matthijn99 | zondag 11 augustus 2002 @ 19:53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vooral die gele Meer pics volgen nog | |
matthijn99 | zondag 11 augustus 2002 @ 19:58 |
![]() ![]() ![]()
| |
Adamas | zondag 11 augustus 2002 @ 19:58 |
...kwijl... | |
Taz | zondag 11 augustus 2002 @ 20:00 |
Hoort een statige auto te zijn. Ze proberen ze er snel uit te laten zien. Niet mooi, sorry. ![]() | |
flaxe | zondag 11 augustus 2002 @ 20:00 |
Strakke car man ![]() | |
matthijn99 | zondag 11 augustus 2002 @ 20:04 |
2-deurs ombouw Bentley Turbo R door Hooper: | |
Flying_Vee | zondag 11 augustus 2002 @ 20:08 |
Mwhoa leuke karrtjes ![]() Persoonlijk heb ik toch meer de voorkeur voor http://www.moonen.com/yachts/index/index07.html
alllen nog even een suiker oompje vinden | |
Kreator | zondag 11 augustus 2002 @ 20:10 |
Ik vind het echt geweldige pooierbakken met stijl! ![]() Vooral de azure. | |
n0.G3n | zondag 11 augustus 2002 @ 20:19 |
![]() deze vink toch wel het mooist helemaal leuk als je em dan doodleuk voor het casino in Monaco ziet staan | |
BobRooney | zondag 11 augustus 2002 @ 20:21 |
brute bakken.....vooral die gele is echt mooi. | |
rbman | zondag 11 augustus 2002 @ 20:45 |
Die gele vind ik zeker wel strak. btw. Binnekort mag ik op bezoek komen bij Hessing Nederland ![]() Ben namelijk uitgenodigd en krijg een hele rondleiding daarzo en dus ook bij de Bentley/Rolls Royce afdeling ![]() | |
haaahaha | zondag 11 augustus 2002 @ 20:50 |
quote:kicken! hoe laat moet ik waar zijn? ![]() | |
rbman | zondag 11 augustus 2002 @ 20:54 |
quote:Is helaas alleen op afspraak, anders kom je d'r niet in. Maar ik heb al een afspraak ![]() | |
haaahaha | zondag 11 augustus 2002 @ 20:55 |
quote:ja dat bedoel ik, we gaan er toch heen? ![]() | |
heijx | maandag 12 augustus 2002 @ 10:38 |
quote:Bullescheet. Oorspronkelijk waren Bentley's sportwagens, wonnen 1927-1930 4 maal achtereen Le Mans. Wel duur en goed gebouwd, maar zeker niet "statig". Is alleen maar mooi dat ze weer rappe wagens bouwen. Alleen moet die RollsRoyce koets er nu eigenlijk wel uit... [Dit bericht is gewijzigd door heijx op 12-08-2002 10:48] | |
febster | dinsdag 20 augustus 2002 @ 01:33 |
![]() Dit is echt de mooise auto allertijden wat mij betreft Specs: Bentley Arnage Red Label/Bentley Arnage R: 6.75 liter turbocharged V8 motor Maximum snelheid: 249 km/uur - electronisch begrensd Draaicirkel: 12.4 m [Dit bericht is gewijzigd door febster op 20-08-2002 01:49] | |
Kreator | woensdag 21 augustus 2002 @ 21:10 |
Ze zeiden vanmiddag op discovery dat de rij-eigenschappen slechter zijn dan een mercedes. Ik gloof er geen fuck van. Zodra je in deze auto zit, vergeet je alles dat niet 100% is... ![]() | |
Tom | woensdag 21 augustus 2002 @ 22:07 |
quote:Mercedes rules gewoon. En met de Maybach is het: dag dag Rolls/Bently | |
Scalle-- | woensdag 21 augustus 2002 @ 22:44 |
quote:Tssssss Tommetje toch 't Leven is meer dan Mercedessen alleen ![]() Persoonlijk vind ik Bentley's ook echte droombakken | |
BrauN | donderdag 22 augustus 2002 @ 00:26 |
quote:Idd, sjezus, die Maybach, da's een beest! Niet te geloven... Maaruh, nog niet te bestellen in NL geloof ik hè? ![]() | |
vipergts | donderdag 22 augustus 2002 @ 18:22 |
Jawel in oktober wordt de eerste Maybach geleverd. De eerste van de 8 die al in Nederland zijn besteld. | |
#ANONIEM | donderdag 22 augustus 2002 @ 18:51 |
[autotopic] Bentley. | |
Scalle-- | vrijdag 23 augustus 2002 @ 23:29 |
quote:Ik weet niet of je het al gemerkt hebt maar die staat in Uitgaan & Vrije Tijd, niet echt een gepaste plaats voor een autoptopic dus. | |
Kozzmic | zaterdag 24 augustus 2002 @ 10:34 |
quote: | |
Kreator | zaterdag 24 augustus 2002 @ 13:22 |
Kozzmic:quote: ![]() | |
febster | maandag 26 augustus 2002 @ 00:00 |
quote:Vooral dat laatste is allang bekend, in principe op het moment dat jij als 1e eigenaar de sleutel in t contact steekt halveert de waarde van je Bentley maar goed dat heb je er voor over als je er 1 kan betalen dus dat maakt voor de kopers niks uit ![]() En om eerlijk te zijn is de Maybach 0,0 concurrentie voor de RR/Bentley want de meeste kopers van een Rolls Royce cq Bentley weten dat ze met zo'n auto ook exclusieve status kopen en der is weinig exclusiefs aan een Mercedes. Ondanks dat Maybach als een "nieuw" merk wordt gelanceerd trapt de upper-class daar echt niet in want je rijdt in een merk auto waar het meeste kampvolk zich ook mee verplaatst en daar wil je absoluut niet mee geassocieerd worden. Die link naar het Telegraaf verhaal dat Bentley ook voor Jan Modaal beschikbaar is, is wel op de waarheid bewust alleen wordt het door bijna niemand gedaan waardoor gelukkig maar Rolls-Royce cq Bentley wel hun exclusieve waarde behouden | |
blieblie | vrijdag 6 september 2002 @ 23:05 |
quote:Right, echt niet... MEt een nep-mercedes wil je dus als "ECHT" rijke niet gezien worden he ![]() | |
Solid_Snake | vrijdag 6 september 2002 @ 23:27 |
quote:Ik zag deze eergisteren toen ik naar huis reed (jaja, ik woon in een goede buurt ![]() | |
matthijn99 | vrijdag 27 september 2002 @ 21:35 |
![]() Bentley onthulde eindelijk zijn nieuwe sportwagen, die officieel als Continental GT door het leven zal gaan. Het is de eerste Bentley die uitkomt sinds het merk door de Volkswagen Groep is overgenomen. In Parijs onthulde Bentley eindelijk de langverwachte tweedeurs sportcoupé op basis van de Continental. De auto werd door de internationale pers in het teststadium steeds GT coupé genoemd, maar is door Bentley officieel gedoopt tot Continental GT. De nieuwe sportwagen is de snelste Bentley in de 83-jarige geschiedenis van het Britse merk en hij is bovendien de snelste vierpersoons coupé ter wereld. Op 1 januari zegt Bentley officieel vaarwel tegen Rolls-Royce, die al 71 jaar zijn partner was, als Rolls verhuist naar een nieuwe fabriek in het zuiden van Engeland. Volkswagen heeft ongeveer 750 miljoen Euro in de nieuwe Bentley geïnvesteerd. De verwachting is dat de nieuwe Bentley een derde tot de helft goedkoper zal zijn dan de huidige modellen. | |
speknek | vrijdag 27 september 2002 @ 21:42 |
OEF! ![]() | |
matthijn99 | vrijdag 27 september 2002 @ 23:12 |
Ik vind alleen de achterkant een beetje gewoontjes, die achterlichten doen me denken aan een Hyundai of Kia ofzo ![]() Op deze dus, de Hyundai XG | |
Kreator | vrijdag 27 september 2002 @ 23:15 |
quote:....heiligschennis wat je daar zegt... ![]()
| |
blieblie | vrijdag 27 september 2002 @ 23:24 |
mmmmmmnie mooi ![]() Er is me laatst nog gevraagd of ik een stukkie wilde rijden in een Rolce Royce Silver Spur Maar ik vond meerijden al een spektakel en durfde het ding niet te besturen op dat moment Maar echt, als je er in zit zie je eerst die neus een zwaai maken (met flying lady en al) en dan pas komt (voor je gevoel dan) de rest van de auto er achter aan.... heeeeel maf. | |
ChRoNiC | zaterdag 28 september 2002 @ 23:06 |
quote:Oerlelijke wagen die Maybach. Als je daar in gaat rijden vind ik echt dat je gebrek aan stijl hebt. Maar goed dat is mijn mening natuurlijk. | |
Threepio | zaterdag 28 september 2002 @ 23:45 |
quote:Waar denk je dat Hyundai haar inspiratie vandan heeft? ![]() | |
Ultimora | zondag 29 september 2002 @ 12:41 |
Ultimora vond op internet een verlaagde bentley met grotere wielen.. en verwijderde deurklinken... ![]() heiligdomschentenis of niet? | |
Scalle-- | zondag 29 september 2002 @ 13:14 |
quote:Mwa die verwijderde deurklinken vind ik wel mooi en grotere wielen kan ik ook nog slikken, verlaging mja, hij is beetje té laag gelegd, waarschijnlijk 1 of andere rapper ofzo ![]() | |
Threepio | zondag 29 september 2002 @ 18:41 |
quote:Alleen dat astra-zilvergrijs is al heiligschennis voor zo'n azure , om nog maar te zwijgen over dat verlagen en die wielen ![]() ![]() ![]() | |
Ultimora | zondag 29 september 2002 @ 20:39 |
quote:Die chromen grille is trouwens gewoon een fabrieksoptie ![]() | |
Threepio | zondag 29 september 2002 @ 21:51 |
quote:Zo verlagen is gewoon patsen, zelfs een Lamborghini Murcielago ligt niet zo laag op de weg.. En het is gewoon lelijk met die ingevallen wielen enzo. Die deurgrepen snap ik ook niet helemaal, hoe doe je de deur dan open ![]() | |
matthijn99 | zondag 29 september 2002 @ 21:58 |
![]() ![]() ![]() | |
Threepio | zondag 29 september 2002 @ 22:57 |
quote:Da's nou een mooie wagen. En nog betaalbaar ook (voor bentley begrippen ![]() | |
Gran_Turismo | woensdag 2 oktober 2002 @ 14:11 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
astra | woensdag 2 oktober 2002 @ 14:29 |
Absoluut een hele mooie auto... Daar zou ik best wel een stukkie in willen sturen! Alleen jammer van de neus vindt ik, die koplampen etc. lijken wel erg op de Rover75... | |
Oosthoek | woensdag 2 oktober 2002 @ 15:00 |
Het spijt me, maar ik vind die nieuwe coupé dus echt niet mooi. De lijn doet me denken aan een oude CLK (te hoog doortrokken lijn, zodat de kont veel te hoog komt te liggen), de achterlichten ogen me te gemakkelijk en de neus is op zich ook niets bijzonders. Op de een of andere manier doet hij me denken aan de Maserati 3200 GT, maar dan met alle mooie elementen uit die auto lelijk gemaakt. | |
Gran_Turismo | donderdag 3 oktober 2002 @ 10:15 |
quote:Vind je die nieuwe Maserati dan wel mooi met die nieuwe achterlichten?? Dat in verband met de gestelde eisen in Amerika ![]() | |
Threepio | donderdag 3 oktober 2002 @ 10:23 |
quote:Dan vind ik die neus nog eerder wat weg hebben van de (oude) mercedes E-klasse ![]() | |
matthijn99 | vrijdag 6 december 2002 @ 01:14 |
CREWE - Met een extra afstand van bijna 73 cm tussen de voor- en achteras (wielbasis) brengt Bentley Mulliner een vierdeurs limousine op basis van de Arnage. Het klassiek gelijnde model is afgeladen met comfortverhogende zaken als een ligbank voor de voeten, entertainmentsysteem en een minibar. De Bentley Mulliner Arnage Limousine, zoals hij alleen in de volksmond en op de order heet, is een directe tegenhanger van de modern gestileerde Maybach. Het mag dan volgens de analisten economisch wat minder gaan, in het topsegment van de auto-industrie gaan de zaken onverminderd door. De ruim een half miljoen euro kostende Maybach is net voorgesteld en de nieuwe Rolls-Royce staat voor de deur. Lincoln overweegt een model met zelfs V16-motor. Van Huize Bentley komt nu deze extra lange Mulliner, vernoemd naar de befaamde Britse coachbuilder. De Mulliner kan gezien worden als de overtreffende trap van Business Class, zoals de verwennerij in de vliegtuigindustrie wordt bestempeld. Alleen de stewardess ontbreekt. Sterker nog, de passagiers op de achterstoelen (jawel, géén bank) zijn geheel van de voorpassagiers afgescheiden middels een elektrisch bedienbaar raam. De passagiers van de Arnage Limousine hebben nagenoeg álles wat hun hartje begeert onder handbereik en worden omgeven door de geur van leder, echt hout en eventueel whisky en sigaren. Gezeten onder de sfeerverlichting of in het licht van de volle maan dankzij een zonnedak boven de achterstoelen kunnen de benen op een elektrisch uitschuifbaar voetenbankje worden gemasseerd. Ondertussen kunnen de beurskoersen op een 22 inch (55 cm) groot beeldscherm gevolgd worden of een DVD-film gekeken of een spel gespeeld worden. Dit alles in een koele, verfrissende omgeving dankzij een gescheiden airconditioningsysteem voor de achterpassagiers. Door de verlenging van de carrosserie en de aanwezigheid van de nodige kilogrammen luxe hebben de medewerkers van Mulliner de Bentley Mulliner Arnage Limousine van een opgewaardeerd remsysteem en aangepaste wielophanging voorzien. De krachtbron is onveranderd de onvervalste 6,75 liter V8-motor met 400 pk op de achterwielen. Aan de Bentley Mulliner Arnage Limousine hangt een voor de gemiddelde Nederlander gigantisch prijskaartje dat al gauw tot ver boven de half miljoen euro gaat. De exacte prijs van de handgebouwde automobiel is afhankelijk van de wensen van de klant, want deze Bentley is puur maatwerk. | |
Oosthoek | vrijdag 6 december 2002 @ 01:44 |
quote:NEE ![]() ![]() | |
Chillmeister | vrijdag 6 december 2002 @ 11:40 |
Heeft iemand pics van de nieuwe rolls royce die uitkomt?? want die ongeveer evenveel kosten als de maybach en ik ben benieuwd wat bmw met de rolls heeft kunnen doen. | |
matthijn99 | vrijdag 6 december 2002 @ 15:10 |
quote:Een spionagefoto en een computer-impressie ervan: | |
Threepio | vrijdag 6 december 2002 @ 15:41 |
quote:moet dat evenveel kosten als een maybach?? hij's echt een stuk kleiner dan de 57 zelfs ![]() | |
haaahaha | donderdag 2 januari 2003 @ 22:09 |
Deze week wordt als het goed is de nieuwe Rolls Roys officieel gepresenteerd. Autovisie had het over 2 januari. Als ik het goed heb was dat vandaag ![]() Hier zijn alvast wat *spannend* spyshots!! Die Ton Roks van Autovisie had zich voorgedaan als miljonair en mocht de nieuwe RR01 alvast bekijken, en heeft aan de hand daarvan een tekening laten maken. Volgens hem moet hij er groot en mooi uitzien. Ik heb er zelf geen, ik heb toch maar gekozen voor een andere auto, een cliootje | |
Chillmeister | vrijdag 3 januari 2003 @ 12:16 |
als je deze link bekijkt staat er dat de nieuwe rolls royce 19 foot is, dat is meer dan 6 meter, dus dat noem ik niet echt klein, ongeveer evenlang als de maybach. ik vond overigens die computer tekening van de nieuwe rolls het mooist oops effe de link vergeten | |
febster | vrijdag 3 januari 2003 @ 19:13 |
![]()
Vind ik wel mooi als hij zo uitkomt maar die andere grijze foto's die hierboven staan vind ik echt | |
SuzukiSwift | vrijdag 3 januari 2003 @ 20:11 |
quote:Kwam hij maar zo uit. Hij ziet er helaas als volgt uit: | |
Chillmeister | vrijdag 3 januari 2003 @ 20:17 |
![]() vind deze nog steeds mooier maar ik vind de uiteindelijke model ook mooi dit is een link met betere pics ik stel voor dat we allemaal samen naar letsbuyit.com gaan en die rolls royce kopen dmv bulk buying, krijgen we allemaal korting!! [Dit bericht is gewijzigd door Chillmeister op 03-01-2003 21:00] | |
febster | vrijdag 3 januari 2003 @ 21:05 |
Ik blijf dan toch gaan voor die Bentley ![]() ![]() |