quote:klopt, daar staat het hele verhaal in grote lijnen.
Op vrijdag 23 augustus 2002 21:04 schreef KingCold het volgende:
hee hier stond iets over op babybrabbel.org ofzoietsgecondoleerd in ieder geval
Bij deze wil ik ook iedereen bedanken voor de berichtjes
Ik heb na een jaar een broertje verloren. Ik hoop voor Mink en Joost dat er een speeltuin is in de Hemel.
Sterkte...
hier heb ik ook geen woorden voor..
Heel veel sterkte bij dit tragische verlies.
Martijn
*Stil is *
Even zat ik na het lezen van al deze berichtjes weer in een flinke dip, tot ik wééh over de babyfoon hoorde en naar boven liep. Boven zeg ik een klein wondertje gedag en ik krijg een grote gemeende glimlach....
Zo lopen de tranen over je wangen en zo kan je weer door de tranen heen lachen... Klote zooi, oneerlijk, nee, gewoon.... het leven....
quote:Moussy, dit is toch ook vreselijk oneerlijk.
Op donderdag 23 oktober 2003 20:26 schreef moussy het volgende:
Zo lopen de tranen over je wangen en zo kan je weer door de tranen heen lachen... Klote zooi, oneerlijk, nee, gewoon.... het leven....
gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd...
quote:
Zo af en toe lees ik dit topic is nog eens van voor tot achter, van links naar rechts nog eens door. Net zoals vanmiddag.... Het leven is eigenlijk net zoals dit topic, zo mooi, maar ook zo verdrietig.Even zat ik na het lezen van al deze berichtjes weer in een flinke dip, tot ik wééh over de babyfoon hoorde en naar boven liep. Boven zeg ik een klein wondertje gedag en ik krijg een grote gemeende glimlach....
quote:* brokje *
Zo af en toe lees ik dit topic is nog eens van voor tot achter, van links naar rechts nog eens door. Net zoals vanmiddag.... Het leven is eigenlijk net zoals dit topic, zo mooi, maar ook zo verdrietig.Even zat ik na het lezen van al deze berichtjes weer in een flinke dip, tot ik wééh over de babyfoon hoorde en naar boven liep. Boven zeg ik een klein wondertje gedag en ik krijg een grote gemeende glimlach....
ik zal maar niet zeggen dat ik het bijna ging sluiten
quote:Ik 'schrok' ook even, ik dacht, wat voor lolbroek schopt dit topic nou weer omhoog. Tot ik zag dat het Moussy zelf was. Typisch geval, van altijd het ergste denken.
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:39 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
* brokje *
ik zal maar niet zeggen dat ik het bijna ging sluiten
En idd, waarom zou dit topic niet af en toe boven mogen komen drijven. Hij hoort er gewoon bij, en er af en toe bij stil staan kan helemaal geen kwaad.
Moussy
Op de avond van 10/11 augustus jl. zijn mijn dochter en ik samen de tuin ingelopen om te zwaaien naar de mooiste ster die er hing.. "ons" heldere 1-jarige sterretje Mink
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |