Als ik geen geld had en een vriend gaf mijn een cadeau dan had ik wel een lijstje gegeven met nuttigere spullen dan een garmin. En als ik naderhand die garmin zou moeten verkopen om nuttigere spullen te kunnen kopen dan zou een vriend dat wel begrijpen. Zo niet, dat stelt die vriendschap sowieso niets voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Wat een afschuwelijk topic is dit geworden. Verjaardagscadeautjes moeten verkopen volgens users, kijken jullie een gegeven paard ook in de bek? Lekker tegen een vriend zeggen; nee dat hoef ik niet.
TS, ik heb nog wel een aantal dingen voor je. Probleem is, ik ben een student in den haag of arnhem. Ik wil best een stukje reizen na 16 augustus, maar niet zo ver.. hoe doen we dat?
Ben ik dan de enige die het snapt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Dat DJMO nee zegt tegen iets wat ze niet zal gebruiken is toch niet zo gek?
* Ireth verbrand altijd haar muil met rvs-kopjes...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan simpel hoor, maar kun je mij dan uitleggen wat het in godsnaam uitmaakt of je nou uit rvs drinkt, of uit eckte kopjes?
Dat was Cat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar dan kun je wel de verongelijkte moraalridder uit gaan hangen, maar lees even ergens een post van Liesje die duidelijk zegt dat TS vragen / opmerkingen kan verwachten.
Of had je serieus verwacht dat iedereen als een kudde schapen heen en weer ging?
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben het zelden volledig met qwea eens, maar dit keer wel.
En het vervelende is, het is niet de eerste keer. 1x is leuk. Maar het lijkt bij TS wel een gewoonte te worden. "Ooh ik heb dit en dit nodig, kopen? moeite doen? Waarom? FHF!" die indruk krijg ik.quote:Je kan mij niet wijs maken dat je niet voor een habbekrats die spullen zelf kan bemachtigen. Een simpele zoektocht op marktplaats bij kijk in uw wijk in combinatie met gratis en kon ik zowat drie kwart van het lijstje vinden plus nog veel meer ook. Tot en met complete zithoeken, koelkasten en vriezers erbij. Dan heb je afgedankte spullen, maar het kost niets en is beter dan helemaal niets. Ik heb de TS ook niet kunnen betrappen op meer doen dan een lijstje posten en afwachten.
Neuh, maar wat is er nou zoooooo moeilijk aan om TS in haar waarde te laten en FHF te gebruiken waar het voor bedoeld is. En dat is niet wat jij doet. TS hoeft zich hier niet te verantwoorden of wat dan ook, geef of geef niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar dan kun je wel de verongelijkte moraalridder uit gaan hangen, maar lees even ergens een post van Liesje die duidelijk zegt dat TS vragen / opmerkingen kan verwachten.
Of had je serieus verwacht dat iedereen als een kudde schapen heen en weer ging?
hmm mij maakt t niet uit hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan simpel hoor, maar kun je mij dan uitleggen wat het in godsnaam uitmaakt of je nou uit rvs drinkt, of uit eckte kopjes?
Kwestie van wachten tot het kouder isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth verbrand altijd haar muil met rvs-kopjes...
Daar heb ik nooit het geduld voorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwestie van wachten tot het kouder ishet leven is zo simpel
En daar ligt juist het probleem. Want waar zijn de grenzen? Als ik 400x zou komen bietsen om dingen, zou jij dan ook niet eens zoiets hebben van "ja, hallo?!" Dat zeg ik, 1x is leuk, maar dit is constant. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn van FHF?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh, maar wat is er nou zoooooo moeilijk aan om TS in haar waarde te laten en FHF te gebruiken waar het voor bedoeld is.
Ik vraag ook niet of TS zich wil verantwoorden. Ik geef een mening, op een forum, in een topic. Hetgeen dit alles in den beginne voor bedoeld was.quote:En dat is niet wat jij doet. TS hoeft zich hier niet te verantwoorden of wat dan ook, geef of geef niet.
hier ben ik t wel mee eens. dat is een kwestie van prioriteiten stellenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik geen geld had en een vriend gaf mijn een cadeau dan had ik wel een lijstje gegeven met nuttigere spullen dan een garmin. En als ik naderhand die garmin zou moeten verkopen om nuttigere spullen te kunnen kopen dan zou een vriend dat wel begrijpen. Zo niet, dat stelt die vriendschap sowieso niets voor.
Maar zodra je je als TS zijnde die luxe kan veroorloven, vraag ik me wel af hoe hoog de nood werkelijk is eerlijk gezegdquote:
Ik snap dat het niet de bedoeling is om op de man te bashen. Zie ik hier ook niet gebeuren trouwens. Maar jij bent mod van FHF, vertel mij nou eens, is dit (nemen we TS als voorbeeld) echt de bedoeling van FHF?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was Cat.
En ja vragen en opbouwende opmerkingen zijn ook prima maar daar zitten natuurlijk ook grenzen aan. Wat absoluut niet de bedoeling is dat we nu met z'n allen over DJMO heen gaan vallen.
Als ts voldoende geld had gehad had ze het wel gekocht eh? Ergo: te veel uitgegeven, te weinig verdiend.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? We hadden het nu toch over een scheiding? Waarbij er 1 huishouden met spullen verdeeld moeten worden over 2 huishoudens en er dus spullen te kort kwamen?
Kort door de bocht, uitermate naief.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:46 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als ts voldoende geld had gehad had ze het wel gekocht eh? Ergo: te veel uitgegeven, te weinig verdiend.
Behalve dat het zich bij TS toch wel aardig tot patroon lijkt te hebben ontwikkeld en de situatie van vragen niet nieuw is nu door de scheiding. Dan zou het m.i. toch wel wat anders zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? We hadden het nu toch over een scheiding? Waarbij er 1 huishouden met spullen verdeeld moeten worden over 2 huishoudens en er dus spullen te kort kwamen?
Ja, ik ook. Maar als je geen moer hebt, dan eet je neem ik aan liever uit een rvs geval dan van je tafel/vloer?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:42 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm mij maakt t niet uit hoor.
maar ik eet bv ook liever uit een normaal bord dan een rvs geval.
Nou daar verschillen we dan over van mening. Vervangen kan later altijd nog. Het gaat om de prio's stellen mijn inziensquote:en bij kopjes van een paar euro, vind ik t niet raar als ze nee zegt omdat ze toch weet dat haar voorkeur ergens anders ligt en t wss toch snel vervangt.
Zie boven.quote:wat ik zeg bij een tv ofzo nee zeggen omdat t merk je niet aanstaat is anders. maar bij een paar fucking kopjes van een paar euro die ze toch zal vervangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |