Inderdaad.... en waarvan denk je dat ik je ken? Van na DGK (je hebt niet meegepost in DGK zelf), en toen waren je bijdragen van hetzelfde niveau als hier, en helaas is dat dusdanig laag dat je username daardoor is blijven hangen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:59 schreef zouzou het volgende:
@Leandra de psycholoog!
Als dat zo was,heb ik nu beter Nederlands geschreven!!!
dat ik deed zo 3 jaar ook al???Wat een fantaisie , je ken mij niet eens,
ik was soms reageren op de gouden kooie en niet anders!
Dan stuurt ie zijn 'vriendjes' op haar af. En er zijn ook nog 2 kinders in het spel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zal niet zo'n vaart lopen, Badr zit een tijdje vast en komt dan uit de kast.
Ik heb geen idee, ik ken jou niet maar ik dacht dat jij iedereen hier kendequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:03 schreef zouzou het volgende:
@Poeke. deze naam ken ik niet,
waar heb je mij gezien??
Ja [SHO] en [NWS] gaat naadloos in elkaar over.quote:
Ik ben klaarwakker dus voor nu?quote:
Als ie zo snel al doorslaat dan laten zijn vriendjes 'm vallen als een baksteen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:05 schreef kissaa het volgende:
[..]
Dan stuurt ie zijn 'vriendjes' op haar af. En er zijn ook nog 2 kinders in het spel.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:06 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ken jou niet maar ik dacht dat jij iedereen hier kende
Btw.. Badr Hari is een misdadiger en ik hoop dat hij hard de bak in draait. En dan praten wij weer verder, goed?
Kusjes!
Die vriendjes die hem al jaren bijstaan? In datzelfde wereldje als die Gwenette waar ze allemaal een t-shirt van aan hadden, die misdadiger? Die haken niet zo snel af hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als ie zo snel al doorslaat dan laten zijn vriendjes 'm vallen als een baksteen.
Plus dat je niet weet wie die derde dader is.... het zou wel eens enorm gewaardeerd kunnen worden dat hij die buiten schot houdt door zelf te bekennen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vriendjes die hem al jaren bijstaan? In datzelfde wereldje als die Gwenette waar ze allemaal een t-shirt van aan hadden, die misdadiger? Die haken niet zo snel af hoor
Pquote:
Wel als je teveel praat op de verkeerde plek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vriendjes die hem al jaren bijstaan? In datzelfde wereldje als die Gwenette waar ze allemaal een t-shirt van aan hadden, die misdadiger? Die haken niet zo snel af hoor
Ietsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben klaarwakker dus voor nu?
Vermakelijk.
Uhh, hij had toch alleen het 1e tikje gegeven?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat je niet weet wie die derde dader is.... het zou wel eens enorm gewaardeerd kunnen worden dat hij die buiten schot houdt door zelf te bekennen.
En het slachtoffer, maar hij lult ook maar wat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:14 schreef zouzou het volgende:
Als hij heeft het gedaan ben ik mee eens dat hij een straaf kreegt, maar ik zie alleen de telegraaf
dat vertellen.
De andere media hebben het nieuws overgenomen, en de NOS doet dat over het algemeen niet helemaal klakkeloos, de NRC in principe ook niet, maar sinds meisje Koelewijn heb ik daar wat minder vertrouwen inquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:14 schreef zouzou het volgende:
Als hij heeft het gedaan ben ik mee eens dat hij een straaf kreegt, maar ik zie alleen de telegraaf
dat vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |