Hoe is dat, het Internet zo geïntegreerd in je 'echte' levenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
God, ik ben Vas al zo vaak tegengekomen op FB, foto's van feestjes, 'ich bin dabei', etc.
En dan ben ik nieteens vriendjes met d'r.
Angstaanjagend. Gelukkig heeft niemand hier ooit mijn FB gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe is dat, het Internet zo geïntegreerd in je 'echte' leven? Zelfs je chick
.
Ten eerste is het ALBERTO.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat ze wel met jou zou rollebollen op een meet.
Oké maar die inschatting maakte ik ook en toen zei jijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ten eerste is het ALBERTO.
Ten tweede heb ik nog nooit van m'n leven FOK!kers gemeet.
Ten derde schat ik Vas wel zodanig in dat ze niet losbandig is, helemaal niet in gezelschap.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kent alleen de KLB SC-kant van Vas waarschijnlijk.
Hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:37 schreef Chai het volgende:
Ok. :$ beetje rekening houden met mijn klb autisme aub.
Ik zeg niets meer, er zal wel een reden zijn dat jij van niets weet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha.
Maar vertel nou over die BBQ. Je gaat me niet vertellen KLB SC een BBQ-meet heeft gehouden oid?
Omdat ik er niet post misschien? En omdat ik geen FOK!kers op FB heb?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg niets meer, er zal wel een reden zijn dat jij van niets weet.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat ik er niet post misschien? En omdat ik geen FOK!kers op FB heb?![]()
Sowieso het enige wat ik met KLB SC + BBQ zou doen is erop gooien.
Het is geven en nemen toch, saaie bedoeling als je nergens meer op ingaat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef Ethanolic het volgende:
God dWc gisteren had je ook al zo een honger.
Godverdetering, serieus Chaiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:13 schreef Chai het volgende:
Voor dwc http://www.vkmag.com/magazine/dominoes_of_fire/
Mijn heer, ik heb gezondigdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HET IS TROUWENS FERNANDES, ongewassen barbaar dat je d'r bent!
Als je het zo nodig wilt weten, er was een meet, een bbq dus waar onder andere ik en Chai aanwezig waren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha.
Maar vertel nou over die BBQ. Je gaat me niet vertellen KLB SC een BBQ-meet heeft gehouden oid?
Foto's ja? Waarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
God, ik ben Vas al zo vaak tegengekomen op FB, foto's van feestjes, 'ich bin dabei', etc.
En dan ben ik nieteens vriendjes met d'r.
Wie nog meer?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je het zo nodig wilt weten, er was een meet, een bbq dus waar onder andere ik en Chai aanwezig waren.
Vorig jaar had je anders wel een andere meningquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
En ik zal nooit of te nimmer die schwanz van dWc mijn punani laten betreden.
Hoeveel FOK!kers heb je nou gemeet in totaal? En hoeveel heb je er op FB?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat was mijn beperkte informatie
Nu heb ik er 6 gemeet. En FB laat ik maar even achterwege voordat je gelijk begint te bitchenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoeveel FOK!kers heb je nou gemeet in totaal? En hoeveel heb je er op FB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |