Opbokkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef Michhas het volgende:
en welke smaak drinken jullie het liefst
Jij kijkt alleen lesbische pr0n?quote:
doe even normaal man ik zit hier gwoon researc te doen voor mn presentatie en dn ga jij ineens schelden enzo :s wrm doe je dat manquote:
sowiesoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen lesbische pr0n?
Wie denk je wel niet dat je bent?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je verteld Vas niet dat ze normaal moet doen.
Pulserende clit gekregen van deze post.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
JE MOET ZELF OPBOKEN JA!!!! SCHELDEN DOET OOK PIJN HOOR, HOE ZOU JIJ HET VINDEN!! :s
quote:
Kom nie hier denk je omdat je breed enzo bent dat je me kan domineren :Squote:
Ohja, da's waar ook. Ik mis Sinosappel serieusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pulserende clit gekregen van deze post.
Waarom link je dit aan Sinosappel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, da's waar ook. Ik mis Sinosappel serieus.
Mission accomplished.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die zei dat altijd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom link je dit aan Sinosappel?
Baasquote:
Meen je dat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die zei dat altijd?
[..]
Baas.
Swaggerjack jij d'r nou? Ze zei ook altijd srsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meen je dat?Dat heb ik srs nooit gezien
Ik kan je sowieso zonder twijfel domineren, de vraag is wanneer en waarom.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]gvd
[..]
Kom nie hier denk je omdat je breed enzo bent dat je me kan domineren :S
Hou nou op me met hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Swaggerjack jij d'r nou? Ze zei ook altijd srs.
Sowieso zonder twijfel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan je sowieso zonder twijfel domineren, de vraag is wanneer en waarom.
Aldus mevrouw verteld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou nou op me met hoor!
[..]
Sowieso zonder twijfel.
Lekker dubbel ousje
Never forget.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, da's waar ook. Ik mis Sinosappel serieus.
Waarom zie ik jou nu een paard klaarpijpen om wanneer die klaarkomt hem er snel nog achterlangs in te schuiven?quote:
Dat doen al die peerdenmeisjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou nu een paard klaarpijpen om wanneer die klaarkomt hem er snel nog achterlangs in te schuiven?
Heeft ze nu ook al jouw bijnaam gekopieerd ja?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wedden dat d'r paard 'Black Stallion' heet?
Echt lame. dWc aka Black Stallion Medallion aka Long John Silver aka Slap-da-shit-outta-ya-hood-boxer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Heeft ze nu ook al jouw bijnaam gekopieerd ja?
Wat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou nu een paard klaarpijpen om wanneer die klaarkomt hem er snel nog achterlangs in te schuiven?
I'd tap that boxquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vandaag deze gespot op werk, ben ik nou oversext offe_!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Jij bent echt kksmerig zeg jezus christus.
10000/10.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Sinji het volgende:
Ik begin Olympisch Spelen steeds meer te waarderen
[ afbeelding ]
Mi gado, ik lees nu pas dat ze goud heeftquote:
quote:[...] heeft een Nederlandse moeder, en een Surinaamse vader van Javaanse afkomst
Daarom waardeer ik mijn buurmeisje die fanatiek aan atletiek doet ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze een knappe kop? Indien ja, 100000000000000000000000000/10.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
10000/10.
Godverdomme Sinji, Godverdomme.
[..]
Mi gado, ik lees nu pas dat ze goud heeft![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent factor 10 keer zo spang als die chick denk ik.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Rotkop.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
I give you: Australische synschroonzwemteam.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Meh. Ik zou liever die Bulgaarse hebben. (srs)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef Jajong het volgende:
I give you: Australische synschroonzwemteam.
[ afbeelding ]full stops and exclamation marks![]()
Homosexueel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Meh. Ik zou liever die Bulgaarse hebben. (srs)[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Neuken?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Neuken?Ik ben lightskinned hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hahhahaha.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef jna het volgende:
http://www.themorningstar(...)-looks-like-a-penis/![]()
![]()
![]()
Stel je voor man, je loopt daar gewoon relaxt in de jungle duikt dat monster ineens op en jij zo
om vervolgens zo
If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
I.v.m. TT kan je nu niet de wannabi uithangen. Hier, sop ze:quote:
I know I am.
full stops and exclamation marks![]()
Ew,GTFOquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:27 schreef krioro het volgende:
[..]
I.v.m. TT kan je nu niet de wannabi uithangen. Hier, sop ze:
[ afbeelding ]
I know I am.![]()
Afgrijselijk, compleet uit verhouding. Ik hoop toch niet dat je aan 't miren bent krio.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:27 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I know I am.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
![]()
.
Y'all crazy, die [waist]/[clavicle/delt width] ratio is siiiiiiiiiick.
Zijn schouder is echt fucked up, daarnaast strong roids up in dis bitsj. lkkr test, deca en synthol tog.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:22 schreef krioro het volgende:
.
Y'all crazy, die [waist]/[clavicle/delt width] ratio is siiiiiiiiiick.
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Hij staat gewoon een beetje scheef op de eerste pic en op de tweede zie je door het licht de helft van z'n delt niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zijn schouder is echt fucked up, daarnaast strong roids up in dis bitsj. lkkr test, deca en synthol tog.
En ja no shit dat ie jus d'orange drinkt, nou en.Heul geen synthol though.
Hij is zwart, zijn halve delt die verdwijnt echt niet door het licht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Hij staat gewoon een beetje scheef op de eerste pic en op de tweede zie je door het licht de helft van z'n delt niet.
En ja no shit dat ie jus d'orange drinkt, nou en.Heul geen synthol though.
Niet zo happen, niks mis met roids als je toegeeft.If not now, then when.![]()
Ook als je toegeeft kan er nog wat mis zijn hoor; genoeg retards die zonder er klaar voor te zijn al beginnen, niet weten wat ze doen, het dus niet goed doen, en er uiteindelijk nog steeds matig/crappy uitzien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is zwart, zijn halve delt die verdwijnt echt niet door het licht.
Niet zo happen, niks mis met roids als je toegeeft.
Maar mits fatsoenlijk gedaan idd niks mis mee.
En 't is geen kwestie van happen want 100% natty Surinamese beef hier.
Niet zoals die phaggots Panzer (ear-tech) en Jajong (T3).
[ Bericht 3% gewijzigd door krioro op 03-08-2012 03:16:09 ]full stops and exclamation marks![]()
Lol Panzer is toch natty?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook als je toegeeft kan er nog wat mis zijn hoor; genoeg retards die zonder er klaar voor te zijn al beginnen, niet weten wat ze doen, het dus niet goed doen, en er uiteindelijk nog steeds matig/crappy uitzien.
Maar mits fatsoenlijk gedaan idd niks mis mee.
En 't is geen kwestie van happen want 100% natty Surinamese beef hier.
Niet zoals die phaggots Panzer (ear-tech) en Jajong (T3).If not now, then when.![]()
Gaten in je oren?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:50 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
G'night you lovely people.If not now, then when.![]()
No man, night out zonder hoofdband!quote:Kuikens glijden. Wacht nu op iemand en dan nog even wat gaten boren. Fuck. Zijn jullie aan het hangen achter de kompjoeter?
![]()
Nee man, ik bedoel of dat gaten in je oorlellen zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man, night out zonder hoofdband!Kuikens glijden. Wacht nu op iemand en dan nog even wat gaten boren. Fuck. Zijn jullie aan het hangen achter de kompjoeter?
If not now, then when.![]()
Fotograaf is ook shirtless, I don't like where this is going..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:27 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I know I am.![]()
Het innerlijk is het enige dat teltquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Alsof jullie meiden niet graag eye-candy willen zien.![]()
Ik heb gelezen dat Stephen Hawking een bazig innerlijk heeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het innerlijk is het enige dat telt![]()
![]()
Hoog IQ geeft vaak een laag EQ tho.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Stephen Hawking een bazig innerlijk heeft
(Ik ben een van de weinige uitzonderingen in deze)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: