abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2012 @ 23:13:48 #1
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_114874822
Hoi FOK!,

Mijn huisbaas is ook ingeschreven op mijn adres(blijkbaar, en een paar huisgenoten).
Nu komen er van iedereen post binnen van allerlei instinsies, bedrijven, reclamens enz.

Ik negeer ze allemaal en pak altijd alleen mijn eigen post. Maar nu kwam er ook een post van de huisbaas van 1 of andere deurwaarders bedrijf. Ik laat zoiets gewoon liggen maar nu weet ik toevallig dat mijn huisbaas op vakantie is... Dus ik heb hem maar gebeld en verteld erover en nu zit ik bijna zijn administratie te doen omdat ik hem vertel waar die geld heen moet sturen via internet bankieren... :{

Rede waarom ik dat doet is 1 menselijkheid en 2 ik wil niet dat ze de deur intrappen en mijn spullen meenemen...

Nu is mijn vraag is dit normaal of moet ik voortaan alles wat niet aan mij gericht is negeren?
  maandag 30 juli 2012 @ 23:15:38 #2
360493 LifeonEarth
LiveLifeMaximum
pi_114874936
dit is normaal.
Het is alleen niet normaal dat jij dan zijn financien moet regelen.

Als er een kaart komt dat iemand dood is bel je normaal ook even.
Je hoeft dan niet de bloemen etc te gaan regelen voor hem.
pi_114875018
quote:
Mijn huisbaas is ook ingeschreven op mijn adres
Vaag... zou de belastingdienst dat ook weten?
pi_114875196
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:15 schreef LifeonEarth het volgende:
dit is normaal.
Het is alleen niet normaal dat jij dan zijn financien moet regelen.

Als er een kaart komt dat iemand dood is bel je normaal ook even.
Je hoeft dan niet de bloemen etc te gaan regelen voor hem.
Deze. Je kunt de persoon op de hoogte brengen dat er post is welke hij niet moet missen maar om alles te regelen...volgende keer maar naar een crematie/begrafenis toe namens hem? ;( :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 30 juli 2012 @ 23:21:31 #5
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_114875263
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:17 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Vaag... zou de belastingdienst dat ook weten?
Ja dat is idd vaag maar daar ben ik zelf nog mee bezig om zeker te weten hoe het zit... maar nu even dit
pi_114875437
Huisbaas :')
Bij dat woord denk ik altijd aan een geniepig mannetje die stiekem een camera ophangt in de douches bij de meisjes en je het leven zuur maakt als je te laat je huur betaalt.
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 30 juli 2012 @ 23:26:11 #7
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_114875518
Je krijgt eerst nog 10 aanmaningen, daarna waarschijnlijk nog een belletje en dan pas een deurwaarder....
Die je enkel komt vertellen dat er betaald moet worden..
Als dan vervolgens de betaling uitblijft, volgen pas hardere stappen...
Dus krijgt ie enkel een boete voor de onbetaalde rekeningen + incassokosten..
Die deur laten ze wel heel... Zolang jij ze netjes te woord staat iig

Maar wat als jij een fout rekeningnr aan je huisbaas doorgeeft en hij is zn poen kwijt..?
Lijkt me handiger om te zeggen dat er een brief van een incassobureau ligt en dat ie de boel in de gaten moet houden voor ie vertrekt..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  maandag 30 juli 2012 @ 23:30:04 #8
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_114875773
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:26 schreef Snowballed het volgende:
Behalve als je niet thuis bent, en dan nemen ze alles wat om geld om te zetten is mee. En dan mag TS hopen dat hij het nog terugkrijgt; dat gaat so-wie-so weken kosten,
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  maandag 30 juli 2012 @ 23:32:24 #9
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_114875898
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:30 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Behalve als je niet thuis bent, en dan nemen ze alles wat om geld om te zetten is mee. En dan mag TS hopen dat hij het nog terugkrijgt; dat gaat so-wie-so weken kosten,
Lijkt me wel dat de deurwaarder moet aan kunnen tonen van wie die spullen zijn, ook handig voor het terugkopen... :Y
pi_114876232
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:32 schreef Snowballed het volgende:
Lijkt me wel dat de deurwaarder moet aan kunnen tonen van wie die spullen zijn, ook handig voor het terugkopen... :Y
Nee, jij moet aantonen dat die spullen niet van degene zijn die geld schuldig is, maar van jou.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 30 juli 2012 @ 23:42:33 #11
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_114876527
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:37 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee, jij moet aantonen dat die spullen niet van degene zijn die geld schuldig is, maar van jou.
Als het 1 ruimte betreft wel, maar in het geval van een huis met meerdere kamers (woonruimtes) moet hij uitzoeken van wie welke ruimte is..
Maar voor die tijd komt ie enkel inventariseren wat er staat.. of hij legt er beslag op, maar meenemen gebeurt niet zo snel..
  dinsdag 31 juli 2012 @ 10:02:38 #12
3542 Gia
User under construction
pi_114885937
Lijkt me dat die huisbaas sowieso fraude pleegt als hij niet woont waar hij staat ingeschreven. Mogelijk woont hij, stiekem, samen met een vrouw in de bijstand. Hijzelf bijstand en zijn woning, illegaal, onderverhuurd.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 23:32:24 #13
360493 LifeonEarth
LiveLifeMaximum
pi_114923629
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:26 schreef Snowballed het volgende:
Je krijgt eerst nog 10 aanmaningen, daarna waarschijnlijk nog een belletje en dan pas een deurwaarder....
Die je enkel komt vertellen dat er betaald moet worden..
Als dan vervolgens de betaling uitblijft, volgen pas hardere stappen...
Dus krijgt ie enkel een boete voor de onbetaalde rekeningen + incassokosten..

Maar wat als jij een fout rekeningnr aan je huisbaas doorgeeft en hij is zn poen kwijt..?
Lijkt me handiger om te zeggen dat er een brief van een incassobureau ligt en dat ie de boel in de gaten moet houden voor ie vertrekt..
was het maar zo'n feest. Ik had een aanmaning om een boete te betalen. 2x verhoogd. was blijven liggen ofzo. kreeg wel een brief van de deurwaarder. binnen 2 dagen betalen of we komen inladen. was maar 600 euro maar alsnog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')