Deze. Je kunt de persoon op de hoogte brengen dat er post is welke hij niet moet missen maar om alles te regelen...volgende keer maar naar een crematie/begrafenis toe namens hem?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:15 schreef LifeonEarth het volgende:
dit is normaal.
Het is alleen niet normaal dat jij dan zijn financien moet regelen.
Als er een kaart komt dat iemand dood is bel je normaal ook even.
Je hoeft dan niet de bloemen etc te gaan regelen voor hem.
Ja dat is idd vaag maar daar ben ik zelf nog mee bezig om zeker te weten hoe het zit... maar nu even ditquote:Op maandag 30 juli 2012 23:17 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Vaag... zou de belastingdienst dat ook weten?
Behalve als je niet thuis bent, en dan nemen ze alles wat om geld om te zetten is mee. En dan mag TS hopen dat hij het nog terugkrijgt; dat gaat so-wie-so weken kosten,quote:Op maandag 30 juli 2012 23:26 schreef Snowballed het volgende:
Die deur laten ze wel heel... Zolang jij ze netjes te woord staat iig
Lijkt me wel dat de deurwaarder moet aan kunnen tonen van wie die spullen zijn, ook handig voor het terugkopen...quote:Op maandag 30 juli 2012 23:30 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Behalve als je niet thuis bent, en dan nemen ze alles wat om geld om te zetten is mee. En dan mag TS hopen dat hij het nog terugkrijgt; dat gaat so-wie-so weken kosten,
Nee, jij moet aantonen dat die spullen niet van degene zijn die geld schuldig is, maar van jou.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:32 schreef Snowballed het volgende:
Lijkt me wel dat de deurwaarder moet aan kunnen tonen van wie die spullen zijn, ook handig voor het terugkopen...
Als het 1 ruimte betreft wel, maar in het geval van een huis met meerdere kamers (woonruimtes) moet hij uitzoeken van wie welke ruimte is..quote:Op maandag 30 juli 2012 23:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, jij moet aantonen dat die spullen niet van degene zijn die geld schuldig is, maar van jou.
was het maar zo'n feest. Ik had een aanmaning om een boete te betalen. 2x verhoogd. was blijven liggen ofzo. kreeg wel een brief van de deurwaarder. binnen 2 dagen betalen of we komen inladen. was maar 600 euro maar alsnog.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:26 schreef Snowballed het volgende:
Je krijgt eerst nog 10 aanmaningen, daarna waarschijnlijk nog een belletje en dan pas een deurwaarder....
Die je enkel komt vertellen dat er betaald moet worden..
Als dan vervolgens de betaling uitblijft, volgen pas hardere stappen...
Dus krijgt ie enkel een boete voor de onbetaalde rekeningen + incassokosten..
Die deur laten ze wel heel... Zolang jij ze netjes te woord staat iig
Maar wat als jij een fout rekeningnr aan je huisbaas doorgeeft en hij is zn poen kwijt..?
Lijkt me handiger om te zeggen dat er een brief van een incassobureau ligt en dat ie de boel in de gaten moet houden voor ie vertrekt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |