FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / [Autotopic] Bentley/Rolls-Royce
matthijn99zondag 11 augustus 2002 @ 19:53







Vooral die gele

Meer pics volgen nog

matthijn99zondag 11 augustus 2002 @ 19:58


.

Adamaszondag 11 augustus 2002 @ 19:58
...kwijl...
Tazzondag 11 augustus 2002 @ 20:00
Hoort een statige auto te zijn. Ze proberen ze er snel uit te laten zien. Niet mooi, sorry.
flaxezondag 11 augustus 2002 @ 20:00
Strakke car man
matthijn99zondag 11 augustus 2002 @ 20:04
2-deurs ombouw Bentley Turbo R door Hooper:



Flying_Veezondag 11 augustus 2002 @ 20:08
Mwhoa leuke karrtjes

Persoonlijk heb ik toch meer de voorkeur voor

http://www.moonen.com/yachts/index/index07.html

alllen nog even een suiker oompje vinden

Kreatorzondag 11 augustus 2002 @ 20:10
Ik vind het echt geweldige pooierbakken met stijl!

Vooral de azure.

n0.G3nzondag 11 augustus 2002 @ 20:19

deze vink toch wel het mooist

helemaal leuk als je em dan doodleuk voor het casino in Monaco ziet staan

BobRooneyzondag 11 augustus 2002 @ 20:21
brute bakken.....vooral die gele is echt mooi.
rbmanzondag 11 augustus 2002 @ 20:45
Die gele vind ik zeker wel strak.
btw. Binnekort mag ik op bezoek komen bij Hessing Nederland
Ben namelijk uitgenodigd en krijg een hele rondleiding daarzo en dus ook bij de Bentley/Rolls Royce afdeling
haaahahazondag 11 augustus 2002 @ 20:50
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 20:45 schreef rbman het volgende:
Die gele vind ik zeker wel strak.
btw. Binnekort mag ik op bezoek komen bij Hessing Nederland
Ben namelijk uitgenodigd en krijg een hele rondleiding daarzo en dus ook bij de Bentley/Rolls Royce afdeling
kicken! hoe laat moet ik waar zijn?
rbmanzondag 11 augustus 2002 @ 20:54
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 20:50 schreef haaahaha het volgende:

[..]

kicken! hoe laat moet ik waar zijn?


Is helaas alleen op afspraak, anders kom je d'r niet in.
Maar ik heb al een afspraak
haaahahazondag 11 augustus 2002 @ 20:55
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 20:54 schreef rbman het volgende:

[..]

Is helaas alleen op afspraak, anders kom je d'r niet in.
Maar ik heb al een afspraak


ja dat bedoel ik, we gaan er toch heen?
heijxmaandag 12 augustus 2002 @ 10:38
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 20:00 schreef Taz het volgende:
Hoort een statige auto te zijn. Ze proberen ze er snel uit te laten zien. Niet mooi, sorry.
Bullescheet.

Oorspronkelijk waren Bentley's sportwagens, wonnen 1927-1930 4 maal achtereen Le Mans. Wel duur en goed gebouwd, maar zeker niet "statig".

Is alleen maar mooi dat ze weer rappe wagens bouwen. Alleen moet die RollsRoyce koets er nu eigenlijk wel uit...
Overigens, snel uitzien? De Arnage is begrensd op 270 in het uur... en dolt met elke Porsche in tussenacceleraties
Alleen een hoek om gaat natuurlijk iets moeilijker met 2,5 ton, maar een Porsche 911 wordt ook steeds zwaarder...

[Dit bericht is gewijzigd door heijx op 12-08-2002 10:48]

febsterdinsdag 20 augustus 2002 @ 01:33

Dit is echt de mooise auto allertijden wat mij betreft (zie icoon )

Specs:

Bentley Arnage Red Label/Bentley Arnage R:

6.75 liter turbocharged V8 motor
Acceleratie: 0-100 km/uur in 6,3 seconden
0-160 km/uur in 15,3 seconden
80-120 km/uur in 4,3 seconden

Maximum snelheid: 249 km/uur - electronisch begrensd
Maximum vermogen: 400 pk (298 kW) bij 4.000 tpm
Maximum koppel: 830 Nm bij 2.150 tpm

Draaicirkel: 12.4 m
Hoogte: 1515 mm
Breedte: 2120 mm
Lengte: 5390 mm
Gewicht: 2520 (!) kg
Wielbasis: 3116 mm
Bagageruimte: 374 liter

[Dit bericht is gewijzigd door febster op 20-08-2002 01:49]

Kreatorwoensdag 21 augustus 2002 @ 21:10
Ze zeiden vanmiddag op discovery dat de rij-eigenschappen slechter zijn dan een mercedes. Ik gloof er geen fuck van. Zodra je in deze auto zit, vergeet je alles dat niet 100% is...
Tomwoensdag 21 augustus 2002 @ 22:07
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 21:10 schreef Kreator het volgende:
Ze zeiden vanmiddag op discovery dat de rij-eigenschappen slechter zijn dan een mercedes.
Mercedes rules gewoon.

En met de Maybach is het: dag dag Rolls/Bently

Scalle--woensdag 21 augustus 2002 @ 22:44
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 22:07 schreef Tom het volgende:

[..]

Mercedes rules gewoon.

En met de Maybach is het: dag dag Rolls/Bently


Tssssss Tommetje toch
't Leven is meer dan Mercedessen alleen

Persoonlijk vind ik Bentley's ook echte droombakken
De opties zijn gewoon eindeloos man en elk stukje van deze wagens wordt met de hand gemaakt! Paar maand geleden een reportage gezien over de Bentley-fabriek, zaten dus wagens bij met een volledig 19" TFT-scherm in de rugleuning + pc-keyboard man! Waar vind je anders zoiets gewoon, je mag er me gerust 1 komen leveren hoor!

BrauNdonderdag 22 augustus 2002 @ 00:26
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 22:07 schreef Tom het volgende:

[..]

Mercedes rules gewoon.

En met de Maybach is het: dag dag Rolls/Bently


Idd, sjezus, die Maybach, da's een beest! Niet te geloven... Maaruh, nog niet te bestellen in NL geloof ik hè?
vipergtsdonderdag 22 augustus 2002 @ 18:22
Jawel in oktober wordt de eerste Maybach geleverd. De eerste van de 8 die al in Nederland zijn besteld.
#ANONIEMdonderdag 22 augustus 2002 @ 18:51
[autotopic] Bentley.
Scalle--vrijdag 23 augustus 2002 @ 23:29
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 18:51 schreef k_man het volgende:
[autotopic] Bentley.
Ik weet niet of je het al gemerkt hebt maar die staat in Uitgaan & Vrije Tijd, niet echt een gepaste plaats voor een autoptopic dus.
Kozzmiczaterdag 24 augustus 2002 @ 10:34
quote:
Bentley past Jan Modaal ook...

AMSTERDAM - Herman Heinsbroek, Vanessa, René Froger, Harry Mens, Emile Ratelband en meer dan 1500 andere liefhebbers behoren tot het keurkorps van echte Bentley-rijders. De Nederlandse 'Bentley-Boys' hebben er wel een slordige €400.000 voor over om in het degelijke Britse staal en met de fluwelen motor in de polder rond te rijden. Maar het zijn niet alleen de vooraanstaande Nederlanders uit de nouveau riche die zich verplaatsen in het statige wonder op wielen. Ook Jan Modaal heeft de Bentley ontdekt en ziet met de aankoop een lang gekoesterde jongensdroom in vervulling gaan. Als de rekeningen van de garage voor reparaties en onderhoudsbeurten zich blijven opstapelen, kan de droom veranderen in een nachtmerrie.


Lees verder


Kreatorzaterdag 24 augustus 2002 @ 13:22
Kozzmic:
quote:
"Als je in Nederland een Bentley koopt dan zou je eigenlijk een koninklijke onderscheiding moeten krijgen, want als je hem via België aanschaft dan scheelt het snel ¤70.000", rekent Harry Mens in de Franse jetsetbadplaats snel uit. Volgens de makelaar moet je een echte liefhebber zijn. "Het is een sprookje dat een Bentley waardevast is. Dat vertellen ze wel bij aankoop. Maar voor de Bentley die ik voor 650.000 gulden kocht, kreeg ik na drie jaar slechts tweeënhalve ton terug."
febstermaandag 26 augustus 2002 @ 00:00
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:22 schreef Kreator het volgende:
Kozzmic:
[..]


Vooral dat laatste is allang bekend, in principe op het moment dat jij als 1e eigenaar de sleutel in t contact steekt halveert de waarde van je Bentley maar goed dat heb je er voor over als je er 1 kan betalen dus dat maakt voor de kopers niks uit .

En om eerlijk te zijn is de Maybach 0,0 concurrentie voor de RR/Bentley want de meeste kopers van een Rolls Royce cq Bentley weten dat ze met zo'n auto ook exclusieve status kopen en der is weinig exclusiefs aan een Mercedes. Ondanks dat Maybach als een "nieuw" merk wordt gelanceerd trapt de upper-class daar echt niet in want je rijdt in een merk auto waar het meeste kampvolk zich ook mee verplaatst en daar wil je absoluut niet mee geassocieerd worden.

Die link naar het Telegraaf verhaal dat Bentley ook voor Jan Modaal beschikbaar is, is wel op de waarheid bewust alleen wordt het door bijna niemand gedaan waardoor gelukkig maar Rolls-Royce cq Bentley wel hun exclusieve waarde behouden .

blieblievrijdag 6 september 2002 @ 23:05
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 22:07 schreef Tom het volgende:

[..]

Mercedes rules gewoon.

En met de Maybach is het: dag dag Rolls/Bently


Right, echt niet...
MEt een nep-mercedes wil je dus als "ECHT" rijke niet gezien worden he
Solid_Snakevrijdag 6 september 2002 @ 23:27
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 19:53 schreef matthijn99 het volgende:

Ik zag deze eergisteren toen ik naar huis reed (jaja, ik woon in een goede buurt ) Maar jammergenoeg moet ik zeggen dat'ie eigenlijk best lelijk is. Iemand anders merkte al op dat ze die dingen er snel uit proberen te laten zien, terwijl hij statig moet zijn. En dat was inderdaad waar. Zulke brede uitbouwingen van de wielkassen, en die ranzige 4-dubbele uitlaat. Het is iets teveel van het goede allemaal. Jammer.
matthijn99vrijdag 27 september 2002 @ 21:35

Bentley onthulde eindelijk zijn nieuwe sportwagen, die officieel als Continental GT door het leven zal gaan. Het is de eerste Bentley die uitkomt sinds het merk door de Volkswagen Groep is overgenomen.

In Parijs onthulde Bentley eindelijk de langverwachte tweedeurs sportcoupé op basis van de Continental. De auto werd door de internationale pers in het teststadium steeds GT coupé genoemd, maar is door Bentley officieel gedoopt tot Continental GT.

De nieuwe sportwagen is de snelste Bentley in de 83-jarige geschiedenis van het Britse merk en hij is bovendien de snelste vierpersoons coupé ter wereld.
Die status kwam trouwens een halve eeuw geleden de Bentley R-Type Continental ook al toe. Dat is trouwens één van de befaamdste Bentleys ooit gebouwd. De nieuwe GT is uitgerust met de 6-liter W12 bi-turbo van VW (uiteraard), die 500 pk levert en zorgt voor een topsnelheid van 290 km/h. Hij sprint in minder dan vijf seconden van 0-100 km/h.
De GT is de eerste Bentley met vierwielaandrijving en hij heeft een 6-traps automatische transmissie.

Op 1 januari zegt Bentley officieel vaarwel tegen Rolls-Royce, die al 71 jaar zijn partner was, als Rolls verhuist naar een nieuwe fabriek in het zuiden van Engeland. Volkswagen heeft ongeveer 750 miljoen Euro in de nieuwe Bentley geïnvesteerd. De verwachting is dat de nieuwe Bentley een derde tot de helft goedkoper zal zijn dan de huidige modellen.

Bron=Autoweek

speknekvrijdag 27 september 2002 @ 21:42
OEF! .
matthijn99vrijdag 27 september 2002 @ 23:12
Ik vind alleen de achterkant een beetje gewoontjes, die achterlichten doen me denken aan een Hyundai of Kia ofzo .

Op deze dus, de Hyundai XG

Kreatorvrijdag 27 september 2002 @ 23:15
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 23:12 schreef matthijn99 het volgende:
Ik vind alleen de achterkant een beetje gewoontjes, die achterlichten doen me denken aan een Hyundai of Kia ofzo .

Op deze dus, de Hyundai XG

[afbeelding]


....heiligschennis wat je daar zegt... Wat een geile bak! En nog betaalbaar ook...


....voor een oliesjeik....

blieblievrijdag 27 september 2002 @ 23:24
mmmmmmnie mooi

Er is me laatst nog gevraagd of ik een stukkie wilde rijden in een Rolce Royce Silver Spur (achter het stuur dan)

Maar ik vond meerijden al een spektakel en durfde het ding niet te besturen op dat moment .

Maar echt, als je er in zit zie je eerst die neus een zwaai maken (met flying lady en al) en dan pas komt (voor je gevoel dan) de rest van de auto er achter aan.... heeeeel maf.

ChRoNiCzaterdag 28 september 2002 @ 23:06
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 22:07 schreef Tom het volgende:

[..]

Mercedes rules gewoon.

En met de Maybach is het: dag dag Rolls/Bently


Oerlelijke wagen die Maybach. Als je daar in gaat rijden vind ik echt dat je gebrek aan stijl hebt. Maar goed dat is mijn mening natuurlijk.
Threepiozaterdag 28 september 2002 @ 23:45
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 23:12 schreef matthijn99 het volgende:
Ik vind alleen de achterkant een beetje gewoontjes, die achterlichten doen me denken aan een Hyundai of Kia ofzo .

Op deze dus, de Hyundai XG

[afbeelding]


Waar denk je dat Hyundai haar inspiratie vandan heeft?
Ultimorazondag 29 september 2002 @ 12:41
Ultimora vond op internet een verlaagde bentley met grotere wielen.. en verwijderde deurklinken...

heiligdomschentenis of niet?

Scalle--zondag 29 september 2002 @ 13:14
quote:
Op zondag 29 september 2002 12:41 schreef Ultimora het volgende:
Ultimora vond op internet een verlaagde bentley met grotere wielen.. en verwijderde deurklinken...
[afbeelding]

heiligdomschentenis of niet?


Mwa die verwijderde deurklinken vind ik wel mooi en grotere wielen kan ik ook nog slikken, verlaging mja, hij is beetje té laag gelegd, waarschijnlijk 1 of andere rapper ofzo
Threepiozondag 29 september 2002 @ 18:41
quote:
Op zondag 29 september 2002 12:41 schreef Ultimora het volgende:
Ultimora vond op internet een verlaagde bentley met grotere wielen.. en verwijderde deurklinken...
[afbeelding]

heiligdomschentenis of niet?


Alleen dat astra-zilvergrijs is al heiligschennis voor zo'n azure , om nog maar te zwijgen over dat verlagen en die wielen (oja die chromen grille is ook , neem dan een rolls als je zoiets wilt)
Ultimorazondag 29 september 2002 @ 20:39
quote:
Op zondag 29 september 2002 18:41 schreef Threepio het volgende:

[..]

Alleen dat astra-zilvergrijs is al heiligschennis voor zo'n azure , om nog maar te zwijgen over dat verlagen en die wielen (oja die chromen grille is ook , neem dan een rolls als je zoiets wilt)


Die chromen grille is trouwens gewoon een fabrieksoptie en die wielen zijn replica's van de originele wielen die die kerel dr onder had, alleen dan 2 maatjes groter, en met platter rubber... verlagen.. ik vind dat wel cool... het ziet er iig niet uit alsof die op stelten staat ofzo
Threepiozondag 29 september 2002 @ 21:51
quote:
Op zondag 29 september 2002 20:39 schreef Ultimora het volgende:

[..]

Die chromen grille is trouwens gewoon een fabrieksoptie en die wielen zijn replica's van de originele wielen die die kerel dr onder had, alleen dan 2 maatjes groter, en met platter rubber... verlagen.. ik vind dat wel cool... het ziet er iig niet uit alsof die op stelten staat ofzo


Zo verlagen is gewoon patsen, zelfs een Lamborghini Murcielago ligt niet zo laag op de weg.. En het is gewoon lelijk met die ingevallen wielen enzo.
Die deurgrepen snap ik ook niet helemaal, hoe doe je de deur dan open Vind het ook niet speciaal mooier ofzo.
matthijn99zondag 29 september 2002 @ 21:58


Threepiozondag 29 september 2002 @ 22:57
quote:
Op zondag 29 september 2002 21:58 schreef matthijn99 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's nou een mooie wagen. En nog betaalbaar ook (voor bentley begrippen )
Gran_Turismowoensdag 2 oktober 2002 @ 14:11
quote:
Op zondag 29 september 2002 21:58 schreef matthijn99 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
astrawoensdag 2 oktober 2002 @ 14:29
Absoluut een hele mooie auto... Daar zou ik best wel een stukkie in willen sturen! Alleen jammer van de neus vindt ik, die koplampen etc. lijken wel erg op de Rover75...
Oosthoekwoensdag 2 oktober 2002 @ 15:00
Het spijt me, maar ik vind die nieuwe coupé dus echt niet mooi. De lijn doet me denken aan een oude CLK (te hoog doortrokken lijn, zodat de kont veel te hoog komt te liggen), de achterlichten ogen me te gemakkelijk en de neus is op zich ook niets bijzonders.

Op de een of andere manier doet hij me denken aan de Maserati 3200 GT, maar dan met alle mooie elementen uit die auto lelijk gemaakt.


Gran_Turismodonderdag 3 oktober 2002 @ 10:15
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 15:00 schreef Oosthoek het volgende:
Het spijt me, maar ik vind die nieuwe coupé dus echt niet mooi. De lijn doet me denken aan een oude CLK (te hoog doortrokken lijn, zodat de kont veel te hoog komt te liggen), de achterlichten ogen me te gemakkelijk en de neus is op zich ook niets bijzonders.

Op de een of andere manier doet hij me denken aan de Maserati 3200 GT, maar dan met alle mooie elementen uit die auto lelijk gemaakt.

[afbeelding]
[afbeelding]


Vind je die nieuwe Maserati dan wel mooi met die nieuwe achterlichten?? Dat in verband met de gestelde eisen in Amerika
Threepiodonderdag 3 oktober 2002 @ 10:23
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 14:29 schreef astra het volgende:
Absoluut een hele mooie auto... Daar zou ik best wel een stukkie in willen sturen! Alleen jammer van de neus vindt ik, die koplampen etc. lijken wel erg op de Rover75...
Dan vind ik die neus nog eerder wat weg hebben van de (oude) mercedes E-klasse
matthijn99vrijdag 6 december 2002 @ 01:14
CREWE - Met een extra afstand van bijna 73 cm tussen de voor- en achteras (wielbasis) brengt Bentley Mulliner een vierdeurs limousine op basis van de Arnage. Het klassiek gelijnde model is afgeladen met comfortverhogende zaken als een ligbank voor de voeten, entertainmentsysteem en een minibar. De Bentley Mulliner Arnage Limousine, zoals hij alleen in de volksmond en op de order heet, is een directe tegenhanger van de modern gestileerde Maybach.

Het mag dan volgens de analisten economisch wat minder gaan, in het topsegment van de auto-industrie gaan de zaken onverminderd door. De ruim een half miljoen euro kostende Maybach is net voorgesteld en de nieuwe Rolls-Royce staat voor de deur. Lincoln overweegt een model met zelfs V16-motor. Van Huize Bentley komt nu deze extra lange Mulliner, vernoemd naar de befaamde Britse coachbuilder.

De Mulliner kan gezien worden als de overtreffende trap van Business Class, zoals de verwennerij in de vliegtuigindustrie wordt bestempeld. Alleen de stewardess ontbreekt. Sterker nog, de passagiers op de achterstoelen (jawel, géén bank) zijn geheel van de voorpassagiers afgescheiden middels een elektrisch bedienbaar raam. De passagiers van de Arnage Limousine hebben nagenoeg álles wat hun hartje begeert onder handbereik en worden omgeven door de geur van leder, echt hout en eventueel whisky en sigaren. Gezeten onder de sfeerverlichting of in het licht van de volle maan dankzij een zonnedak boven de achterstoelen kunnen de benen op een elektrisch uitschuifbaar voetenbankje worden gemasseerd. Ondertussen kunnen de beurskoersen op een 22 inch (55 cm) groot beeldscherm gevolgd worden of een DVD-film gekeken of een spel gespeeld worden. Dit alles in een koele, verfrissende omgeving dankzij een gescheiden airconditioningsysteem voor de achterpassagiers.

Door de verlenging van de carrosserie en de aanwezigheid van de nodige kilogrammen luxe hebben de medewerkers van Mulliner de Bentley Mulliner Arnage Limousine van een opgewaardeerd remsysteem en aangepaste wielophanging voorzien. De krachtbron is onveranderd de onvervalste 6,75 liter V8-motor met 400 pk op de achterwielen.

Aan de Bentley Mulliner Arnage Limousine hangt een voor de gemiddelde Nederlander gigantisch prijskaartje dat al gauw tot ver boven de half miljoen euro gaat. De exacte prijs van de handgebouwde automobiel is afhankelijk van de wensen van de klant, want deze Bentley is puur maatwerk.
------------------------------
Bron: Autotelegraaf

Oosthoekvrijdag 6 december 2002 @ 01:44
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 10:15 schreef Gran_Turismo het volgende:

[..]

Vind je die nieuwe Maserati dan wel mooi met die nieuwe achterlichten?? [sub]Dat in verband met de gestelde eisen in Amerika [/sub]


NEE Heiligschennis
Chillmeistervrijdag 6 december 2002 @ 11:40
Heeft iemand pics van de nieuwe rolls royce die uitkomt?? want die ongeveer evenveel kosten als de maybach en ik ben benieuwd wat bmw met de rolls heeft kunnen doen.
matthijn99vrijdag 6 december 2002 @ 15:10
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 11:40 schreef Chillmeister het volgende:
Heeft iemand pics van de nieuwe rolls royce die uitkomt?? want die ongeveer evenveel kosten als de maybach en ik ben benieuwd wat bmw met de rolls heeft kunnen doen.
Een spionagefoto en een computer-impressie ervan:


Threepiovrijdag 6 december 2002 @ 15:41
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 15:10 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Een spionagefoto en een computer-impressie ervan:

[afbeelding]
[afbeelding]


moet dat evenveel kosten als een maybach?? hij's echt een stuk kleiner dan de 57 zelfs
haaahahadonderdag 2 januari 2003 @ 22:09
Deze week wordt als het goed is de nieuwe Rolls Roys officieel gepresenteerd. Autovisie had het over 2 januari. Als ik het goed heb was dat vandaag

Hier zijn alvast wat *spannend* spyshots!!

Die Ton Roks van Autovisie had zich voorgedaan als miljonair en mocht de nieuwe RR01 alvast bekijken, en heeft aan de hand daarvan een tekening laten maken. Volgens hem moet hij er groot en mooi uitzien.
Ik ben benieuwd!

Ik heb er zelf geen, ik heb toch maar gekozen voor een andere auto, een cliootje

Chillmeistervrijdag 3 januari 2003 @ 12:16
als je deze link bekijkt staat er dat de nieuwe rolls royce 19 foot is, dat is meer dan 6 meter, dus dat noem ik niet echt klein, ongeveer evenlang als de maybach. ik vond overigens die computer tekening van de nieuwe rolls het mooist

oops effe de link vergeten
http://autoweek.com/cat_content.mv?port_code=autoweek&cat_code=carnews&loc_code=&content_code=02273949

febstervrijdag 3 januari 2003 @ 19:13

maar dan wil ik hem in de kleur van mijn icoon

is ook oke

Vind ik wel mooi als hij zo uitkomt maar die andere grijze foto's die hierboven staan vind ik echt

SuzukiSwiftvrijdag 3 januari 2003 @ 20:11
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 19:13 schreef febster het volgende:
Vind ik wel mooi als hij zo uitkomt maar die andere grijze foto's die hierboven staan vind ik echt
Kwam hij maar zo uit. Hij ziet er helaas als volgt uit:





bron: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=1251

Chillmeistervrijdag 3 januari 2003 @ 20:17

vind deze nog steeds mooier maar ik vind de uiteindelijke model ook mooi

dit is een link met betere pics
http://www.topgear.com/content/features/stories/roller/01/

ik stel voor dat we allemaal samen naar letsbuyit.com gaan en die rolls royce kopen dmv bulk buying, krijgen we allemaal korting!!

[Dit bericht is gewijzigd door Chillmeister op 03-01-2003 21:00]

febstervrijdag 3 januari 2003 @ 21:05
Ik blijf dan toch gaan voor die Bentley maar dat deed ik eigenlijk altijd al