quote:Vooral dat laatste is allang bekend, in principe op het moment dat jij als 1e eigenaar de sleutel in t contact steekt halveert de waarde van je Bentley maar goed dat heb je er voor over als je er 1 kan betalen dus dat maakt voor de kopers niks uit
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:22 schreef Kreator het volgende:
Kozzmic:
[..]
En om eerlijk te zijn is de Maybach 0,0 concurrentie voor de RR/Bentley want de meeste kopers van een Rolls Royce cq Bentley weten dat ze met zo'n auto ook exclusieve status kopen en der is weinig exclusiefs aan een Mercedes. Ondanks dat Maybach als een "nieuw" merk wordt gelanceerd trapt de upper-class daar echt niet in want je rijdt in een merk auto waar het meeste kampvolk zich ook mee verplaatst en daar wil je absoluut niet mee geassocieerd worden.
Die link naar het Telegraaf verhaal dat Bentley ook voor Jan Modaal beschikbaar is, is wel op de waarheid bewust alleen wordt het door bijna niemand gedaan waardoor gelukkig maar Rolls-Royce cq Bentley wel hun exclusieve waarde behouden .
quote:Right, echt niet...
Op woensdag 21 augustus 2002 22:07 schreef Tom het volgende:[..]
Mercedes rules gewoon.
En met de Maybach is het: dag dag Rolls/Bently
quote:Ik zag deze eergisteren toen ik naar huis reed (jaja, ik woon in een goede buurt
Op zondag 11 augustus 2002 19:53 schreef matthijn99 het volgende:
Bentley onthulde eindelijk zijn nieuwe sportwagen, die officieel als Continental GT door het leven zal gaan. Het is de eerste Bentley die uitkomt sinds het merk door de Volkswagen Groep is overgenomen.
In Parijs onthulde Bentley eindelijk de langverwachte tweedeurs sportcoupé op basis van de Continental. De auto werd door de internationale pers in het teststadium steeds GT coupé genoemd, maar is door Bentley officieel gedoopt tot Continental GT.
De nieuwe sportwagen is de snelste Bentley in de 83-jarige geschiedenis van het Britse merk en hij is bovendien de snelste vierpersoons coupé ter wereld.
Die status kwam trouwens een halve eeuw geleden de Bentley R-Type Continental ook al toe. Dat is trouwens één van de befaamdste Bentleys ooit gebouwd. De nieuwe GT is uitgerust met de 6-liter W12 bi-turbo van VW (uiteraard), die 500 pk levert en zorgt voor een topsnelheid van 290 km/h. Hij sprint in minder dan vijf seconden van 0-100 km/h.
De GT is de eerste Bentley met vierwielaandrijving en hij heeft een 6-traps automatische transmissie.
Op 1 januari zegt Bentley officieel vaarwel tegen Rolls-Royce, die al 71 jaar zijn partner was, als Rolls verhuist naar een nieuwe fabriek in het zuiden van Engeland. Volkswagen heeft ongeveer 750 miljoen Euro in de nieuwe Bentley geïnvesteerd. De verwachting is dat de nieuwe Bentley een derde tot de helft goedkoper zal zijn dan de huidige modellen.
Op deze dus, de Hyundai XG
quote:....heiligschennis wat je daar zegt...
Op vrijdag 27 september 2002 23:12 schreef matthijn99 het volgende:
Ik vind alleen de achterkant een beetje gewoontjes, die achterlichten doen me denken aan een Hyundai of Kia ofzo.
Op deze dus, de Hyundai XG
....voor een oliesjeik....
Er is me laatst nog gevraagd of ik een stukkie wilde rijden in een Rolce Royce Silver Spur (achter het stuur dan)
Maar ik vond meerijden al een spektakel en durfde het ding niet te besturen op dat moment .
Maar echt, als je er in zit zie je eerst die neus een zwaai maken (met flying lady en al) en dan pas komt (voor je gevoel dan) de rest van de auto er achter aan.... heeeeel maf.
quote:Oerlelijke wagen die Maybach. Als je daar in gaat rijden vind ik echt dat je gebrek aan stijl hebt. Maar goed dat is mijn mening natuurlijk.
Op woensdag 21 augustus 2002 22:07 schreef Tom het volgende:[..]
Mercedes rules gewoon.
En met de Maybach is het: dag dag Rolls/Bently
quote:Waar denk je dat Hyundai haar inspiratie vandan heeft?
Op vrijdag 27 september 2002 23:12 schreef matthijn99 het volgende:
Ik vind alleen de achterkant een beetje gewoontjes, die achterlichten doen me denken aan een Hyundai of Kia ofzo.
Op deze dus, de Hyundai XG
heiligdomschentenis of niet?
quote:Mwa die verwijderde deurklinken vind ik wel mooi en grotere wielen kan ik ook nog slikken, verlaging mja, hij is beetje té laag gelegd, waarschijnlijk 1 of andere rapper ofzo
Op zondag 29 september 2002 12:41 schreef Ultimora het volgende:
Ultimora vond op internet een verlaagde bentley met grotere wielen.. en verwijderde deurklinken...
[afbeelding]heiligdomschentenis of niet?
quote:Alleen dat astra-zilvergrijs is al heiligschennis voor zo'n azure , om nog maar te zwijgen over dat verlagen en die wielen
Op zondag 29 september 2002 12:41 schreef Ultimora het volgende:
Ultimora vond op internet een verlaagde bentley met grotere wielen.. en verwijderde deurklinken...
[afbeelding]heiligdomschentenis of niet?
quote:Die chromen grille is trouwens gewoon een fabrieksoptie
Op zondag 29 september 2002 18:41 schreef Threepio het volgende:[..]
Alleen dat astra-zilvergrijs is al heiligschennis voor zo'n azure , om nog maar te zwijgen over dat verlagen en die wielen
(oja die chromen grille is ook
![]()
, neem dan een rolls als je zoiets wilt)
quote:Zo verlagen is gewoon patsen, zelfs een Lamborghini Murcielago ligt niet zo laag op de weg.. En het is gewoon lelijk met die ingevallen wielen enzo.
Op zondag 29 september 2002 20:39 schreef Ultimora het volgende:[..]
Die chromen grille is trouwens gewoon een fabrieksoptie
en die wielen zijn replica's van de originele wielen die die kerel dr onder had, alleen dan 2 maatjes groter, en met platter rubber... verlagen.. ik vind dat wel cool... het ziet er iig niet uit alsof die op stelten staat ofzo
quote:Da's nou een mooie wagen. En nog betaalbaar ook (voor bentley begrippen
Op zondag 29 september 2002 21:58 schreef matthijn99 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Op zondag 29 september 2002 21:58 schreef matthijn99 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de een of andere manier doet hij me denken aan de Maserati 3200 GT, maar dan met alle mooie elementen uit die auto lelijk gemaakt.
quote:Vind je die nieuwe Maserati dan wel mooi met die nieuwe achterlichten?? Dat in verband met de gestelde eisen in Amerika
Op woensdag 2 oktober 2002 15:00 schreef Oosthoek het volgende:
Het spijt me, maar ik vind die nieuwe coupé dus echt niet mooi. De lijn doet me denken aan een oude CLK (te hoog doortrokken lijn, zodat de kont veel te hoog komt te liggen), de achterlichten ogen me te gemakkelijk en de neus is op zich ook niets bijzonders.Op de een of andere manier doet hij me denken aan de Maserati 3200 GT, maar dan met alle mooie elementen uit die auto lelijk gemaakt.
quote:Dan vind ik die neus nog eerder wat weg hebben van de (oude) mercedes E-klasse
Op woensdag 2 oktober 2002 14:29 schreef astra het volgende:
Absoluut een hele mooie auto... Daar zou ik best wel een stukkie in willen sturen! Alleen jammer van de neus vindt ik, die koplampen etc. lijken wel erg op de Rover75...
Het mag dan volgens de analisten economisch wat minder gaan, in het topsegment van de auto-industrie gaan de zaken onverminderd door. De ruim een half miljoen euro kostende Maybach is net voorgesteld en de nieuwe Rolls-Royce staat voor de deur. Lincoln overweegt een model met zelfs V16-motor. Van Huize Bentley komt nu deze extra lange Mulliner, vernoemd naar de befaamde Britse coachbuilder.
De Mulliner kan gezien worden als de overtreffende trap van Business Class, zoals de verwennerij in de vliegtuigindustrie wordt bestempeld. Alleen de stewardess ontbreekt. Sterker nog, de passagiers op de achterstoelen (jawel, géén bank) zijn geheel van de voorpassagiers afgescheiden middels een elektrisch bedienbaar raam. De passagiers van de Arnage Limousine hebben nagenoeg álles wat hun hartje begeert onder handbereik en worden omgeven door de geur van leder, echt hout en eventueel whisky en sigaren. Gezeten onder de sfeerverlichting of in het licht van de volle maan dankzij een zonnedak boven de achterstoelen kunnen de benen op een elektrisch uitschuifbaar voetenbankje worden gemasseerd. Ondertussen kunnen de beurskoersen op een 22 inch (55 cm) groot beeldscherm gevolgd worden of een DVD-film gekeken of een spel gespeeld worden. Dit alles in een koele, verfrissende omgeving dankzij een gescheiden airconditioningsysteem voor de achterpassagiers.
Door de verlenging van de carrosserie en de aanwezigheid van de nodige kilogrammen luxe hebben de medewerkers van Mulliner de Bentley Mulliner Arnage Limousine van een opgewaardeerd remsysteem en aangepaste wielophanging voorzien. De krachtbron is onveranderd de onvervalste 6,75 liter V8-motor met 400 pk op de achterwielen.
Aan de Bentley Mulliner Arnage Limousine hangt een voor de gemiddelde Nederlander gigantisch prijskaartje dat al gauw tot ver boven de half miljoen euro gaat. De exacte prijs van de handgebouwde automobiel is afhankelijk van de wensen van de klant, want deze Bentley is puur maatwerk.
------------------------------
Bron: Autotelegraaf
quote:NEE
Op donderdag 3 oktober 2002 10:15 schreef Gran_Turismo het volgende:[..]
Vind je die nieuwe Maserati dan wel mooi met die nieuwe achterlichten?? [sub]Dat in verband met de gestelde eisen in Amerika
[/sub]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |