misschien is je kast te klein?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Misschien heb ik toch wel een beetje veel kleren... Ik krijg het pas gestreken goed niet in m'n kast.
Ja, hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg dan direct dat pijn fijn is. Dat is precies het punt waar ik over gevallen ben. Natuurlijk heb je soms een een beetje pijn, maar hé, wie genezen wil moet soms pijn lijden. Maar het kwam over alsof je gehavend een praktijk verlaat. Als dat zo zou zijn dan kun je beter naar een andere kijken.
[..]
Ik heb een afkeer tegen slagers als ik zelf het onderwerp benDat komt vooral omdat een dergelijk figuur dacht mijn klachten te herkennen. Niet dus
Dat sowieso.quote:
Nauwelijks posten, lapo hunten, 3,5 uur doen om een OP en ook nog eens falenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[img]http://oranjezomer.com/site/wp-content/uploads/2012/07/London-2012.jpg/img]
nauwelijks posten? ik kom hier in ToF, gok ik, langer dan jijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nauwelijks posten, lapo hunten, 3,5 uur doen om een OP en ook nog eens falen
Henrikequote:
Blauwe plekkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:41 schreef Samzz het volgende:
Ja, hoor. Ik zeg alleen dat het geen feestje is en jij maakt ervan dat ik gehavend de kamer verlaat. Hoezo conclusies trekken.
En ja, ik heb wel blauwe plekken gehad, en ook een dag spierpijn. Maar daar ben ik voor gewaarschuwd van tevoren. Vooral dat het pijn ging doen bij m'n linker onderrugspieren, omdat die voor zes jaar terug zeer zwaar gekneusd zijn geweest. En pijn deed het, maar ze zijn nu een stuk sterker en gezonder.
Dat kun jij wel zeggen, als starter van deze reeksquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nauwelijks posten? ik kom hier in ToF, gok ik, langer dan jijen nee, ik huntte niet op de lapo en ik deed 1m43s over het nieuwe topic
Wouterquote:
ik bedoel maar!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat kun jij wel zeggen, als starter van deze reeks
Nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Blauwe plekkenWaarschuwing of niet, ik zou serieus een second opinion overwegen bij een manueel therapeut. Eens kijken of die het ook goed vindt.
Helemaal niet. Misschien krijg ik wel heel makkelijk blauwe plekken, weet jij veel.quote:
In dit geval niet, omdat je niet weet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als jij niet eigenwijs bent dan ben ik het ook niet
Jij weet niet wat ik op dit gebied weet, dus dat kan jij niet wetenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval niet, omdat je niet weet waar je het over hebt.
Was je erbij en keek je eraan? Nee, he.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik op dit gebied weet, dus dat kan jij niet weten
Second opinion. Doe het nou maar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was je erbij en keek je eraan? Nee, he.
Nee. Waarom in godsnaam? Mijn spieren voelen een heel stuk beter en losser.quote:
Om te kunnen oordelen in plaats van vooroordelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Waarom in godsnaam? Mijn spieren voelen een heel stuk beter en losser.
Waarom zou ik iemand anders laten oordelen over iets waar ik en de masseur tevreden mee zijn?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Om te kunnen oordelen in plaats van vooroordelen.
Om erachter te komen dat er meer op de wereld is dan jij en je sportmasseur.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik iemand anders laten oordelen over iets waar ik en de masseur tevreden mee zijn?
Geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Om erachter te komen dat er meer op de wereld is dan jij en je sportmasseur.
Ehhh. Nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat kun jij wel zeggen, als starter van deze reeks
* ReMcOrE is ooit ToF begonnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE is ooit ToF begonnenEen nieuwe tt is geen nieuwe reeks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
de TT was onderdeel van de veranderig van Enschede naar Tukkers, oftewel van stad naar streekquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een nieuwe tt is geen nieuwe reeks..
Potato, potato.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de TT was onderdeel van de veranderig van Enschede naar Tukkers, oftewel van stad naar streek
nope, als je kijkt hoeveel mensen er nu hier posten die uit Enschede komen geeft dat wel aan hoeveel breder het is geworden sinds het ToF is...quote:
En dat komt niet omdat heel veel vroegere posters helemaal niet meer FOK!en, natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, als je kijkt hoeveel mensen er nu hier posten die uit Enschede komen geeft dat wel aan hoeveel breder het is geworden sinds het ToF is...
Een succesvolle reeks wel, en we zijn toch redelijk goed bezigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
Het is dan ook wel extreem moeilijk en creditwaardig, een reeks openen.
Maar dat is niet op het conto van de starter te schrijven, hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een succesvolle reeks wel, en we zijn toch redelijk goed bezig
Er moet er altijd een beginnen, dus bij deze wil ik Remco even bedankenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is niet op het conto van de starter te schrijven, hoor.
Een kassameisje omdat haar komkommers op waren?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:57 schreef ACT-F het volgende:
Je raadt nooit wat ik zojuist bij de Emté heb gehaald
volgens mij komt alleen Nijmegen met #666 in de buurt van onsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een succesvolle reeks wel, en we zijn toch redelijk goed bezig
een bloemkool wellicht?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:57 schreef ACT-F het volgende:
Je raadt nooit wat ik zojuist bij de Emté heb gehaald
Ik niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er moet er altijd een beginnen, dus bij deze wil ik Remco even bedanken
Bijna goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een kassameisje omdat haar komkommers op waren?
naar die "eer" ben ik ook helemaal niet op zoekquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is niet op het conto van de starter te schrijven, hoor.
ik hoef jouw bedankje ook niet...quote:
een kratje bier?quote:
ja, als ik niet precies weet wat voor merk bier weet ik ook niet aan welke kleur ik moet denkenquote:
Een potje augurkenquote:
Ben je nou een Tukker of niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, als ik niet precies weet wat voor merk bier weet ik ook niet aan welke kleur ik moet denken
Ja, ik heb een naambordje op, en mensen zeggen dan vaak 'Hoi Nathalie' en dan denk ik.. oh ja, kut naambordjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké!
Ik kreeg afgelopen vrijdag de indruk dat mensen je daar wel vaker aanspreken met je voornaam.
Jaja, redlightdistrict enzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
....zoveel...mogelijkheden...tot....matige....grappen....
T ik kan die spanning niet langer aan, vertel het gewoonquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lijkt er sprekend op, maar iets anders groen.
Zonde van zo'n spandoek. Ik zou zijn huis beschilderen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:03 schreef haakon het volgende:
Spandoekje maakn voor kameraad die 25 wordt a.s. zaterdag!
Ok ok gr gr.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
naar die "eer" ben ik ook helemaal niet op zoek
[..]
ik hoef jouw bedankje ook niet...
Knap maar lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:04 schreef norich het volgende:
[..]
T ik kan die spanning niet langer aan, vertel het gewoon
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lijkt er sprekend op, maar iets anders groen.
Ik ben hem ook niet begonnen. Dat was Qyroz. Maar het gaat om het principe.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
Het is dan ook wel extreem moeilijk en creditwaardig, een reeks openen.
die had je speciaal voor deze prijsvraag gekocht?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We have a winner![]()
Je hebt een komkommer gewonnen
Nee, maar bij gebrek aan prijzenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die had je speciaal voor deze prijsvraag gekocht?
Weet ik, ik ken de historie van de reeks.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben hem ook niet begonnen. Dat was Qyroz. Maar het gaat om het principe.
dus nu moet je weer naar de Emté, voor een komkommer voor de prijswinnaar?quote:
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ga zo een tubgirl posten denk ik.
Evolutie, geen revolutie dus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, als je kijkt hoeveel mensen er nu hier posten die uit Enschede komen geeft dat wel aan hoeveel breder het is geworden sinds het ToF is...
Welnee, ik had natuurlijk ook kunnen zeggen dat ik een fles vodka heb gehaald in cadeauverpakking, maar die houd ik nu lekker zelfquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus nu moet je weer naar de Emté, voor een komkommer voor de prijswinnaar?
was het lekker?quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welnee, ik had natuurlijk ook kunnen zeggen dat ik een fles vodka heb gehaald in cadeauverpakking, maar die houd ik nu lekker zelf
Verstandig. Ik lust geen vodka.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welnee, ik had natuurlijk ook kunnen zeggen dat ik een fles vodka heb gehaald in cadeauverpakking, maar die houd ik nu lekker zelf
Ik ken mijn pappenheimersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De helft vond ik wel genoegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helemaal verslonden, of kon je maar de helft aan?
Ach je kent Hen, die doet er 2 tegelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helemaal verslonden, of kon je maar de helft aan?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach je kent Hen, die doet er 2 tegelijk.
[..]
2 helften tegelijk dan. Vult zo lekker.
[..]
Doegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, na die fantastische grap van me ga ik weer ff House kijken
Henrike gaat voor goud gok ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:18 schreef ACT-F het volgende:
Ik stel het onderdeel komkommer eten voor bij de volgende OS.
ciaoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, na die fantastische grap van me ga ik weer ff House kijken
huhuhuquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Henrike gaat voor goud gok ik
[..]
ciao
Ik vind dat ze gediskwalificeerd moet worden, anders worden de uitslagen wel heel voorspelbaarquote:
omdat ze gewoon tè goed is?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vind dat ze gediskwalificeerd moet worden, anders worden de uitslagen wel heel voorspelbaar
ja dacht het niet hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vind dat ze gediskwalificeerd moet worden, anders worden de uitslagen wel heel voorspelbaar
tuurlijk. altijd willen winnenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alsof jij je bekommert om een gouden plak
Godverquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alsof jij je bekommert om een gouden plak
geen gouden komkommer?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij de Olympische Komkommerspelen zijn alleen groene plakken te winnen ja![]()
[ afbeelding ]
Was nog maar een paar minquote:
verzorg je ze wel goed?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben ermee bezig, maar ze willen nog niet echt groeien
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij de Olympische Komkommerspelen zijn alleen groene plakken te winnen ja![]()
[ afbeelding ]
ik zal de dopingpotjes even volzeikenquote:
Dan kan iedereen zowat naar huisquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal de dopingpotjes even volzeiken
eindelijks wat te beleven tijdens die olympische spelenquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:09 schreef Redbaron het volgende:
Goh t topic gaat wel sneller, maar of het er gezelliger op is geworden???
Ik vermaak me uitstekend. En wat je zegt, het is een T topicquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:09 schreef Redbaron het volgende:
Goh t topic gaat wel sneller, maar of het er gezelliger op is geworden???
Mr T is het stralende middelpunt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vermaak me uitstekend. En wat je zegt, het is een T topic
Graag gedaan. Kom je mij nu helpen m'n bed op te maken?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, Samzz... bedankt voor de hulp.![]()
* 100% Tukker met kromme nek loopt.
Ik adviseer een sportmassage.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, Samzz... bedankt voor de hulp.![]()
* 100% Tukker met kromme nek loopt.
[..]
Wat weet jij nou van massages. Manueel therapeutquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou naar een manueel therapeut gaan.
Alleen als ie breder is dan 1.80...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag gedaan. Kom je mij nu helpen m'n bed op te maken?
2.00 he.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alleen als ie breder is dan 1.80...
O gaat die discussie nou weer verder?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van massages. Manueel therapeut
Misschien moet je je niet bemoeien met dingen waar je niks van snaptquote:
Die verwijst me door naar een manueel therapeut! En die verwijst me dan weer door voor een sportmassage.quote:
Dan naar de fysioquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die verwijst me door naar een manueel therapeut! En die verwijst me dan weer door voor een sportmassage.
Ik bedoel MINDER dan 1.80...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik bedoel MINDER dan 1.80...Oh, die heb ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mijn god, trut... niemand hier zit op die klotediscussie van jullie te wachten en toch blijft het de pagina;'s maar vullen. Terecht dat Hen erover begint want ik ben het inmiddels spuugzatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je je niet bemoeien met dingen waar je niks van snapt.
Misschien bepaal ik dat zelf wel. Jullie zitten zo te zeuren over massagesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je je niet bemoeien met dingen waar je niks van snapt.
Omdat dat geheel niet serieus en gekscherend wasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:26 schreef norich het volgende:
[..]
Misschien bepaal ik dat zelf wel. Jullie zitten zo te zeuren over massages
Ik ben ook wel eens iets spuugzat. Of iemand, for that matter.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn god, trut... niemand hier zit op die klotediscussie van jullie te wachten en toch blijft het de pagina;'s maar vullen. Terecht dat Hen erover begint want ik ben het inmiddels spuugzat
Wil je ook een hersenmassage?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:26 schreef norich het volgende:
[..]
Misschien bepaal ik dat zelf wel. Jullie zitten zo te zeuren over massages
Nu is de geest uit de flesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat dat geheel niet serieus en gekscherend was.
Ja sorry, anders blijft het hier straks constant gejank over een discussie waarvan anderen niet willen dat deze gevoerd wordt.quote:
Dat was er niet uit op te maken, maar oké als jij het zegtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat dat geheel niet serieus en gekscherend was.
Aaaah......quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hen is meer van de labiamassages, Teun. Volgens de wandelgang hè...
Daar kunnen Teun en ik natuurlijk niks aan doenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:28 schreef norich het volgende:
[..]
Dat was er niet uit op te maken, maar oké als jij het zegt
1.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De één wil een sportmassage, de ander wil iets anders. Best. Laat het daarbij.
Kan het hier nu weer leuk worden?
Vrolijk zou ik er ook niet van worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb een naambordje op, en mensen zeggen dan vaak 'Hoi Nathalie' en dan denk ik.. oh ja, kut naambordje
We zijn cynici met een pokerfacequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kunnen Teun en ik natuurlijk niks aan doen.
Massage nodig?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De één wil een sportmassage, de ander wil iets anders. Best. Laat het daarbij.
Kan het hier nu weer leuk worden?
2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Het bewijst overigens wel weer dat je hier alleen over dingen mag spreken waar iedereen het mee eens is. Wel triest, eigenlijk.quote:
Neuhquote:
Dan hoef je nog niet zo bitchy te reageren dat ik me er niet mee moet bemoeienquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kunnen Teun en ik natuurlijk niks aan doen.
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Dat je het even weet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het bewijst overigens wel weer dat je hier alleen over dingen mag spreken waar iedereen het mee eens is. Wel triest, eigenlijk.
Dat heb ik niet gezegd, het begint alleen nogal langdradig en zeikerig te wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het bewijst overigens wel weer dat je hier alleen over dingen mag spreken waar iedereen het mee eens is. Wel triest, eigenlijk.
Volgens mij mag ik nog altijd zelf weten hoe ik reageer op ietsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:30 schreef norich het volgende:
[..]
Dan hoef je nog niet zo bitchy te reageren dat ik me er niet mee moet bemoeien
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Dat je het even weet.
Dat was niet serieus bedoeldquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:30 schreef norich het volgende:
[..]
Dan hoef je nog niet zo bitchy te reageren dat ik me er niet mee moet bemoeien
He verdorie, kan ik het er nog niet over hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Dat je het even weet.
En daarom moeten T. en ik het maar ergens anders over hebben? Je hebt overigens gelezen dat het gekscherend was?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, het begint alleen nogal langdradig en zeikerig te worden
Ach, dat gaat vanzelf over joh. Over een paar dagen zitten we hier weer gezellig te klaverjassen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, het begint alleen nogal langdradig en zeikerig te worden
Je bedoelt, dan is het topic weer zo dood als een pierquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, dat gaat vanzelf over joh. Over een paar dagen zitten we hier weer gezellig te klaverjassen.
Ja daar kwam je net mee. Zo kwam het dus niet overquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
En daarom moeten T. en ik het maar ergens anders over hebben? Je hebt overigens gelezen dat het gekscherend was?
As mentioned before; daar kunnen Teun en ik natuurlijk niks aan doen. Ik bedoel, dat jullie het niet meekregen is niet onze fout.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja daar kwam je net mee. Zo kwam het dus niet over
Frustrerend is datquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
He verdorie, kan ik het er nog niet over hebben.
Dat ben ik NIET met je eens. Beetje overdreven...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt, dan is het topic weer zo dood als een pier.
Ik ook nietquote:
Kijk, DIT is duidelijk gekscherend bedoeldquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Frustrerend is datWanneer kom je een keer langs zodat ik je de hersens kan inslaan?
ben ik ook niet zo goed in volgens mijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik ben wel erg goed in rpg's enzo
Ik ga liever naar de sportmasseur, dat is zo'n slager, joh.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Frustrerend is datWanneer kom je een keer langs zodat ik je de hersens kan inslaan?
Ik spreek vaak in excessenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat ben ik NIET met je eens. Beetje overdreven...
Ik ben bloedserieusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk, DIT is duidelijk gekscherend bedoeld
Toch?
Teun?
Zoals eerder aangegeven.. blijf dan weg!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat juist weer nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toch?
Teun?
En daar is nummer 2quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zoals eerder aangegeven.. blijf dan weg!
Ik heb meteen Cannibal Corpse - Hammer Smashed Face in gedachtenquote:
misschien dat jij ToF weer kunt gaan negeren, zoals je een flinke tijd heb gedaan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
Houd je bek en negeer mij gewoon zoals je altijd doet.
Nee, dat ben ik niet van plan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien dat jij ToF weer kunt gaan negeren, zoals je een flinke tijd heb gedaan?
+1quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien dat jij ToF weer kunt gaan negeren, zoals je een flinke tijd heb gedaan?
Een paar blauwe plekjes en dat noemt zich sportmasseurquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ga liever naar de sportmasseur, dat is zo'n slager, joh.
+2quote:
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een paar blauwe plekjes en dat noemt zich sportmasseurBij een echte (als ik
) kom je er minstens vanaf met meervoudige botbreuken, dwarslaesie en geperforeerde longen
David is er niet. Reken maar dat ie het meent!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toch?
Teun?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Volgens mij zitten Sammz en Teun via DM hartelijk te lachen om deze vooropgezette rel...
Davidquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
David is er niet. Reken maar dat ie het meent!
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Volgens mij zitten Sammz en Teun via DM hartelijk te lachen om deze vooropgezette rel...
Grote jongen!quote:
Moet ik hem eerst opgraven.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Grote jongen!
Na al die jaren moet het me nu eindelijk van het hart: DAT HOOFD VAN JOU STAAT ME HELEMAAL NIET AAN, DRIZZT!
IEL! NECROFIEL!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst opgraven.
[..]
Die wat aan het ratten was over jouw postquote:
hij is op vakantie in Frankrijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al heel lang niet gepost hier?
Ik kan me er niks meer van herinneren. Als hij al zo lang niet post hier is het misschien beter dat hij uit de OP verwijderd wordt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wat aan het ratten was over jouw post.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kan me er niks meer van herinneren. Als hij al zo lang niet post hier is het misschien beter dat hij uit de OP verwijderd wordt.
Nou Tukker da's niet liefquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik verdenk Henrike. Dat lijkt me wel zo'n gladde backstabber.
Ik heb nooit zo goed gesnapt wat men daar leuk aan vond.quote:
Om dat te begrijpen heb je een bepaald niveau nodig. En dat is bij jou ver te zoekenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo goed gesnapt wat men daar leuk aan vond.
Sja, ik kan er ook niks aan doen dat ik geen universitaire studie doequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Om dat te begrijpen heb je een bepaald niveau nodig. En dat is bij jou ver te zoeken
Ze kijkt wel wat raar uit de ogen ja, viel me op.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Om dat te begrijpen heb je een bepaald niveau nodig. En dat is bij jou ver te zoeken
Dat zegt ook niet alles, dat blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, ik kan er ook niks aan doen dat ik geen universitaire studie doe.
Oh, dat zonder meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zegt ook niet alles, dat blijkt maar weer.
Zo'n schedel kijkt nu eenmaal raar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze kijkt wel wat raar uit de ogen ja, viel me op.
Loop je bij de stadbank of zo?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:53 schreef Kreator het volgende:
Kut. 12 euro voor een aqua wandje. Afgebroken met zagen. Lag er nog een wandje die over was. Gratiz. Past veel beter. Crap.
Hij rijdt een krakkemikkige Alfalfa. Wat denk je?quote:
Ja, wat een domme aap of niet!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij rijdt een krakkemikkige Alfalfa. Wat denk je?
Feel the lovequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:56 schreef Kreator het volgende:
Krijg toch allemaal een zweer op je anus.
Only Americaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
Man ziet Mitt Romney aan voor minnaar vriendin
Damn.
Hier lopen anders ook aardsmongolen rond, hoor.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij moet ik de titel topicverneuker gaan dragen, wat een gejank zeg. Ik werd net vriendelijk verzocht of ik niet op kan tiefen.
Hehehe...
Vooral die mongolenenclave Glanerbrug.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier lopen anders ook aardsmongolen rond, hoor.
Wie luistert er nou naar Maurice de Hondquote:
Niet bitchen op de voortuinbierdrinkersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Vooral die mongolenenclave Glanerbrug.___
Blij dat ik er niet woonquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sowieso mag er een bom op al die kleine kutgehuchten rond het epicentrum enschede.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sowieso mag er een bom op al die kleine kutgehuchten rond het epicentrum enschede.
Daar ging m'n drinkenquote:
Oh nee hè, krijgen we die welbekende zouteloze vuurwerkrampgrappen voor de kiezen.quote:
Woon jij uberhaupt wel in twente? Dat grensgebied telt ook niet echt mee. Een beetje het zwakzinnige broertje van de regio.quote:
Het is niet voor niets dat men aan complottheorieën dacht, want voor de grote knal waren al plannen om schoon schip te maken met die wijk. Voor de gemeente was het een geschenk uit de hemel tegen de bezwaarmakersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ging m'n drinken.
Roombeek is er wel flink op vooruitgegaan, trouwens.
Laten we beginnen met Goor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sowieso mag er een bom op al die kleine kutgehuchten rond het epicentrum enschede.
Onkruid vergaat niet, net als komkommersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh nee hè, krijgen we die welbekende zouteloze vuurwerkrampgrappen voor de kiezen.
Rot anders gewoon op man.
Dat snap ik wel. Volgens mij was het best een pauperwijk. Beetje het Goor van Enschede.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat men aan complottheorieën dacht, want voor de grote knal waren al plannen om schoon schip te maken met die wijk. Voor de gemeente was het een geschenk uit de hemel tegen de bezwaarmakers
De Hof van Twente, ooit het bestuurlijk centrum toen Enschede nog een gehucht wasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Woon jij uberhaupt wel in twente? Dat grensgebied telt ook niet echt mee. Een beetje het zwakzinnige broertje van de regio.
Vind ik ook. Een beetje Maurice de Hond postenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:05 schreef Kreator het volgende:
Topicreport gemaakt trouwenx. Ging veel te ver...
Nou, ik dompel jou graag onder in een bad met Roundup®. Wees blij dat ik niet weet waar je woont.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet, net als komkommers
Niet zo negatief, het was een multiculti prachtwijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Volgens mij was het best een pauperwijk. Beetje het Goor van Enschede.
Dus JIJ was de mol.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:05 schreef Kreator het volgende:
Topicreport gemaakt trouwenx. Ging veel te ver...
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ik dompel jou graag onder in een bad met Roundup®. Wees blij dat ik niet weet waar je woont.
Waarom rijmt dat op 'RuimtOp'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Nou, ik dompel jou graag onder in een bad met Roundup®. Wees blij dat ik niet weet waar je woont.
IK WEET! IK WEET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]
Dit is trouwens een doodsbedreiging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal David even bellen, dan kan hij het achter de schermen melden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit is trouwens een doodsbedreiging.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
IK WEET! IK WEET!Zeg dat nou niet trutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal David even bellen, dan kan hij het achter de schermen melden.
* 100% Tukker wachtmuziek opzet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal David even bellen, dan kan hij het achter de schermen melden.
Dat is Goor in Brabant. Jij met je geografische kennisquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ooit in Goor een klant gehad. Was een kippenslachter. Binnen zag het er gezelliger uit dan in het dorp.
Wat is een bosnier? De nier van een bosmier of zo?quote:
Ah, daar heb ik op een blauwe maandag ook gewerkt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ooit in Goor een klant gehad. Was een kippenslachter. Binnen zag het er gezelliger uit dan in het dorp.
Goed volkje. Hebben de Serven compleet afgeslacht samen met de Kroaten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is een bosnier? De nier van een bosmier of zo?
Oh! Je bedoelt Bosniër. Ik snap.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed volkje. Hebben de Serven compleet afgeslacht samen met de Kroaten.
Ik pak alvast champagnequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké, dit gaat me veel te ver.![]()
![]()
![]()
Krijg allemaal de builenpest.Ik ben hier WEG!
En lekker dat je 'm vindtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Steek die maar in die dikke reet van je!
Ahw, kijk hem stoer doenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou hem met een stok nog niet aan willen raken. *ril*
Van m'n ploertendoder als je zo doorgaat ja...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw, kijk hem stoer doen. En vannacht kan hij er niet afblijven
.
Mijn koninkrijk voor Astrid.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
Laat ik As eens WA'en dat ze mee komt posten.
O, dus daarom hebben sommige dames een dikke kontquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
Over komkommers gesproken:
Kont Kim Kardashian steeds groter.
en dan blijf jij weg?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
Laat ik As eens WA'en dat ze mee komt posten.
Servenhaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:15 schreef Kreator het volgende:
Vieze Goore Servenhaar in mijn oog. Mn oog ziet eruit als een glanerbrugse aidsneger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |