Inderdaad. Schopje WGR.quote:
Jep, heb ik elke keer gedaan. Daarom ga ik morgen even alles opvragen, inscannen en dan heensturen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Inderdaad. Schopje WGR.
Misschien een domme opmerking, maar je weet zeker dat je het betalingskenmerk hebt vermeldt bij het overmaken van het bedrag? Misschien dat ze je betaling daarom nog niet verwerkt hebben! Een fout is snel gemaakt.
Daarnaast is het vaak droevig gesteld met incassobureaus. Als jij bewijs hebt van je betaling, hebben ze geen poot om op te staan. Gewoon de boel inscannen en ze een mailtje sturen. Of een ouderwetse brief.
Ook even bellen voor de zekerheid!quote:Op maandag 30 juli 2012 23:40 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Jep, heb ik elke keer gedaan. Daarom ga ik morgen even alles opvragen, inscannen en dan heensturen.
Ow nee, ik bel ze niet. Doe ik nooit bij dit soort dingen. Ik wil alles zwart op wit hebben. Mijn ouders hebben ook vaak genoeg dit soort problemen gehad en kregen als ze moest bellen altijd verkeerde antwoorden.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ook even bellen voor de zekerheid!
Je hebt een goed punt. Een mail moet normaliter genoeg zijn, zal wel onderaan de mail vermelden dat je op respons wacht. Waarschijnlijk zoeken ze een ezel die zich twee keer aan dezelfde steen stoot of hoe die gezegde ook heet.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:42 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Ow nee, ik bel ze niet. Doe ik nooit bij dit soort dingen. Ik wil alles zwart op wit hebben. Mijn ouders hebben ook vaak genoeg dit soort problemen gehad en kregen als ze moest bellen altijd verkeerde antwoorden.
Zou je zeggen. Ik heb ze wel eens drie keer een mail moeten sturen naar verschillende emailadressen voordat ik antwoord kreeg, maar altijd ging het goed. Waarschijnlijk verwachten ze inderdaad dat ik dit vergeten ben ofzo.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hebt een goed punt. Een mail moet normaliter genoeg zijn, zal wel onderaan de mail vermelden dat je op respons wacht. Waarschijnlijk zoeken ze een ezel die zich twee keer aan dezelfde steen stoot of hoe die gezegde ook heet.
Ik heb, volgens mij, alles betaald wat ze van mij wilde hebben. Het was pakweg vijfhonderd euro inclusief incassokosten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Destijds alleen de vordering betaald en niet de incassokosten?
Ik weet het al. Mijn geheugen heeft niet echt geholpen bij deze, maar dit is een ander iets. Ik heb cd's besteld die mijn ouders zouden betalen. Blijkbaar hebben ze dit niet gedaan, waardoor ik mails krijg. Ik heb al een antwoord gestuurd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:54 schreef rene90 het volgende:
Als hun eigen site ook aangeeft dat je klaar bent met betalen ben ik wel benieuwd naar hun verklaring.
He, dus je hebt nog een incasso openstaan bij hetzelfde incassobureau?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:25 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Ik weet het al. Mijn geheugen heeft niet echt geholpen bij deze, maar dit is een ander iets. Ik heb cd's besteld die mijn ouders zouden betalen. Blijkbaar hebben ze dit niet gedaan, waardoor ik mails krijg. Ik heb al een antwoord gestuurd.
Dit topic kan op slot!
Blijkbaar. Van vorig jaar en er is maar drie euro overheen gegaan. Ik heb ze direct een mail gestuurd dat ik een regeling met ze wil treffen en dat ik mij verontschuldig voor de voorgaande mails.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:29 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
He, dus je hebt nog een incasso openstaan bij hetzelfde incassobureau?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |