abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_365625
Ja hoor...Weer enorm gelachen en genoten van je colum Doordevil!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_365652
Weer retegoed Nico...

't Is wel duidelijk dat Bianca graag haar lijf toont. Maak je ook 'n column als ze straks in de Playboy staat?

pi_365680
Waaaahhahaa, kunstwerk van omgesmolten douchemuntjes. Briljant, ik zie het zo voor me.
darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
pi_365703
Deze Doordevil-URL bestaat ook nog steeds:

http://home.wanadoo.nl/doordevil/

= volledig en te goed voor woorden...

[Dit bericht is gewijzigd door CHIN op 27-09-2000 23:12]

elke beslissing is een goeie
  donderdag 28 september 2000 @ 02:03:06 #105
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_365935
Nico schrijft de column van a.s. dinsdag LIVE met al z'n fans op de Bad-Brother.com chat... vanaf 21:00 uur kun je discussieren, grappen en grollen met Doordevil himself

Wordt lachen... verzamelen in de woonkamers van het Virtual Bad-Brother chat-huis.

Tot dan!
Bad Brother

[Dit bericht is gewijzigd door Bad_Brother op 28-09-2000 02:04]

Save your breath... use it to blow up your date!
  donderdag 28 september 2000 @ 02:06:25 #106
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_365937
Nico, ik was het dit jaar niet van plan, maar ik ben alweer al je columns aan het uitprinten voor extra lang leesplezier.
Geweldig!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 29 september 2000 @ 00:39:58 #107
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_367877
Hij staat er weer op.

Hier: http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000026.html

titel: "Rex moet kaal"

groeten,
Nico Dijkshoorn

vrijdag 29 september 2000 @ 00:42:18 #108
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_367882
Toppertje
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_367893
En de volgende de verdwijnt is kabeltouw Rex.
Dag heer Rex, groetjes aan vrouw en 2 kleine kinderen (leuke vader hoor kinderen, niet vergeten dat hij jullie achterlaat om zijn kabels te laten zien aan heel Nederland ...)
Maar,kindertjes, pappie is zondag al weer thuis hoor.
pi_367926
En met deze nieuwe sig en na schokkend van de lach ga ik proberen te slapen.

Nico, in een woord geweeeeeldig!

vrijdag 29 september 2000 @ 10:15:36 #111
272 R@b
No-nonsens
pi_368281
quote:
Op 29 september 2000 00:39 schreef doordevil het volgende:
Hij staat er weer op.

Hier: http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000026.html

quote:
Maar het kan altijd erger. Je kan ook Robert Jensen heten en als radioman een leuk itempje in elkaar moeten draaien. Slechtste televisie van de afgelopen 600 jaar. Koos doet een plasje en daarna, met verdraaid stemmetje op de achtergrond, Desiree met een emmer water er in monteren! Je moet er maar opkomen! Haha, water en plassen, voel je hem! Die Jensen. Wat een prachtmens. Ik begrijp dat we dat iedere week gaan krijgen, deze lol. Je kan beter dood zijn. Jensen doet leuk, dan begrijp je meteen waarom het nooit wat wordt met radio in Nederland. Alleen die Patrick Kicken begrijpt het. Laat mij iedere zaterdag om kwart voor vier volkomen seksueel expliciet een livecolumn oreren over Bigbrother. Wilt u mij afschieten als ik net zo flauw word als Jensen? Dank u.

Ha ha Ik zat bij een kennis te kijken en die zat zich ook grenzeloos te ergeren aan die Jensen. Die dacht even de lolbroek te moeten uithangen op tv, wat een afgang, en inderdaad dat gaan we houden totaan het einde van BB vrees ik. Wat een ellende

Een foutje Nico, Jensen is DJ op radio Veronica ,of wat daar nog van over is, en Kicken bij 3 fm. Wel scherp blijven, anders ga je op een ouder iemand lijken die het allemaal niet meer kan volgen. ----- Willem O' Duys, die de troetelschijf steevast de tritel, tratel of tretter schijf noemde. Omdat hij het zogenaamd niet wist (of wou weten).

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 29 september 2000 @ 10:20:43 #112
272 R@b
No-nonsens
pi_368287
Grappig, foutje in de column was inmiddels al hersteld.

Er stond eerst dit : ''Jensen doet leuk, dan begrijp je meteen waarom het nooit wat wordt met 3 FM. Alleen die Patrick Kicken begrijpt het.........''

Of heeft Big-Brother Veronica de boel ge-edit

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 29 september 2000 @ 10:53:08 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_368309
quote:

Maar het kan altijd erger. Je kan ook Robert Jensen heten en als radioman een leuk itempje in elkaar moeten draaien. Slechtste televisie van de afgelopen 600 jaar. Koos doet een plasje en daarna, met verdraaid stemmetje op de achtergrond, Desiree met een emmer water er in monteren! Je moet er maar opkomen! Haha, water en plassen, voel je hem! Die Jensen. Wat een prachtmens. Ik begrijp dat we dat iedere week gaan krijgen, deze lol. Je kan beter dood zijn. Jensen doet leuk, dan begrijp je meteen waarom het nooit wat wordt met radio in Nederland. Alleen die Patrick Kicken begrijpt het. Laat mij iedere zaterdag om kwart voor vier volkomen seksueel expliciet een livecolumn oreren over Bigbrother. Wilt u mij afschieten als ik net zo flauw word als Jensen? Dank u.
---------------

Ik dacht: 'leuk, Jensen terug op de radio', maar nu ik dit gezien heb blijf ik toch maar bij 538.

Zoals die Beau dat zei: Jensen met zijn altijd scherpe tong. Ik dacht nu gaan we het krijgen, maar blijkbaar mag je bij VOO alleen maar scherp zijn over anderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 29-09-2000 10:53]

vrijdag 29 september 2000 @ 22:45:30 #114
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_369706
Hij staat er weer op.

Titel: "Humor in het huis"

http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000028.html

Groeten
Nico Dijkshoorn

zondag 1 oktober 2000 @ 03:30:47 #115
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_371880
Hij staat er weer op.

Hier: http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000030.html

Groeten, Nico Dijkshoorn

pi_372981
Kwootjes:

"Natuurlijk is Kim voor een 20 jarige stabiel. Als je drie kilometer achter een paard over het asfalt hebt gestuiterd voelt alles de rest van je leven stabiel aan."

"Ja nu loop je de coole vogel uit te hangen met die over je oren hangende king size alpinopet maar jij staat in het weekend dus wel met een cowboyhoed op en slagroom op je tepels laarzen bier in te schenken voor studenten. Zelf gezien jongen, in je introductiefilmpje. Je had een cowboyhoedje op. En je stond lekker gek te doen met je navel, dus een beetje dimmen met persoonlijkheid dit en karakter dat want jouw werk is iets voor geestelijke aanleunwoningjongeren, hoor je me, het is totaal infantiel om met een klomp op je hoofd in je onderbroek een cuba libre uit te schenken. Ja, dat doe jij. Kan je wel heel slim met die varkensoogjes onder die blauwe handgranaat door gaan zitten kijken, maar jij bent gewoon een feestcafé losertje."

Wat zijn ze weer scherp

ROFL

[Dit bericht is gewijzigd door weathergirl op 01-10-2000 17:19]

pi_373054
Hij is weer toppie !

Nog FF over die Rex .. eh Nico .. dat was natuurlijk een makkie.

Maar die Leo ..dat is andere koek..

maandag 2 oktober 2000 @ 21:48:27 #118
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_375597
Hij staat er weer op.

Hier: http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000032.html

Titel: "Koos met een gekleurde bril op."

Groeten,
Nico Dijkshoorn

pi_375611
anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
  maandag 2 oktober 2000 @ 22:22:35 #120
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_375735
Hij is weer super!
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 19:45:38 #121
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_377000
quote:
Ruk aan het stuur en daar gaat hij met zijn veertig tonnen niersteen, ver van huis en vol met plas.
WHOEEEEEHAHAHAHAHAHAHA
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 23:00:20 #122
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_377341
Hij staat er weer.

http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000034.html

Titel: The Hollow Man

groeten
Nico Dijkshoorn

dinsdag 3 oktober 2000 @ 23:15:14 #123
639 Dion
De beuker
pi_377374
kwoot:

“Waarin een biseksuele garagehoudster er achter komt dat ze als Amerikaanse marinier in een Nederlands vrouwenlichaam logeert”.

Bart de Graaf zit in het eindstadium. Ook als trucker begonnen. Mag nu alleen nog maar met een kinderstuurtje met zuignap voorzichtig meesturen op de achterbank. Kijk nog even goed naar Koos want binnen een paar weken zal hij ook ineenschrompelen en alleen nog maar koekjes van Lu verdragen.

Bij Georgie lag er duidelijk ook iets te verschrompelen. Zijn feestcaféfallus dwong hem als vanzelf tot de genante smeekbede richting Kim. “Kimmmiieeeeeee, Kimmmiieeeeeeeee”, je moet je koude hoefjes op mijn feestknietjes leggen. Kimmiiiiieeee, wil je nu eens driehonderd meter door mij op je rug door het huis worden geschoven?

m.a.w.
GO Nico, GO

Kapot is leuker
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 23:16:38 #124
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_377377
"feestcaféfallus"

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 23:18:20 #125
5840 Hollander
Bianca Junk
pi_377381
"Robin reken ik morgen mee af. Uit nou met die buikspreekpop."

Yess kan bijna niet wachten tot morgen

`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')