Leefbaarheidsbudget kan je daarvoor aanspreken! Aanvraag indienen bij de gemeente daarvoor, handtekeningen ophalen in de wijk!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Denemarken is het nu! We hebben vanavond heerlijk op t springkussen gesprongen. Er waren gen kids dus wij zagen onze kans schoon! Je ziet het veel in Denemarken, van die luchtkussens di uit d grond komen. Heb er al over nagedacht om de speltuinvereniging achter ons huis te smsen met de vraag; kan dat bij ons ook niet?
http://www.google.nl/sear(...)MZUIrtL-Wa0QXLuIDwCw
Dat dus
En dat is een reactie op... ? Of gewoon in het algemeen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik weet één ding wel na het lezen van een aantal topics: als ik help is het heel selectief. En ik zorg zelf dat iets op de plek komt. Je kunt zeggen wat je wilt maar dit forum krijgt het beetje het karakter van de zwerver die drie keer per dag om een euro voor het slaaphuis komt bedelen.
Na de ervaringen in FHF.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En dat is een reactie op... ? Of gewoon in het algemeen?
Ja sorry hoor, zit achterover met een bak chipsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het is wel duidelijk waar iedereen momenteel is.
Stuur dat hier eens heen, het is hier nog over de 20 graden buiten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, zit achterover met een bak chipsHet regent pijpestelen hier en onweert vreselijk, dus Joep wil ook nog niet naar buiten
Ik vind er op het moment ook maar weinig leuks tussen staan..quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Stuur dat hier eens heen, het is hier nog over de 20 graden buiten.
Mwoah, het is met name de manier hoe er met spullen om gegaan wordt. Dingen worden weg geflikkerd, dingen komen niet aan. Mensen willen het beste van het beste.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind er op het moment ook maar weinig leuks tussen staan..
Maargoed, ik ben op het moment toch druk zat, dus ik vermaak me wel
Joep is helemaal weggekropen onder mijn stoel, die denkt dat het vuurwerk is schijnbaar?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hier ook.
Net even met de hond buiten geweest en het nu juist heerlijk weer buiten.
Niet te warm en niet te koud.
Beetje zwoel weer zeg maar.
Zie nu even snel iets over een tas van jullie die zoekgeraakt is ofzo..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mwoah, het is met name de manier hoe er met spullen om gegaan wordt. Dingen worden weg geflikkerd, dingen komen niet aan. Mensen willen het beste van het beste.
Maar goed, mensen zijn nou eenmaal raar. Toen een groep vrienden en ik na de vuurwerkramp in Enschede met een trailer vol spullen die kant op gingen vertelden de militairen daar dat er mensen waren die dingen weigerden omdat het niet hun merk was of niet de goede kleur. Die mensen kregen dus terecht niks.
Ik lees net hierboven dat je dan een trailer vol met spullen krijgtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Joep is helemaal weggekropen onder mijn stoel, die denkt dat het vuurwerk is schijnbaar?
* Ireth draait alvast de deur van het nachtslot!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik lees net hierboven dat je dan een trailer vol met spullen krijgt
Ja, dat is wel echt jammer..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zie nu even snel iets over een tas van jullie die zoekgeraakt is ofzo..
Maar inderdaad, sommigen hebben nog eisen ook..
Ja, om maar eens een voorbeeld te noemen. Dan hebben we het nog niet eens over goede kasten die weg geflikkerd worden, mensen die zitten te bedelen voor de zoveelste keer en mensen die zichzelf echt helemaal geweldig vinden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zie nu even snel iets over een tas van jullie die zoekgeraakt is ofzo..
Maar inderdaad, sommigen hebben nog eisen ook..
En als je het niet mooi vindt ook gewoon zeggen hoor, dat moet allemaal maar kunnen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth draait alvast de deur van het nachtslot!
Da's alleen als de hele wijk ontploft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik lees net hierboven dat je dan een trailer vol met spullen krijgt
Zo te horen gebeurt dat momenteel wel boven onze wijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Da's alleen als de hele wijk ontploft.
Die zal wel op een stort beland zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, dat is wel echt jammer..Had er nog een briefje bijgedaan ook
Net weer kostelijk geamuseerd anders. FHF wordt met de dag briljanter.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind er op het moment ook maar weinig leuks tussen staan..
Maargoed, ik ben op het moment toch druk zat, dus ik vermaak me wel
Ja sorry, het gros van die spullen kwam bij een rommelmarkt vandaan en die is pas weer in april.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo te horen gebeurt dat momenteel wel boven onze wijk
Dat is een aanname, en aannames moet je niet doen. Ik weet niet waar die tas gebleven is, niemand weet dat blijkbaar. Volgende keer met de post versturen doe ik ook niet, dat vind ik te duur.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die zal wel op een stort beland zijn.Volgende keer versturen we het wel met de post.
Ik moest om jouw post wel even lachen, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Net weer kostelijk geamuseerd anders. FHF wordt met de dag briljanter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |