quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu heb ik er 6 gemeet. En FB laat ik maar even achterwege voordat je gelijk begint te bitchen
En dan was dit nog voorvocht hè.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom steek je je lul in de mond van Kermit?
He gatsiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan was dit nog voorvocht hè.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Te herkenbaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:45 schreef Juminelle het volgende:
Spaanse pepers voor de sambal snijden en dan in je oog wrijven
Haha die daarachter ook hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit is EPIC.
Mevrouw op Tomorrowland moet dringend naar het toilet
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_het_toilet.html
Royal Sadness Unitedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je het zo nodig wilt weten, er was een meet, een bbq dus waar onder andere ik en Chai aanwezig waren.
Ja want vrouwen neuken is echt heeeel sneu. Jij bent echt te dom om te poepen man, heb jij ook klittenband op je schoenen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik neuk tenminste geen FOK!sters dus bek dicht
Ja dat zal het zijn Jajongquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja want vrouwen neuken is echt heeeel sneu. Jij bent echt te dom om te poepen man, heb jij ook klittenband op je schoenen?
Shhhhiiiiiiieeeeeeeeeeetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit is EPIC.
Mevrouw op Tomorrowland moet dringend naar het toilet
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_het_toilet.html
Die is ook geplet daarna, daarom zie je hem niet goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha die daarachter ook he! En heeft ze nou gescheten ja? Wow, dan ben je wel hééél erg van de wereld.
Rare pose om te poepen trouwens, kan niet anders dat die drol helemaal aan d'r billen vastgeplakt zat.
Clay Davis, never forget.quote:
Hahaha, echt hè!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een leuke theorie.
Laat 1 knap meisje haar pics in WDJV posten en er zullen nog 3/4 anderen hun pics posten binnen één dag.
WIN
Daar zit ik al anderhalf jaar in manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:24 schreef jna het volgende:
Nog minder dan 2 uurtjes en dan zit ik in m'n quarterlifecrisis
Noh jij bent nog jongboy. Ik ga richting krioquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, echt hè!
[..]
Daar zit ik al anderhalf jaar in man![]()
. Alvast gefeliciteerd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |