abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7179526
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 11:40 schreef Chillmeister het volgende:
Heeft iemand pics van de nieuwe rolls royce die uitkomt?? want die ongeveer evenveel kosten als de maybach en ik ben benieuwd wat bmw met de rolls heeft kunnen doen.
Een spionagefoto en een computer-impressie ervan:

pi_7180222
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 15:10 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Een spionagefoto en een computer-impressie ervan:

[afbeelding]
[afbeelding]

moet dat evenveel kosten als een maybach?? hij's echt een stuk kleiner dan de 57 zelfs
pi_7674325
Deze week wordt als het goed is de nieuwe Rolls Roys officieel gepresenteerd. Autovisie had het over 2 januari. Als ik het goed heb was dat vandaag

Hier zijn alvast wat *spannend* spyshots!!

Die Ton Roks van Autovisie had zich voorgedaan als miljonair en mocht de nieuwe RR01 alvast bekijken, en heeft aan de hand daarvan een tekening laten maken. Volgens hem moet hij er groot en mooi uitzien.
Ik ben benieuwd!

Ik heb er zelf geen, ik heb toch maar gekozen voor een andere auto, een cliootje

pi_7682740
als je deze link bekijkt staat er dat de nieuwe rolls royce 19 foot is, dat is meer dan 6 meter, dus dat noem ik niet echt klein, ongeveer evenlang als de maybach. ik vond overigens die computer tekening van de nieuwe rolls het mooist

oops effe de link vergeten
http://autoweek.com/cat_content.mv?port_code=autoweek&cat_code=carnews&loc_code=&content_code=02273949

pi_7690403

maar dan wil ik hem in de kleur van mijn icoon

is ook oke

Vind ik wel mooi als hij zo uitkomt maar die andere grijze foto's die hierboven staan vind ik echt

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_7691606
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 19:13 schreef febster het volgende:
Vind ik wel mooi als hij zo uitkomt maar die andere grijze foto's die hierboven staan vind ik echt
Kwam hij maar zo uit. Hij ziet er helaas als volgt uit:

bron: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=1251

't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_7691739

vind deze nog steeds mooier maar ik vind de uiteindelijke model ook mooi

dit is een link met betere pics
http://www.topgear.com/content/features/stories/roller/01/

ik stel voor dat we allemaal samen naar letsbuyit.com gaan en die rolls royce kopen dmv bulk buying, krijgen we allemaal korting!!

[Dit bericht is gewijzigd door Chillmeister op 03-01-2003 21:00]

pi_7692673
Ik blijf dan toch gaan voor die Bentley maar dat deed ik eigenlijk altijd al
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')