Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
Zo lang er iemand voor staat is het goede defensequote:Op maandag 30 juli 2012 23:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vond je? Bij de rebound ramde die Duitser niet echt lekker de bal richting goal..
En een duitser minder op het veldquote:Op maandag 30 juli 2012 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
Zolang het verschil één is, blijft het een leuke wedstrijd.
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:36 schreef HupDuitslandHup het volgende:
hij is al in hoor
je stream loopt achter
Jammer in je naam ben je voor die duitsers?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:37 schreef HupDuitslandHup het volgende:
Jammer was wel een mooie strafcorner net naast
Duitsland speelt goed als ze kwaad wordenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer in je naam ben je voor die duitsers?
Och is eigenlijk een kwestie van wennen, kijk heel veel American Football, en daar is het nog veel vaker, en hoort het er gewoon bijquote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef HupDuitslandHup het volgende:
daarom moeten ze dat niet bij voetbal invoeren
nee man,je zult alleen maar boze supporters zien en je zult ook veel later thuis komen en haalt de snelheid uit de wedstrijd en dat is niet leuk meerquote:Op maandag 30 juli 2012 23:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Och is eigenlijk een kwestie van wennen, kijk heel veel American Football, en daar is het nog veel vaker, en hoort het er gewoon bij
Niet? Dat moeten ze juist zo snel mogelijk doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef HupDuitslandHup het volgende:
daarom moeten ze dat niet bij voetbal invoeren
Nou en liever een 1 uur later thuis dan genaait worden door een scheidsrechter, was dit maar bij 't voetbal!quote:Op maandag 30 juli 2012 23:46 schreef HupDuitslandHup het volgende:
[..]
nee man,je zult alleen maar boze supporters zien en je zult ook veel later thuis komen en haalt de snelheid uit de wedstrijd en dat is niet leuk meer
Probleem is bij voetbal dat je nu blessuretijd hebt, videoanalyse zou dan ook bij de blessuretijd komen. Of je moet net zoals bij hockey de wedstrijd stil leggen?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou en liever een 1 uur later thuis dan genaait worden door een scheidsrechter, was dit maar bij 't voetbal!
De snelheid uit de wedstrijdquote:Op maandag 30 juli 2012 23:46 schreef HupDuitslandHup het volgende:
[..]
nee man,je zult alleen maar boze supporters zien en je zult ook veel later thuis komen en haalt de snelheid uit de wedstrijd en dat is niet leuk meer
Ik zal gewoon stil laten leggen en dan net als hockey doen 1 moment en is ie goed dan mag je er nog 1, want die scheidsrechters maken vaak wel 3 a 4 grote fouten in een wedstrijd.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:48 schreef Brembo het volgende:
[..]
Probleem is bij voetbal dat je nu blessuretijd hebt, videoanalyse zou dan ook bij de blessuretijd komen. Of je moet net zoals bij hockey de wedstrijd stil leggen?
Bij voetbal zou je meer kansen moeten krijgen, omdat het een stuk subjectiever is allemaal. Maar liever heb ik dat er gewoon een team zit, dat live de beelden bekijkt en de hoofdscheids influistert wat hij moet zeggen. Lijnrechter kan wel weg; kan je met 1 herhaling al zien.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zal gewoon stil laten leggen en dan net als hockey doen 1 moment en is ie goed dan mag je er nog 1, want die scheidsrechters maken vaak wel 3 a 4 grote fouten in een wedstrijd.
Ik wil net zeggen. Als er één teamsport is dat geen enkele snelheid heeft dan is het voetbal welquote:Op maandag 30 juli 2012 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De snelheid uit de wedstrijd![]()
![]()
Sorry hoor, maar er zit geen snelheid in een voetbalwedstrijd. Iedere keer dat voor de bal gaan staan bij vrije trappen, een kwartier bezig om een muurtje te vormen, etc.
Ja dat heb ik ook het liefst dat er gewoon mensen in een hok zitten en zeggen scheids buitenspel nummer 11 en dan meteen weer door voetballen, het zou nooit fout zijn, want zo'n team ziet het zo.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij voetbal zou je meer kansen moeten krijgen, omdat het een stuk subjectiever is allemaal. Maar liever heb ik dat er gewoon een team zit, dat live de beelden bekijkt en de hoofdscheids influistert wat hij moet zeggen. Lijnrechter kan wel weg; kan je met 1 herhaling al zien.
En je houdt altijd nog wel beslissingen die van interpretatie afhangen, maar het is een stuk consistenter allemaal. Ben je ook van dat vervelende gedrag af. En gewoon zuivere speeltijd.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook het liefst dat er gewoon mensen in een hok zitten en zeggen scheids buitenspel nummer 11 en dan meteen weer door voetballen, het zou nooit fout zijn, want zo'n team ziet het zo.
Klopt een vrije trap ofzo is niet zo erg als je dat verkeerd ziet, maar vooral buitenspel is hatelijk en die schalwbes moeten eeens met rood bestraft worden en dat gehuil op de grond ook, gwn als je gaat rollebollen 5 minuten het veld uit dan rollen ze niet meer en gaan we eens echt voetballen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En je houdt altijd nog wel beslissingen die van interpretatie afhangen, maar het is een stuk consistenter allemaal. Ben je ook van dat vervelende gedrag af. En gewoon zuivere speeltijd.
Ik zie België nog best wel een winnen. Zou in ieder geval geen complete verrassing zijn. Maar het kan net zo goed de andere kant opgaan ja.quote:
Mja, sleep zat ook niet lekker op zijn stick.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:50 schreef Guard het volgende:
Leuke corner variant van de Spanjaarden, maar goed verdedigd
Viel over iemand heen en hield zijn stick vast waardoor hij heel lelijk op zijn schouder/rug viel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Lette even niet op.
`quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:02 schreef Drassss het volgende:
Dit Australie kom je het liefst pas in de finale tegen.
Ik heb het dan ook niet eens over Nederland, maar gewoon elke ploegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
`
Zoveel vertrouwen in onze mannen heb ik helaas nog niet.
Eens dan daarmee inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet eens over Nederland, maar gewoon elke ploeg
Beachvolleybalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:05 schreef Guard het volgende:
gespeeld nu, dus over naar het handboogschieten
Het wordt té druk iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Beachvolleybal![]()
Alhoewel, ik denk dadelijk dat ik 6 streams tegelijk aan ga zetten. Ben even wat oude laptopjes gaan verzamelen
Man, ik heb nu al drie sporten aanstaan.quote:
Hebben ze afgekeken van de voetballersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:37 schreef Drassss het volgende:
Wat een droeftoeters zeg Spanje..
Ook nog om kaarten vragen![]()
twitter:TiesAben twitterde op woensdag 01-08-2012 om 11:16:24Opstelling Oranje bekend. Basis: Stockmann; De Wijn, Vd Horst, Jolie, Vd Weerden; Kemperman, Vermeulen, Hofman; Evers, De Nooijer, Bakker. reageer retweet
Natuurlijk, toch logischquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef Drassss het volgende:
Op de belg heb je iig een commentator met 6 Belgische brillen op.
Ben zo'n pot nog best logisch...quote:
Normaal gesproken niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn jullie beter dan Deutchland??
duitsland pakte goud in peking.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn jullie beter dan Deutchland??
dat weet je al snelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij Belgen gaan afgemaakt wordenvoel het al
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
van mij mogen we 10-0 verliezen als we maar winnen in het voetbal op 15 augustusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
alvast gefeliciteerd met de winstquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:51 schreef sausagin het volgende:
[..]
van mij mogen we 10-0 verliezen als we maar winnen in het voetbal op 15 augustus
hockey of voetbal?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alvast gefeliciteerd met de winst
Ik weet niet of je belg of Nederlander bent, maar die wedstrijd kan me echt gestolen wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:51 schreef sausagin het volgende:
[..]
van mij mogen we 10-0 verliezen als we maar winnen in het voetbal op 15 augustus
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoor de Nederlandse commentaar op sporza op de achtergrond
Als Bert er nog zat, had ik gehoopt dat wij verloren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetbal verliezen te toch wel.
Moet je maar nooit ijshockey gaan kijkenquote:
Ik bedoelde ook we.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Als Bert er nog zat, had ik gehoopt dat wij verloren.
Bert
Heb nog liever Henkie ten Catequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Als Bert er nog zat, had ik gehoopt dat wij verloren.
Bert
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat sporza werkt toch op me zenuwen....
Oh we moeten naar het zwemmen,doei........
Waarom kijk je dat sowieso?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij de wegrit wielrennen was het 10x erger. Net na de val van cancellarra overschakelen naar judoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
of 100 m voor de finish van de vrouwen weggaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:00 schreef sausagin het volgende:
[..]
Bij de wegrit wielrennen was het 10x erger. Net na de val van cancellarra overschakelen naar judo
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:01 schreef Guard het volgende:
[..]
of 100 m voor de finish van de vrouwen weggaan
Dat is wel idiootquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:01 schreef Guard het volgende:
[..]
of 100 m voor de finish van de vrouwen weggaan
Doen ze eigenlijk best vaak?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom doen ze nooit 1-2tjes in het hockey?
Omdat ze een levende schietschijf zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom hebben die keepers zulke rare pakken aan?
Probeer jij effe zonder bescherming zo'n schot te stoppen dan weet je het wel...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hehe, of juist niet. Wellicht zit hij of zij dan in de 'hemel'.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Probeer jij effe zonder bescherming zo'n schot te stoppen dan weet je het wel...
Zelfde reden als Petr Cech.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aerodynamica toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfde reden als Petr Cech.
Hap hap hap hapquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef marcodej het volgende:
Ik ben benieuwd wat Sjaak het hockeymannetje ervan vindt.
Dat was toen hij van de brommer viel omdat er een hond overstak.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Aerodynamica toch?
En nee ik heb er geen grafiekje van...
ah die vader van zes?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was toen hij van de brommer viel omdat er een hond overstak.
Jazeker.quote:
Hij kan nog niet zo goed mikken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef marcodej het volgende:
Waarom zet hij rondjes op plekken waar geen spelers staan?
SC Mink.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Wie waar wat?
Ik mag geen streams of tv kijken hier
NL 1-0 voorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Wie waar wat?
Ik mag geen streams of tv kijken hier
weer een notch voor de NOS in de categorie: Keihard Falenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:44 schreef Szura het volgende:
kunnen niks volgen via NOS.nl Jeroentje
Streams kaput
Dat dit niet soepel zou lopen was wel te verwachten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:55 schreef TheVulture het volgende:
Gaat lekker vandaag of niet... Verwijlen bijna exit en dit loopt ook niet soepel
Dat is waar jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat dit niet soepel zou lopen was wel te verwachten.
wie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:59 schreef TheVulture het volgende:
We zijn Taekema nu wel vergeten he
Op zijn hoogst brons inderdaad...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:03 schreef vincerusso het volgende:
dit mannenteam is geen medaille waardig
geef mij toch maar voetbal. Hier wordt alleen gescoord via strafcornerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:06 schreef Mathijz het volgende:
Hockey is ook veel moderner dan voetbal.
Dit kan je niet met voetbal vergelijken, omdat ze daar vanaf de eigen 16 al op goal kunnen schieten..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:06 schreef Mathijz het volgende:
Kijkt nooit zaalvoetbal?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:06 schreef Mathijz het volgende:
Onzin.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:06 schreef sausagin het volgende:
[..]
geef mij toch maar voetbal. Hier wordt alleen gescoord via strafcorner
En saaier.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:06 schreef Mathijz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |