abonnement Unibet Coolblue
pi_115191065
Als ik jullie foto's zie denk ik vaak zucht daar red ik het niet bij Hihi.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:37:50 #52
380619 Bierbal
Bier voor plezier!
pi_115197884
Zaterdag voor het eerst de urbexer uit gehangen..
Totaal onervaren met panoramafoto en met urbexen toch deze foto weten te maken met mijn Canon 1000D 18-55 IS Kit (ja standaard lens ;) )

Ik moet zeggen ben toch wel een beetje trots op mij zelf :D

http://img689.imageshack.us/img689/83/koelpanoand1moretonemap.jpg (copy/paste deze link)

Hmm waarom die link nu weer niet werkt weer ik dan ook niet..
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:44:08 #53
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115198199
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef Bierbal het volgende:
Zaterdag voor het eerst de urbexer uit gehangen..
Totaal onervaren met panoramafoto en met urbexen toch deze foto weten te maken met mijn Canon 1000D 18-55 IS Kit (ja standaard lens ;) )

Ik moet zeggen ben toch wel een beetje trots op mij zelf :D

[ http://img689.imageshack.us/img689/83/koelpanoand1moretonemap.jpg (copy/paste deze link) ]

Hmm waarom die link nu weer niet werkt weer ik dan ook niet..
Mooie foto! Zou misschien gewoon ff snel een Flickr accountje aanmaken als ik jou was :Y

Nog van mijn mot, ik vind deze mooi omdat het door het rode licht en de houding net lijkt alsof je naar een plaats delict kijkt:


[ Bericht 10% gewijzigd door MrMonkeyman op 06-08-2012 18:54:56 ]
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:24:13 #54
225308 Row-1
'sup money?
pi_115215747
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef Bierbal het volgende:
Zaterdag voor het eerst de urbexer uit gehangen..
Totaal onervaren met panoramafoto en met urbexen toch deze foto weten te maken met mijn Canon 1000D 18-55 IS Kit (ja standaard lens ;) )

Ik moet zeggen ben toch wel een beetje trots op mij zelf :D

[ http://img689.imageshack.us/img689/83/koelpanoand1moretonemap.jpg (copy/paste deze link) ]

Hmm waarom die link nu weer niet werkt weer ik dan ook niet..
Powerplant IM?

Mooie foto, alleen wel erg veel ruis.
Ik Urbex al een tijdje ;)
Is echt 1 van me hobby's.

En Imageshack werkt hier niet, dus maak idd ff een flickr account aan of gebruik imgur.com
pi_115226917
Wow, al die bliksem foto's zijn echt geweldig! Jammer dat het hier in Australië in de afgelopen 6 maanden niet heeft gebliksemd! Wil er heeeeel erg graag mee spelen! :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 00:19 schreef Doodkapje het volgende:
Gaaf al die bliksemschichten! Lang wachten soms :)

Spelen met droogijs en cellofaan voor de speedlight:
[ afbeelding ]
Vet effect! Hoe heb je die rook eronder precies zo gekregen? :o

Vandaag was een prachtige, zonnige dag dus ik ben mooi in de auto gesprongen en op de bonnefooi langs de kust gereden. Toen ik een natuurpark in reed, ontdekte ik daar een strand dat kennelijk ontzettend populair is onder de surfers. Surfers fotograferen vind ik echt geweldig, maar helaas met een 250mm lens zonder statief best lastig. Vooral het scherp in beeld krijgen van de surfer lukt vaak niet zo goed.


Daar een kleine 200 foto's geschoten en een stukje verder gereden waar ik deze vuurtoren tegenkwam. Wat ik zelf mooi aan de foto vind, is de soort gradient in de lucht. Puur toeval, aangezien ik alleen een UV-filter op m`n lens heb.


Beide foto's zijn, zoals je wel kunt zien, niet bewerkt
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:41:35 #56
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_115229357
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als ik jullie foto's zie denk ik vaak zucht daar red ik het niet bij Hihi.
Daar gaat het niet om in dit topic :) Foto's die je zelf gewoon tof vindt. En stapje bij beetje kom je verder, toch?

quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:44 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Mooie foto! Zou misschien gewoon ff snel een Flickr accountje aanmaken als ik jou was :Y

Nog van mijn mot, ik vind deze mooi omdat het door het rode licht en de houding net lijkt alsof je naar een plaats delict kijkt:
[ afbeelding ]
In de eerste instantie dacht ik aan een steak (vanwege de kleur en de zwarte lijnen) en kreeg ik spontaan honger :D Maar wel mooi zo dat vervreemde!

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 08:36 schreef Levitas het volgende:
Wow, al die bliksem foto's zijn echt geweldig! Jammer dat het hier in Australië in de afgelopen 6 maanden niet heeft gebliksemd! Wil er heeeeel erg graag mee spelen! :)

[..]

Vet effect! Hoe heb je die rook eronder precies zo gekregen? :o

Vandaag was een prachtige, zonnige dag dus ik ben mooi in de auto gesprongen en op de bonnefooi langs de kust gereden. Toen ik een natuurpark in reed, ontdekte ik daar een strand dat kennelijk ontzettend populair is onder de surfers. Surfers fotograferen vind ik echt geweldig, maar helaas met een 250mm lens zonder statief best lastig. Vooral het scherp in beeld krijgen van de surfer lukt vaak niet zo goed.

[ afbeelding ]

Daar een kleine 200 foto's geschoten en een stukje verder gereden waar ik deze vuurtoren tegenkwam. Wat ik zelf mooi aan de foto vind, is de soort gradient in de lucht. Puur toeval, aangezien ik alleen een UV-filter op m`n lens heb.

[ afbeelding ]

Beide foto's zijn, zoals je wel kunt zien, niet bewerkt
Lekkere sfeer en de onderste vind ik wel mooi. Probeer eens een vierkant kader uit met alleen de vuurtoren en de lantaarnpaal. Krijg je net zo'n grote broer/kleine broer effect ;)

Die foto heb ik gemaakt met droogijs en warm water. De mist die ontstaat is koud en zakt automatisch naar beneden.

Van het weekend heb ik datzelfde met een model in een meer geprobeerd (harde cross-post :P):


...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:35:12 #57
380619 Bierbal
Bier voor plezier!
pi_115233397
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef Row-1 het volgende:

[..]

Powerplant IM?

Mooie foto, alleen wel erg veel ruis.
Ik Urbex al een tijdje ;)
Is echt 1 van me hobby's.

En Imageshack werkt hier niet, dus maak idd ff een flickr account aan of gebruik imgur.com
Ja je kan het een onderdeel van Powerplant IM noemen ja, Het is eigenlijks de Cooling Tower, die staat aan de overkant aan de rivier.

Cooling Tower was makkelijker binnen te komen dat Powerplant IM :P Maar is gelukt en serieus daar kun je je wel een week vermaken, Alleen had ik daar de tijd niet voor xD :P

Ik ga nu eerst is opzoek naar een andere lens (weet nog niet precies wat voor een) En een normale statief..
pi_115280442
vet
pi_115281778
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:41 schreef Doodkapje het volgende:
Van het weekend heb ik datzelfde met een model in een meer geprobeerd (harde cross-post :P):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het is een erg mooi effect en het zijn prachtige foto's, maar toch vind ik het effect op je vorige foto mooier. Wellicht door de kleuren in de foto. Dat roze/paars wordt echt heel mooi geaccentueerd!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 11:55:52 #61
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_115282944
Ik werk in Leerdam, en woon in Zwijndrecht. Ik doe dit traject met de scooter of trein afleggen, en kwam 2 leuke stekken tegen voor nachtplaten.


Schotdeurensebrug, Arkel


Rijksstraatwegbrug, Arkel

Ik heb van de eerste plaat een bewerking gedaan. Ik bewerk mijn foto's zelden, en vind deze goed gelukt.

Schotdeurensebrug, Arkel - Bewerkt
pi_115310453
DSCF7289_2.jpg
zonsondergang door P.Maas
  woensdag 8 augustus 2012 @ 22:20:41 #64
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115311222
quote:
Die laatste
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115311889
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:41 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om in dit topic :) Foto's die je zelf gewoon tof vindt. En stapje bij beetje kom je verder, toch?
Nee klopt maar toch hè :p en ik leer ieder keer weer bij :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115321419
quote:
11s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:53 schreef MrMonkeyman het volgende:
Kleine auto
[ afbeelding ]

Klein huisje
[ afbeelding ]
wow wat een vet effect hoe doe je dat als ik vragen mag?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 01:26:32 #67
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115321509
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 01:23 schreef rdwilbrink het volgende:

[..]

wow wat een vet effect hoe doe je dat als ik vragen mag?
Je moet heel secuur te werk gaan want het echt kleine miniatuurtjes die je kan al snel iets afbreken met je lens per ongeluk. Het beste kan je dan een zoomlens gebruiken en van een afstandje de foto schieten :)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115334307
Terug van vakantie Tunesië en hierbij ook me allereerste portretfoto geschoten.

Portrait by JeffreyKoopman, on Flickr

Barber Chairs by JeffreyKoopman, on Flickr
pi_115387440
ik vind deze macrofoto van m'n vleesetende plantje verrassend goed gelukt :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_115387667
Gaaf licht zo, en mooie kleuren. Scherpte valt ook mooi zo!

Het enige wat me persoonlijk wat stoort is het blauw op de achtergrond rechts, en de net-niet centrale compositie.
Fotografie -> www.masque-obscura.nl
pi_115388014
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:15 schreef Strider221 het volgende:
Twee vakantiefoto's

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste is gaaf! Door dat dunne randje van de waterval lijkt het op het eerste gezicht alsof het 2 verschillende foto's zijn die over elkaar geplakt zijn! Heel apart!
pi_115388192
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:40 schreef Mirjam het volgende:
ik vind deze macrofoto van m'n vleesetende plantje verrassend goed gelukt :@
[ link | afbeelding ]
Zonnedauw?
Dat groeit hier in het wild ook nog :) wel toffe plant.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_115388236
Zonder eigen bijdrage mag ik geen kritiek leveren natuurlijk!:

Fotografie -> www.masque-obscura.nl
pi_115416724
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:58 schreef Masque-Obscura het volgende:
Zonder eigen bijdrage mag ik geen kritiek leveren natuurlijk!:
Of andersom, zonder kritiek geen kritiek op je eigen bijdrage :P
pi_115416829
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:55 schreef greavy het volgende:
Ik werk in Leerdam, en woon in Zwijndrecht. Ik doe dit traject met de scooter of trein afleggen, en kwam 2 leuke stekken tegen voor nachtplaten.

[ link | afbeelding ]
Schotdeurensebrug, Arkel

[ link | afbeelding ]
Rijksstraatwegbrug, Arkel

Ik heb van de eerste plaat een bewerking gedaan. Ik bewerk mijn foto's zelden, en vind deze goed gelukt.
[ link | afbeelding ]
Schotdeurensebrug, Arkel - Bewerkt
Hee, daar reed ik toevallig van de week langs en toen dacht ik exact hetzelfde :)
Is er alleen nog niet van gekomen.... maar wel mooie platen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')