Had ik ook wel toen ik het vanochtend hoorde... Heb d'r verder niet gekend, maar toch...quote:Op maandag 30 juli 2012 18:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had het ook kunnen zijn. Even oud. Moest enorm slikken toen ik las.
The Lumineers - Ho Heyquote:Op maandag 30 juli 2012 20:37 schreef K.Weenie het volgende:
Weet iemand welk nummer ze rond kwart voor acht voor Rihanna en na Anouk draaiden? Staat niet in de playlist.
Fijn hèquote:
Gaat het multitalent Domien V. naar 538?quote:
Ik gun het hem van hartequote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaat het multitalent Domien V. naar 538?
Het zou mijn hart breken, maar toch gun ik dat Domien, ik heb een groot hart...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaat het multitalent Domien V. naar 538?
Schatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:48 schreef minthy het volgende:
![]()
Zijn jullie klaar met zeiken of zit er nog meer??
Mop, ik ook!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schat
Ik ben vandaag in een topstemming
Weinig keus hier op kantoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Mop, ik ook!
Maar als ik dan hier het gezever over Domien weer lees, vind ik dat gewoon jammer. Je hoeft niet te luisteren
Oordopjes, iPod, zelf hard gaan zingen, keus genoegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weinig keus hier op kantoor
Maar goed, Fu-gee-la
En Stenders
Zal niet gewaardeerd worden als ik hier met koptelefoon op ga zittenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Oordopjes, iPod, zelf hard gaan zingen, keus genoeg![]()
Was overigens niet aan jou alleen gericht
Slaat nergens op, je hebt een prima zangstem! En anders je collega's met commentaar hoeken, doe ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zal niet gewaardeerd worden als ik hier met koptelefoon op ga zitten![]()
Meezingen al helemaal niet hahaha
Is het al weekend?(ja voor jou wel
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |