abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114900835
Beste fokkers,

Al ruim een jaar wil ik de overstap maken van profit naar non-profit. Ik haal geen voldoening uit mijn dagelijks werk als consultant bij grote financiele instellingen.

Ik heb een goed cv. 5 jaar ervaring in complexe, politieke omgevingen, project management ervaring en certificering, BPM kennis en de algemene vaardigheden die je als consultant opbouwt.

Toch is het mij vooralsnog niet gelukt de overstap te maken. Ik solliciteer op functies die functioneel goed aansluiten >80%, maar keer op keer krijg ik een nee.

Is dit een gebrek aan netwerk in de sector? Of een gevolg van het vraag en aanbod? Ik blijf volhouden, maar word er zo nu en dan best wel eens zwaarmoedig van. Ik wil niets liever dan een baan waar ik met plezier naartoe ga. Geld, status en ego zijn voor mij al lang niet meer belangrijk. Alleen krijg ik het gevoel dat er iemand moet zijn die mij de kans wil geven om me te bewijzen. En helaas blijkt dit in de praktijk moeilijk te zijn en word ik keer op keer afgewezen op basis van cv.

Wat kan ik eraan doen om meer kans te maken bij non profit instellingen?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:46:02 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_114901597
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 16:29 schreef CDEF het volgende:

Wat kan ik eraan doen om meer kans te maken bij non profit instellingen?
Laat eens iemand naar de motivatie in je CV kijken. Hij kan voor jou logisch en aansprekend zijn, maar voor iemand anders misschien wazig en een no-go :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_114907767
wat wil je doen in de non profit sector, is nogal breed :')

in algemeenheid zijn er op dit moment erg weinig vacatures agv de overal neerslaande bezuinigingen en zijn er regelmatig honderden sollicitanten op een vacature. Over een paar jaar heb je keuze genoeg agv de vergrijzing maar daar heb je nu niets aan
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_114909522
Wat geven ze als redenen om je af te wijzen?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')