misschien is je kast te klein?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Misschien heb ik toch wel een beetje veel kleren... Ik krijg het pas gestreken goed niet in m'n kast.
Ja, hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg dan direct dat pijn fijn is. Dat is precies het punt waar ik over gevallen ben. Natuurlijk heb je soms een een beetje pijn, maar hé, wie genezen wil moet soms pijn lijden. Maar het kwam over alsof je gehavend een praktijk verlaat. Als dat zo zou zijn dan kun je beter naar een andere kijken.
[..]
Ik heb een afkeer tegen slagers als ik zelf het onderwerp benDat komt vooral omdat een dergelijk figuur dacht mijn klachten te herkennen. Niet dus
Dat sowieso.quote:
Nauwelijks posten, lapo hunten, 3,5 uur doen om een OP en ook nog eens falenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[img]http://oranjezomer.com/site/wp-content/uploads/2012/07/London-2012.jpg/img]
nauwelijks posten? ik kom hier in ToF, gok ik, langer dan jijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nauwelijks posten, lapo hunten, 3,5 uur doen om een OP en ook nog eens falen
Henrikequote:
Blauwe plekkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:41 schreef Samzz het volgende:
Ja, hoor. Ik zeg alleen dat het geen feestje is en jij maakt ervan dat ik gehavend de kamer verlaat. Hoezo conclusies trekken.
En ja, ik heb wel blauwe plekken gehad, en ook een dag spierpijn. Maar daar ben ik voor gewaarschuwd van tevoren. Vooral dat het pijn ging doen bij m'n linker onderrugspieren, omdat die voor zes jaar terug zeer zwaar gekneusd zijn geweest. En pijn deed het, maar ze zijn nu een stuk sterker en gezonder.
Dat kun jij wel zeggen, als starter van deze reeksquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nauwelijks posten? ik kom hier in ToF, gok ik, langer dan jijen nee, ik huntte niet op de lapo en ik deed 1m43s over het nieuwe topic
Wouterquote:
ik bedoel maar!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat kun jij wel zeggen, als starter van deze reeks
Nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Blauwe plekkenWaarschuwing of niet, ik zou serieus een second opinion overwegen bij een manueel therapeut. Eens kijken of die het ook goed vindt.
Helemaal niet. Misschien krijg ik wel heel makkelijk blauwe plekken, weet jij veel.quote:
In dit geval niet, omdat je niet weet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als jij niet eigenwijs bent dan ben ik het ook niet
Jij weet niet wat ik op dit gebied weet, dus dat kan jij niet wetenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval niet, omdat je niet weet waar je het over hebt.
Was je erbij en keek je eraan? Nee, he.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik op dit gebied weet, dus dat kan jij niet weten
Second opinion. Doe het nou maar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was je erbij en keek je eraan? Nee, he.
Nee. Waarom in godsnaam? Mijn spieren voelen een heel stuk beter en losser.quote:
Om te kunnen oordelen in plaats van vooroordelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Waarom in godsnaam? Mijn spieren voelen een heel stuk beter en losser.
Waarom zou ik iemand anders laten oordelen over iets waar ik en de masseur tevreden mee zijn?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Om te kunnen oordelen in plaats van vooroordelen.
Om erachter te komen dat er meer op de wereld is dan jij en je sportmasseur.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik iemand anders laten oordelen over iets waar ik en de masseur tevreden mee zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |