
pi_343850
Uhhuummm jullie mogen geen ali of mohammed zeggen, maar voluit zijn naam mohammed-ali ... Dat zei hij gistermiddag ... mafkees!
pi_343852
"In onze harten blijven we vrienden voor altijd" met dat zinnetje heeft Jolanda moeite. Want, zegt ze, we zijn nog helmeal geen vrienden voor altijd na 3 dagen. Nuchter!

Ali: "Misschien wordt het niet eens een hit maar zenden ze het morgen uit. Ja het kan ook best zijn dat ze het morgen laten zien."

Ali vertelt dat alle grote tekstschrijves zoals John Ewbank op deze manier werken. (Aan tafel in het BB huis?? )

Wat het wordt:
"Wat we tot nu toe met z'n allen hebben bereikt"
Jolanda dicteert Ali, die braaf zit te pennen.

Leo zit achterover met zijn armen over elkaar en is verdacht stil. Hij lacht af en toe, maar als een boer met kiespijn.

Iemand zag in het hotel de reclame over die sauzen met die hot dog (jongen die dat op z'n poster spuit en aflikt). Ze hebben het nu over leuke commercials. Leo leeft weer een beetje op: "Ik heb nog zo gezegd, geen bommetje!"

23:58
Terug naar het lied. Annet roept: Ik voel het, dit wordt een hiiiit! (genoeg reden voor mij om het alvast niet te kopen).

Koos zit ongegeneerd te gapen. Daar kun je een auto in parkeren zeg!

WG trapt af, ik heb het nu wel gehad met dat lied... welterusten!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')