SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Beter vroeg dan laatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:42 schreef jankaas020 het volgende:
KutTT, zo hebben we dat ook weer gehad.
Welke kermis?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:39 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Daar heb ik op de kermis nog best op gehost.
Volendamsequote:
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:45 schreef -Amber- het volgende:
Waren me wel tijden. Op de kermis in de kroeg klompen aan, zodat je geen glasschreven in je voeten kreeg. Want tijdens het hosse braken zo het een en andere bier glasje. Later stapte ze over op plastic bekertjes, maar dat was dus half zo leuk.
Heb je daar een kermis voor nodig?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Den Helder, Anna Paulowna, Breezand, Wieringen, Schagen etc. als we maar zuipen konden.
Nee maar het maakt het er wel leuker op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb je daar een kermis voor nodig?
Ik ben er nu zeker van dat jouw voorouders en de mijne buren geweest moeten zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Den Helder, Anna Paulowna, Breezand, Wieringen, Schagen etc. als we maar zuipen konden.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik nodig je uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb je daar een kermis voor nodig?
Waar?quote:
Don't wurrie, happens to me too. Nightquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, had ik hier alik ga slapen gedaan
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Lijkt er op als of jankaas020 weet hoe het er in de polder aan toegaat.
Vanaf 1:02 trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |