abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115220168
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef Paul het volgende:

[..]

Die van jou heeft zwarte randen, die uit de OP heeft dit filmpje erbij staan. Daar zie ik geen zwarte randen. Of kan dat niet?

Dat lijkt me een wideangle lens ipv een fisheye.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 06:40:32 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115226194
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef Paul het volgende:

[..]

Die van jou heeft zwarte randen, die uit de OP heeft dit filmpje erbij staan. Daar zie ik geen zwarte randen. Of kan dat niet?

De Fisheye heeft zwarte randen bij het maken van fotos, niet van video. Dit komt omdat bij het maken van video een deel van de sensor wordt gebruikt, en bij fotos de gehele sensor
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_115380180
Ik dacht al dat ik hem eerder had gezien..
http://www.kickstarter.co(...)-system?ref=category
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
pi_117266221
Ben al een tijdje op zoek geweest naar een Olloclip maar vond 70 EU toch wel erg veel. Nu dacht ik een aanbieding te hebben gevonden op www.remote-shop.nl wat blijk nu, dit is niet de originele olloclip (een vriend van mij heeft hem, dus het viel me meteen op) Nu staat er op de site eigenlijk ook nergens dat het een originele is, maar ja goed lezen heb ik nooit geleerd:)

Toch moet ik zeggen dat deze kwalitatief niks onderdoet voor de originele Olloclip. Ik zal mijn vriend vragen foto's te sturen, dan kan ik ze uploaden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')