Volledig logisch toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:55 schreef -Menn0- het volgende:
Euphoria met Wildstylez, Brennan en Crypsis?!??
Euphoria is toch vrolijke sing-a-long hardstyle?quote:
Het is logisch in de zin van B2s geeft hem een area op Thrillogyquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Euphoria is toch vrolijke sing-a-long hardstyle?
Of is het logisch als in "hij gaat een nieuw album uitbrengen dus we zetten hem nu op elk feest neer?"
Dan vind ik het nog steeds niet logisch dat je iemand met zulke harde hardstyle op een "euforisch" hardstyle feest neerzet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het is logisch in de zin van B2s geeft hem een area op Thrillogy
Zo ingewikkeld is het allemaal niet
Ik weet nog, ik kwam binnen bij In Qontrol 2010, en hij klapte 'm er hard op gek!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Die Titan is wel een baas hoor. Hoe hij hier staat te draaien:
Niet slecht, alleen ik vind die lyrics er niet echt bij passen eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:34 schreef StM het volgende:
Audiofreq´s poging tot early: Audiofreq - The Other Side (Clip) by Audiofreq
Lekker hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:34 schreef StM het volgende:
Audiofreq´s poging tot early: Audiofreq - The Other Side (Clip) by Audiofreq
Ik kan me nog beter zijn defqon afsluiting herinneren.. wat was hij een boefje, en wat was ik gesloopt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:44 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik weet nog, ik kwam binnen bij In Qontrol 2010, en hij klapte 'm er hard op gek!Zo hoor je een feest te openen!
Is dan ook een bazen plaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik kan me nog beter zijn defqon afsluiting herinneren.. wat was hij een boefje, en wat was ik gesloopt...
Overigens vind ik zany - psychedelic trip nog steeds best een vette plaat
Nein keine doekoesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wie van hier gaan er eigenlijk allemaal naar The Qontinent aankomend weekeind?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik dacht dat titan altijd een blanke gabber was omdat ie best zware hardstyle maakt is t gwn een negerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef Quyxz_ het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:02 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat titan altijd een blanke gabber was omdat ie best zware hardstyle maakt is t gwn een neger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |