niet, maar jij blijft wel denken dat hier iedereen zo denkt, alleen omdat HW dat doetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Apeldoorn en Den Haag hebben ook een paleis. Den Haag zit de regering. Waarin verschilt Amsterdam anders dan dat het op papier de hoofdstad is?
Welk totaalpakket dan? Ik kom uit Amsterdam, heb er jaren gewoond, kom er regelmatig, maar het is voor mij gewoon een stad. Een leuke, fijne, mooie stad, absoluut. Maar enig in zijn soort? Dat gevoel deel ik niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar een stad is ook de voorzieningen, bereikbaarheid, OV, sfeer etc etc.
En Amsterdam is misschien niet op alle vlakke beter dan andere steden, maar het totaalpakket vind je in NL alleen hier.
Ik ken meer Amsterdammersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
niet, maar jij blijft wel denken dat hier iedereen zo denkt, alleen omdat HW dat doet
Niet enig in zijn soort in de wereld, maar in nederland vind IK van wel. Ik vermaak me ook wel in Den Haag, Rotterdam, Utrecht, maar Amsterdam heeft toch net ff iets meer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Welk totaalpakket dan? Ik kom uit Amsterdam, heb er jaren gewoond, kom er regelmatig, maar het is voor mij gewoon een stad. Een leuke, fijne, mooie stad, absoluut. Maar enig in zijn soort? Dat gevoel deel ik niet.
Dat heb ik met Amsterdam niet zo, wel met Utrechtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:51 schreef MrMonkeyman het volgende:
Als ik in Amsterdam ben heb ik het gevoel dat ik in een groot dorp ben, ben ik in Rotterdam dan heb ik het gevoel dat ik in een kleine metropool ben, ben ik in Eindhoven dan ben ik thuis
Utrecht is gezellig, maar idd een beetje kneuterig soms. Haarlem is echt Amsterdam-miniquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Dat heb ik met Amsterdam niet zo, wel met Utrecht
Utrecht is mooie stad, alleen jammer van al die mensen. Bah bah, dat graflelijke accent, en al die ballen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Dat heb ik met Amsterdam niet zo, wel met Utrecht
Ik vind het zelf ook niet zo mooi; is dan allemaal zo hardquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doel vooral op haar wasbord. Vind dat gewoon niet mooi
Je moeder.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:53 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Utrecht is mooie stad, alleen jammer van al die mensen. Bah bah, dat graflelijke accent, en al die ballen...
Die stelling klopt als je het zuiden als boven zietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:55 schreef ArTiC het volgende:
Alles boven de rivieren =
en Limburg ook![]()
Q!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:53 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Utrecht is mooie stad, alleen jammer van al die mensen.
Utrecht is lekker dorps.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Utrecht is gezellig, maar idd een beetje kneuterig soms. Haarlem is echt Amsterdam-mini.
Ik heb geen tieten hoor. Tenminste, niet zo heel veel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:19 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen en die zijn dan ook uitzonderlijk lief
Toch wel minstens een handjevolquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten hoor. Tenminste, niet zo heel veel..
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Toch wel minstens een handjevol
De rechter keurde dat bij mij toen niet goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |