Bij winst moet ie tegen Thompson of Fiedler. Respectievelijk de nummer 14 en 26 van de wereldranglijst. Daarna niet echt zicht op.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:43 schreef BlaZ het volgende:
Als hij wint moet hij dan niet tegen Pizzo de wereldkampioen van 2011?
Daarna waarschijnlijk tegen de nummer 4, een Kazak.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef Littlecreep het volgende:
Een mooi nieuw topic voor een hopelijk mooie dag.
[..]
Bij winst moet ie tegen Thompson of Fiedler. Respectievelijk de nummer 14 en 26 van de wereldranglijst. Daarna niet echt zicht op.
Dankquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:05 schreef Nober het volgende:
L32 Verwijlen - Schwantes (Bra)
L16 Thompson (USA)/Fiedler (Ger)
QF Alimzhanov (Kaz)/Nguyen (Chn)/Sukhov (Rus)/Jung (Kor)
http://www.london2012.com(...)fem002400/index.html
Ze hebben wel steeds in beeld staan op tv, zouden ze niet ff overschakelen na de heat van Driebergen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef TheArt het volgende:
Maar even een stream opgezocht voor Bassie straks, want niet op de NOS-stream: http://www.sportlemon.tv/v-4/2/110/v-431082.html
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef TheArt het volgende:
Maar even een stream opgezocht voor Bassie straks, want niet op de NOS-stream: http://www.sportlemon.tv/v-4/2/110/v-431082.html
Zou kunnen, maar daar ga ik maar niet vanuit, dan kan je nooit verrast worden als ze het toevallig weer eens niet doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze hebben wel steeds in beeld staan op tv, zouden ze niet ff overschakelen na de heat van Driebergen?
Wat doe je, nu heb ik 7 schermen nodigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar daar ga ik maar niet vanuit, dan kan je nooit verrast worden als ze het toevallig weer eens niet doen
Dan kijk je je echt compleet scheelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat doe je, nu heb ik 7 schermen nodig
Ik heb nu 3 schermen met elk twee streams naast elkaar plus NL1 aanstaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan kijk je je echt compleet scheelIk heb het schermen gewoon als tabblad openstaan, dan volg ik de scores wel en kijk op het juiste moment
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 schermen met elk twee streams naast elkaar plus NL1 aanstaan
Owja, ben ook nog met mijn scriptie bezig![]()
Handboogschieten, handbal, roeien, schermen, judo en beachvolleybal. Schermen en Beachvolley is even pauze nu.quote:
Kan de NOS ook niets aan doen. Ze geven gewoon de streams van Eurovisionsports door en die hebben bij de 12 streams geen stream van het schermen vandaag. Ja voor de finalesessie pas.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:01 schreef megamandy het volgende:
Ok even een late binnenkomerMaar serieus? Geen stream bij de NOS?
Ben nu wel aan het kijken via de stream die hierboven staat
Wat raar. Maja nu heb ik wel ook een commentator erbijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan de NOS ook niets aan doen. Ze geven gewoon de streams van Eurovisionsports door en die hebben bij de 12 streams geen stream van het schermen vandaag. Ja voor de finalesessie pas.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:25 schreef megamandy het volgende:
Ooh bij de NOS gaan ze het ook uitzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |