Ja joh, even het parcours verleggen om 100 km af te snijden. Fuck de toeschouwers langs de weg en het verkeer leggen we wel stil.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef Columbiafan het volgende:
Hup meteen tweede periode, zouden ze beter bij afwachten koers of voetbalgedrag doen ook, meteen 100 kilometer eraf of beginnen aan de tweede helft
Niets, gebeurde met die Chinese en Koreaanse ook alquote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat als je nu iemand van het "veld" af schermt?
Linkje?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:47 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Bij gewichtheffen wint die Noord Koreaan en die staan nu te salueren tijdens het volkslied bij de gouden medaile uitreiking, is toch wel mooi om te zien
Ik bedoel eigenlijk aan één van beide kanten, niet de zijkant.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:47 schreef Kirov het volgende:
[..]
Niets, gebeurde met die Chinese en Koreaanse ook al
Mooi, mooi, die wordt samen met zijn familie gefusileerd als hij dat niet doet.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:47 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Bij gewichtheffen wint die Noord Koreaan en die staan nu te salueren tijdens het volkslied bij de gouden medaile uitreiking, is toch wel mooi om te zien
Ja nu is het niet leuk meer hequote:Op maandag 30 juli 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een kutsport... Ik kijk alleen omdat ik wil dat Duitsland verliest
Maar toch een medaille voor Duitsland.....quote:Op maandag 30 juli 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een kutsport... Ik kijk alleen omdat ik wil dat Duitsland verliest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |