Niemand.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:30 schreef Renesite het volgende:
Ik ben bezig met een lijst van met welke fok!kers ik zoals gemeet heb, maar dat is nog een hele klus en ik vergeet vast mensen.
Met wie heb jij gemeet?
I didn't meet yo ass mami.quote:Op zondag 22 september 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[ code verwijderd ]
Dat is 'm wel zo'n beetje, hoewel ik er vast een paar ben vergeten
Was leuk bby.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 23:47 schreef kristalhelder het volgende:
Wat voor persoon zien jullie voor je bij mij?
Fantasieloze mensen hierquote:Op zondag 22 september 2013 23:51 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Ik zie een gezicht in de afbeelding van LittleBrownie.
Was jij niet op de sjoelmeet van 8 april dan?quote:Op zondag 22 september 2013 23:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I didn't meet yo ass mami.
Users die ik in de reals heb gemeet of gespot: Alouette, don-diablo, Drommeldaris, Missblackhairhighheels, hakunamatafaka, Fanta-stick, CristinaYang, Chocolatebear, EdwinNL. Valt reuze mee allemaal.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Moira. Monopoly Murdera Vaseline_ Onorgineel Klojo120 Studeur Krullenbolletje Ugjerke OllieWilliams Mano_ FL_Freak ro-ald Dientje12 AlchemistOfSorrows Olment Unfckingtitled Amarantha wietparkiet Snowbells Typisch |
Stonermeetquote:Op maandag 23 september 2013 03:21 schreef Unscrewed het volgende:
[ code verwijderd ]
Als ik mensen ben vergeten, is dat omdat ik een deel van Moira.'s lijst heb gejat.
Nee, meestal weet je niet of je jezelf nou met je username moet voorstellen of met je eigen naam.quote:Op maandag 23 september 2013 10:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hoe gaat dat in z'n werking dan? Je spreekt ergens af en dan begin je een gesprek: 'Dus jij bent DonnieDarkno?' 'Ja!'. En dan krijg je een dickslap?
Haha nee, dan had je het wel geweten. Was dat nog een succes geworden dan?quote:Op maandag 23 september 2013 01:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was jij niet op de sjoelmeet van 8 april dan?
Oh hehe, dan was ik confuusquote:Op maandag 23 september 2013 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha nee, dan had je het wel geweten. Was dat nog een succes geworden dan?
quote:Op maandag 23 september 2013 11:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
genoeg om me voor altijd van het idee te genezen dat het een goed plan zou zijn
sappige verhalen.quote:Op maandag 23 september 2013 11:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
genoeg om me voor altijd van het idee te genezen dat het een goed plan zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |