Ik wou zeggen man, doe rustig sahbi, ik heb niets gezegd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:32 schreef o.us het volgende:
Sorry ik was op mijn besneden penis getrapt.
Ik ga denk ik zo maar sahur eten en slapen, ben al de hele dag ongezellig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wou zeggen man, doe rustig sahbi, ik heb niets gezegd.
Even YT afspeellijstje gemaakt, jwz. Stuur nog wat als je hebt, via DM.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zo maar sahur eten en slapen, ben al de hele dag ongezellig.
Link?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Even YT afspeellijstje gemaakt, jwz. Stuur nog wat als je hebt, via DM.
[ afbeelding ]
Ik kan je ook een hoop Marokkaanse pop/ R 'n B/hiphop sturen als je wilquote:
Ik ben een all-round music lover. Liever meer zoals bovenstaande want is hetzelfde als Bosnische muziek.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan je ook een hoop Marokkaanse pop/ R 'n B/hiphop sturen als je wil
Ik vast ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:39 schreef aight1 het volgende:
doet er hier eigenlijk iemand ramadan?
ousje?
Ik post binnen 10 minuten een waslijst voor je.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben een all-round music lover. Liever meer zoals bovenstaande want is hetzelfde als Bosnische muziek.
Respect men.quote:
Rick Ross verpest die track met z'n domme brag 'n boast. Boring. Jay-Z ook wel betere verses gespit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nummer wel geluisterd? Jay-Z killed
Kijk eens, speciaal voor jou. In return wil ik een lijst met Bosnische muziek terugquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben een all-round music lover. Liever meer zoals bovenstaande want is hetzelfde als Bosnische muziek.
Klopt, toen had ik mijn redenen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Respect men.
paar jaar geleden deed je toch niet? of ben k in de war nu
Lol dankjewel man. Ik geef je mijn afspeellijst wel (lui).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Kijk eens, speciaal voor jou. In return wil ik een lijst met Bosnische muziek terug.
Je vergeet mintthee en watermeloen a sahbi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mocromusic + FIFA = WIN
Come at me.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Je vergeet mintthee en watermeloen a sahbi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |