Dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:27 schreef Lienekien het volgende:
Stress verlicht je volgens mij vooral tussen je oren.
Alles wat helpt.. een kennis van m'n vader is masseur aan huis dus ik hoop een redelijke prijs te krijgen. Liever geen happy end van hem!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dit.
Maar daarnaast kan een massage je wel helpen om te ontspannen en spanning in je spieren verminderen, die je hebt opgelopen door stress.
Je kunt jezelf veranderen zonder medicijnen hoor, maar dan moet je wel eerst bewust zijn van je verkeerde gedrag. Verandering is niet makkelijk, wel mogelijk...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:49 schreef Syphus het volgende:
Ik ben gewoon als stresskip op deze planeet gepoept denk ik.. en ik wil liever geen medicijnen gaan slikken en verslaafd raken aan een of ander stofje!
Tal van opties om de stress in je hoofd daadwerkelijk te verminderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:49 schreef Syphus het volgende:
Ik ben gewoon als stresskip op deze planeet gepoept denk ik.. en ik wil liever geen medicijnen gaan slikken en verslaafd raken aan een of ander stofje!
Dat leer je daarbij dus... Dat is juist het hele idee achter meditatie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:10 schreef Syphus het volgende:
Net gebeld, vanmiddag m'n eerste massageafspraak.. ben benieuwd, ik zal m'n bevindingen delen!
Ik ga ook meditatie proberen denk ik, alleen mn hoofd leegmaken is best moeilijk :p
Mediteren kun je ook prima zonder muziek, anders raak je alleen maar afgeleid als je op je ademhaling let. Wel kun je op internet zoeken naar bijvoorbeeld een begeleide meditatie als de "bodyscan"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:10 schreef Syphus het volgende:
Net geweest! Al m'n stijve spieren zijn losgekneedtHet voelt in ieder geval heel fijn!
Hij wist me ook te vertellen over meditatie. Ik ga straks eens op zo'n yoga/sportmatje op de grond liggen en focussen op m'n ademhaling..
Heeft iemand een muziekje voor erbij? Op m'n iPod staat nu niet echt meditatiemuziek ben ik bang :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |