Een toch, niet noodzakelijkerwijs de eerste.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uhh, hij had toch alleen het 1e tikje gegeven?
Ik zag Leandra postenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:17 schreef Poeke het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn hoor Yvonne, maar nu jij hier binnen stapt wordt het ineens drukWie breng je allemaal mee ineens
Ja, alsof die met dichtgeslagen ogen nog kon zien wie het gedaan had.... echt, die slachtoffers van tegenwoordigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En het slachtoffer, maar hij lult ook maar wat.
Dat heeft ie bekend voor zover we de media mogen geloven, dan lijkt het er niet op dat ie alle schuld op zich gaat nemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een toch, niet noodzakelijkerwijs de eerste.
Maar goed, de eerste klap is een daalder waard, dus dat zou wel heel kneuterig oud-Hollandsch van hem zijn geweest.
Ik wil wel een wedje maken met je zouzou. Als Badr wordt vrijgesproken van enkele blaam, dan begin ik een zouzou fantopic. Maaar, als hij het wel gedaan heeft en straf krijgt (boete, werkstraf, de bak in) kom jij hier je excuses maken aan iedereen en vertel je hoe verkeerd je het had, goed?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:14 schreef zouzou het volgende:
Als hij heeft het gedaan ben ik mee eens dat hij een straaf kreegt, maar ik zie alleen de telegraaf
dat vertellen.
Nee, maar misschien wel net genoeg schuld om de aandacht dusdanig van de derde dader af te leiden dat die buiten beeld kan blijven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat heeft ie bekend voor zover we de media mogen geloven, dan lijkt het er niet op dat ie alle schuld op zich gaat nemen.
Leandra, APK, Mootie, Cynixquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:17 schreef Poeke het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn hoor Yvonne, maar nu jij hier binnen stapt wordt het ineens drukWie breng je allemaal mee ineens
Ja die zal vast officieel eigenaar zijn van de halve PC Hooft.... ik denk dat de belastingdienst heel blij is met zulke informatiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:20 schreef zouzou het volgende:
dat was een sponsor voor nog meer andere kikboksers.
Alle artisten kopen bij de winkels van Gwenette in de PC..Straat.
Alle winkels daar zijn van hem,jullie weten toch van alles.
Zo werkt dat niet, de politie heeft nu beet en gaan 'm flink onder druk zetten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar misschien wel net genoeg schuld om de aandacht dusdanig van de derde dader af te leiden dat die buiten beeld kan blijven.
Tot dit topic had ik nog nooit van die hele Gwynette gehoord. Waarom kent iedereen die zware criminelen bij naam?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:20 schreef zouzou het volgende:
dat was een sponsor voor nog meer andere kikboksers.
Alle artisten kopen bij de winkels van Gwenette in de PC..Straat.
Alle winkels daar zijn van hem,jullie weten toch van alles.
Alsof het ook maar enigszins interessant is wat deze malloot zegt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:20 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik wil wel een wedje maken met je zouzou. Als Badr wordt vrijgesproken van enkele blaam, dan begin ik een zouzou fantopic. Maaar, als hij het wel gedaan heeft en straf krijgt (boete, werkstraf, de bak in) kom jij hier je excuses maken aan iedereen en vertel je hoe verkeerd je het had, goed?
Toen ik de naam voor het eerst in het topic las dacht ik dat het een meisje wasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot dit topic had ik nog nooit van die hele Gwynette gehoord. Waarom kent iedereen die zware criminelen bij naam?
Ik dacht altijd dat het een vrouw was, zo'n soort moeder van Amandaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot dit topic had ik nog nooit van die hele Gwynette gehoord. Waarom kent iedereen die zware criminelen bij naam?
Als ik de dingen moet geloven die ik heb gelezen is hij echt een zware crimineel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:25 schreef Leandra het volgende:
Toen ik de naam voor het eerst in het topic las dacht ik dat het een meisje was
quote:
Hij heeft een tik gegeven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:24 schreef zouzou het volgende:
Maar waarom excuse, ik hen nooit gezegt dat hij heeft gedaan,
ik zeg dat veel dingen kloppen niet,ik wil de rechter horen daan zeg ik : Hij heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |