Als ik geen geld had en een vriend gaf mijn een cadeau dan had ik wel een lijstje gegeven met nuttigere spullen dan een garmin. En als ik naderhand die garmin zou moeten verkopen om nuttigere spullen te kunnen kopen dan zou een vriend dat wel begrijpen. Zo niet, dat stelt die vriendschap sowieso niets voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Wat een afschuwelijk topic is dit geworden. Verjaardagscadeautjes moeten verkopen volgens users, kijken jullie een gegeven paard ook in de bek? Lekker tegen een vriend zeggen; nee dat hoef ik niet.
TS, ik heb nog wel een aantal dingen voor je. Probleem is, ik ben een student in den haag of arnhem. Ik wil best een stukje reizen na 16 augustus, maar niet zo ver.. hoe doen we dat?
Ben ik dan de enige die het snapt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Dat DJMO nee zegt tegen iets wat ze niet zal gebruiken is toch niet zo gek?
* Ireth verbrand altijd haar muil met rvs-kopjes...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan simpel hoor, maar kun je mij dan uitleggen wat het in godsnaam uitmaakt of je nou uit rvs drinkt, of uit eckte kopjes?
Dat was Cat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar dan kun je wel de verongelijkte moraalridder uit gaan hangen, maar lees even ergens een post van Liesje die duidelijk zegt dat TS vragen / opmerkingen kan verwachten.
Of had je serieus verwacht dat iedereen als een kudde schapen heen en weer ging?
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben het zelden volledig met qwea eens, maar dit keer wel.