Wordt het überhaupt wel uitgezonden buiten het olympische seizoen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:49 schreef Thas het volgende:
Snap niet dat dit geen populaire kijksport is, wat een wedstrijden allemaal.
Toen ik het paar dagen geleden voor het eerst zag, vroeg ik me ook al af waarom ik dit niet eerder heb gekeken. Erg leuke sport om te zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:49 schreef Thas het volgende:
Snap niet dat dit geen populaire kijksport is, wat een wedstrijden allemaal.
Misschien op Eurosport als er een WK is?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Wordt het überhaupt wel uitgezonden buiten het olympische seizoen?
Verloren in de kwartfinale.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heeft de Duitser het gedaan?
Kwartfinale eruit las ik net...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heeft de Duitser het gedaan?
Ah, de nummer 1 en 4 van de wereldranglijst lagen er dus ook al uit in de tweede ronde. Plaatst het wat in perspectief.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Verloren in de kwartfinale.
http://www.london2012.com(...)fem002300/index.html
Hmm is me eigenlijk nooit opgevallen of dat zo is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef Thas het volgende:
[..]
Misschien op Eurosport als er een WK is?
Top dat je het hebt uitgezocht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, de nummer 1 en 4 van de wereldranglijst lagen er dus ook al uit in de tweede ronde. Plaatst het wat in perspectief.
De nummer 15 en 20 spelen om het brons, de nummer 13 en 47 strijden om het goud...
Spelen inderdaad wat afwachtend. Misschien ontbrand het dadelijk.quote:
Bizar he. Je hebt wel beetje geluk nodig denk ik. Als je toevallig 3 punten achter elkaar maakt kan je daarna alles counteren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, de nummer 1 en 4 van de wereldranglijst lagen er dus ook al uit in de tweede ronde. Plaatst het wat in perspectief.
De nummer 15 en 20 spelen om het brons, de nummer 13 en 47 strijden om het goud...
Duidelijk, dank je. Geeft aan hoe dicht het bij elkaar zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |