i luf yahhhquote:Op woensdag 25 september 2013 14:49 schreef SpacyColours het volgende:
Ik heb nog helemaal niemand ontmoet, niemand mag mij
degene met een streep erachter zijn downiesquote:Op maandag 30 juli 2012 14:25 schreef Oerbeer het volgende:
Monopoly-
Stevenmac26
Patje één negen acht zeven
LompeHork-
Huppelmuts
Leell
Dastan
Intronic
Ezechiek
Flippieee
Silk
Myraela
BrandX
Bosbeetle
Remlof
Re
MissBliss
Heatwave
Cat22
Kanovinnie--
En dan vergeet ik er vast nog een paar.
Dan was er ook nog een meet met veel krakende bedden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er was zo'n meet waar iedereen gewoon knetterstoned was.
Superchill.
En waar we moesten pissen op dixies.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er was zo'n meet waar iedereen gewoon knetterstoned was.
Superchill.
En waar we brandhout moesten verzamelen als we gingen pissenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En waar we moesten pissen op dixies.
En hamburgers op de BBQ gingen omdraaien met plastic mesjesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En waar we brandhout moesten verzamelen als we gingen pissen
Dat lijken me mooie meetsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zelden zo vaak mijn pis in moeten houdenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En waar we moesten pissen op dixies.
Huh ? Gingen er 40 + ers er ook zelfde dag tijd meeten daarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat was het ook. Alleen een beetje jammer van die 40+-meet in het zelfde park
Om midden op een open parkveld fikkie proberen te stoken in een uitgebrand wegwerpBBQ'tje waar we vervolgens Focciata brood op trachtten te roosterenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Same herequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zelden zo vaak mijn pis in moeten houden![]()
Ik zie deze reactie nu pas...quote:Op maandag 30 juli 2012 14:51 schreef Psy-freak het volgende:
- pamwsnaydiebeaufort ofwel.. ja mag ik niet zeggen
- Meike26
laatste geneukt, 3 jaar lang
alsof jij je dat nog zou kunnen herinneren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik zie deze reactie nu pas...![]()
![]()
Maar je zal wel een naamgenootje van mij geduwd hebben, mij in iedergeval niet
Als ik dat niet meer kon herinneren, dan was het pasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:33 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
alsof jij je dat nog zou kunnen herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |