Wat is dit voor kick?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
- Kluupkluup
- Rensjebree
- Phoenix78
- Heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- Captain_Maximum
- charmed_angel
- Naatje_1
- Myraela
- ValHallen
- Palawan
- Joysa
- stefanhaan
- Murdera
- WebHawkjuh
- Lindgren
- SEMTEX
- JaimyLee
- hoe-die-nie
- Plastic_beker
- DrNick
- LittleBrownie![]()
- djkoelkast
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is leuk dan zie je elkaar en dan zeg je fipooo en dan dan op gegeven moment ga je weer en zeg je zo van lapooo
Wanneer begon dat tijdperk?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef fs180 het volgende:
uit het nieuwe fok tijdperk heb ik niemand gemeet, denk ik
Is mapima echt zo'n debiel wijf in het echt als op het forum?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:46 schreef Flitskikker het volgende:
Even copy paste en aangevuld
yosander
Heroinjunk
VuilnisMetaal
TwisterNederland
haan33
mapima
Piye
wickedmen
MadJackThePirate
Fushia2
maxburger
Silk
Dimachaerus
Rozzje
Just_some_random_dude
Spinosaurus
En vast nog wel meer
voor jouw tijd, de gouden eeuw des foksquote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:46 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat is dit voor kick?
[..]
[..]
Wanneer begon dat tijdperk?
quote:
Ik was Piet_Piraat en Schvvmert nog vergeten, maar dat is dezelfdequote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 10:27 schreef Anne het volgende:
Aan mijn lijstje kan Duvel inmiddels ook worden toegevoegd.
Waarom zo verdrietig?quote:Op zondag 29 mei 2016 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..].
Ontopic. Tot 2003 wel veel mensen ontmoet. Daarna praktisch niemand meer, op wat tukkers na. Denk dat de teller op 2, 300 staat.
Ik vind het overigrns leuker om fok en irl gescheiden te houden. Je vormt toch een beeld en dat klopt nooit met de werkelijkheid en meestal is dat niet positief.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..].
Ontopic. Tot 2003 wel veel mensen ontmoet. Daarna praktisch niemand meer, op wat tukkers na. Denk dat de teller op 2, 300 staat.
In jouw geval? Of gaat het om de ander? Of allebei?quote:Op zondag 29 mei 2016 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind het overigrns leuker om fok en irl gescheiden te houden. Je vormt toch een beeld en dat klopt nooit met de werkelijkheid en meestal is dat niet positief.
Ja hoor, mapimaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:46 schreef Flitskikker het volgende:
Even copy paste en aangevuld
yosander
Heroinjunk
VuilnisMetaal
TwisterNederland
haan33
mapima
Piye
wickedmen
MadJackThePirate
Fushia2
maxburger
Silk
Dimachaerus
Rozzje
Just_some_random_dude
Spinosaurus
En vast nog wel meer
De ander natuurlijk. Ik blijk irl nog veel toffer te zijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
In jouw geval? Of gaat het om de ander? Of allebei?.
Ik vind ze vooral heel erg geforceerdquote:Op zondag 29 mei 2016 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
De ander natuurlijk. Ik blijk irl nog veel toffer te zijn.. 1 op 1 meetings zijn soms wel leuk trouwens, maar die mensen ken je dan een stukje beter voordat je afspreekt.
Meetings zijn tenenkrommend.
ben jij een lekkerding? dan wil ik wel met je meetenquote:Op zondag 29 mei 2016 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
In jouw geval? Of gaat het om de ander? Of allebei?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |