Hoe is dat, het Internet zo gentegreerd in je 'echte' levenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
God, ik ben Vas al zo vaak tegengekomen op FB, foto's van feestjes, 'ich bin dabei', etc.
En dan ben ik nieteens vriendjes met d'r.
Angstaanjagend. Gelukkig heeft niemand hier ooit mijn FB gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe is dat, het Internet zo gentegreerd in je 'echte' leven? Zelfs je chick
.
Ten eerste is het ALBERTO.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat ze wel met jou zou rollebollen op een meet.
Ok maar die inschatting maakte ik ook en toen zei jijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ten eerste is het ALBERTO.
Ten tweede heb ik nog nooit van m'n leven FOK!kers gemeet.
Ten derde schat ik Vas wel zodanig in dat ze niet losbandig is, helemaal niet in gezelschap.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kent alleen de KLB SC-kant van Vas waarschijnlijk.
Hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:37 schreef Chai het volgende:
Ok. :$ beetje rekening houden met mijn klb autisme aub.
Ik zeg niets meer, er zal wel een reden zijn dat jij van niets weet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha.
Maar vertel nou over die BBQ. Je gaat me niet vertellen KLB SC een BBQ-meet heeft gehouden oid?
Omdat ik er niet post misschien? En omdat ik geen FOK!kers op FB heb?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg niets meer, er zal wel een reden zijn dat jij van niets weet.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat ik er niet post misschien? En omdat ik geen FOK!kers op FB heb?![]()
Sowieso het enige wat ik met KLB SC + BBQ zou doen is erop gooien.
Het is geven en nemen toch, saaie bedoeling als je nergens meer op ingaat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef Ethanolic het volgende:
God dWc gisteren had je ook al zo een honger.
Godverdetering, serieus Chaiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:13 schreef Chai het volgende:
Voor dwc http://www.vkmag.com/magazine/dominoes_of_fire/
Mijn heer, ik heb gezondigdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HET IS TROUWENS FERNANDES, ongewassen barbaar dat je d'r bent!
Als je het zo nodig wilt weten, er was een meet, een bbq dus waar onder andere ik en Chai aanwezig waren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha.
Maar vertel nou over die BBQ. Je gaat me niet vertellen KLB SC een BBQ-meet heeft gehouden oid?
Foto's ja? Waarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
God, ik ben Vas al zo vaak tegengekomen op FB, foto's van feestjes, 'ich bin dabei', etc.
En dan ben ik nieteens vriendjes met d'r.
Wie nog meer?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je het zo nodig wilt weten, er was een meet, een bbq dus waar onder andere ik en Chai aanwezig waren.
Vorig jaar had je anders wel een andere meningquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
En ik zal nooit of te nimmer die schwanz van dWc mijn punani laten betreden.
Hoeveel FOK!kers heb je nou gemeet in totaal? En hoeveel heb je er op FB?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat was mijn beperkte informatie
Nu heb ik er 6 gemeet. En FB laat ik maar even achterwege voordat je gelijk begint te bitchenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoeveel FOK!kers heb je nou gemeet in totaal? En hoeveel heb je er op FB?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu heb ik er 6 gemeet. En FB laat ik maar even achterwege voordat je gelijk begint te bitchen
En dan was dit nog voorvocht h.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom steek je je lul in de mond van Kermit?
He gatsiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan was dit nog voorvocht h.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Te herkenbaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:45 schreef Juminelle het volgende:
Spaanse pepers voor de sambal snijden en dan in je oog wrijven
Haha die daarachter ook hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit is EPIC.
Mevrouw op Tomorrowland moet dringend naar het toilet
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_het_toilet.html
Royal Sadness Unitedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je het zo nodig wilt weten, er was een meet, een bbq dus waar onder andere ik en Chai aanwezig waren.
Ja want vrouwen neuken is echt heeeel sneu. Jij bent echt te dom om te poepen man, heb jij ook klittenband op je schoenen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik neuk tenminste geen FOK!sters dus bek dicht
Ja dat zal het zijn Jajongquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja want vrouwen neuken is echt heeeel sneu. Jij bent echt te dom om te poepen man, heb jij ook klittenband op je schoenen?
Shhhhiiiiiiieeeeeeeeeeetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit is EPIC.
Mevrouw op Tomorrowland moet dringend naar het toilet
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_het_toilet.html
Die is ook geplet daarna, daarom zie je hem niet goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha die daarachter ook he! En heeft ze nou gescheten ja? Wow, dan ben je wel hl erg van de wereld.
Rare pose om te poepen trouwens, kan niet anders dat die drol helemaal aan d'r billen vastgeplakt zat.
Clay Davis, never forget.quote:
Hahaha, echt h!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een leuke theorie.
Laat 1 knap meisje haar pics in WDJV posten en er zullen nog 3/4 anderen hun pics posten binnen n dag.
WIN
Daar zit ik al anderhalf jaar in manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:24 schreef jna het volgende:
Nog minder dan 2 uurtjes en dan zit ik in m'n quarterlifecrisis
Noh jij bent nog jongboy. Ik ga richting krioquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, echt h!
[..]
Daar zit ik al anderhalf jaar in man![]()
. Alvast gefeliciteerd
.
Wat nou, ik ben ook nog hartstikke jong man.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef jna het volgende:
[..]
Noh jij bent nog jongboy. Ik ga richting krio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze zag ik ook nog.
[ afbeelding ]
Deze clip is sick, vanaf 1.55.![]()
Rick Ross feat. Dr. Dre and JAY Z - 3 Kings (A Maybach Films Visual Piece)quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
RICK ROSS EN DR. DRE EN JAY-Z A SAHBI WEJEMA ZIEEEK
Eens.quote:jay z and dre 2 living legends and then you got that fake fat cop hes making money from rapping about somebody elses life he sholdnt even be in the same room as those two
Mrgrapecigarillomn 1 uur geleden 34
Ben nu bezig man, die comment gaat over Rozay.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nummer wel geluisterd? Jay-Z killed
Maybach Music Best music.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Rick Ross feat. Dr. Dre and JAY Z - 3 Kings (A Maybach Films Visual Piece)
Gepubliceerd op 31 jul 2012 door MaybachMusicGrp
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is toch veel mooier? Hop, hop, hop, hop, yalaaa wahed.![]()
Lekkere muziek شقيق , ik type "moroccon music" in dus dan komen meestal de lelijke dingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik dig dit soort Marokkaanse poccoes beter
En de klassieker:
Ik luister/kijk vaak naar Marokkaanse muziekzenders op tv en radio en daardoor blijf ik ook op de hoogte.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekkere muziek شقيق , ik type "moroccon music" in dus dan komen meestal de lelijke dingen.
Ik wou zeggen man, doe rustig sahbi, ik heb niets gezegd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:32 schreef o.us het volgende:
Sorry ik was op mijn besneden penis getrapt.
Ik ga denk ik zo maar sahur eten en slapen, ben al de hele dag ongezellig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wou zeggen man, doe rustig sahbi, ik heb niets gezegd.
Even YT afspeellijstje gemaakt, jwz. Stuur nog wat als je hebt, via DM.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zo maar sahur eten en slapen, ben al de hele dag ongezellig.
Link?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Even YT afspeellijstje gemaakt, jwz. Stuur nog wat als je hebt, via DM.
[ afbeelding ]
Ik kan je ook een hoop Marokkaanse pop/ R 'n B/hiphop sturen als je wilquote:
Ik ben een all-round music lover. Liever meer zoals bovenstaande want is hetzelfde als Bosnische muziek.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan je ook een hoop Marokkaanse pop/ R 'n B/hiphop sturen als je wil
Ik vast ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:39 schreef aight1 het volgende:
doet er hier eigenlijk iemand ramadan?
ousje?
Ik post binnen 10 minuten een waslijst voor je.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben een all-round music lover. Liever meer zoals bovenstaande want is hetzelfde als Bosnische muziek.
Respect men.quote:
Rick Ross verpest die track met z'n domme brag 'n boast. Boring. Jay-Z ook wel betere verses gespit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nummer wel geluisterd? Jay-Z killed
Kijk eens, speciaal voor jou. In return wil ik een lijst met Bosnische muziek terugquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben een all-round music lover. Liever meer zoals bovenstaande want is hetzelfde als Bosnische muziek.
Klopt, toen had ik mijn redenen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Respect men.
paar jaar geleden deed je toch niet? of ben k in de war nu
Lol dankjewel man. Ik geef je mijn afspeellijst wel (lui).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Kijk eens, speciaal voor jou. In return wil ik een lijst met Bosnische muziek terug.
Je vergeet mintthee en watermeloen a sahbi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mocromusic + FIFA = WIN
Come at me.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Je vergeet mintthee en watermeloen a sahbi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |