dit jaquote:Op maandag 30 juli 2012 23:20 schreef Meloewa het volgende:
4,50¤ voor zo'n kut ijs waar je spijt van heb naar afloop
Echt niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:11 schreef Kapitalismoose het volgende:
twizzle of twirls mehhh, iedereen weet dat mcflurry's are the best
[ afbeelding ]
Moet je echt eens proberen!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb nog nooit een Swirl op eigenlijk
Meh ik houd niet zo van ijs eigenlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Moet je echt eens proberen!
Heerlijk!
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Meh ik houd niet zo van ijs eigenlijk
Juist die andere naam. Het kan exact hetzelfde zijn, maar ik eet/drink het niet als iets een andere naam heeft. (Heb autisme, daar heeft dit mee te maken.)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef RadioSlut het volgende:
Dat is toch gewoon hetzelfde, alleen onder een andere naam?Wat is het probleem dan?
Hmm, dus eigenlijk kan ik stellen dat veel mensen juist dát autistische trekje hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:54 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Juist die andere naam. Het kan exact hetzelfde zijn, maar ik eet/drink het niet als iets een andere naam heeft. (Heb autisme, daar heeft dit mee te maken.)
Als ik Twizzle eerder had gekend had ik geen Swirls gegeten.
Starbucks frappuchino!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:55 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hmm, dus eigenlijk kan ik stellen dat veel mensen juist dát autistische trekje hebben.
Nu bijvoorbeeld met Starbucks
Hoe doe je dat als er geen merk op zit, maar men wel zegt dat het van die en die merk is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |