abonnement Unibet Coolblue
pi_115334502
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

En die App, valt dat dan niet onder een game? Ik denk dat je baas liever ziet dat je met je computer bezig bent, dan 15 minuten met je telefoon. Dan weet hij zeker dat je niet aan het werk bent. :)
Ik kom ook wel weg met beweren dat ik aan het werk ben terwijl ik met mijn telefoon bezig ben.
Sterker nog, dat is makkelijker dan met D3 pontificaal op mijn scherm. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_115334581
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik kom ook wel weg met beweren dat ik aan het werk ben terwijl ik met mijn telefoon bezig ben.
Sterker nog, dat is makkelijker dan met D3 pontificaal op mijn scherm. :P
Precies :')

Maar goed, over een app heeft blizzard zich nog helemaal niet uitgelaten. Liever teasen ze een patch :')

Overigens is de launcher inderdaad geupdated en is het probleem weg. En legenadaries staan er nu wel bij, daarvoor niet :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_115334739
Ik heb een werkplek waar niemand op het beeldscherrm kan kijken, maar je kunt wel via het raam bij de gangdeur zien dat ik continue op mijn GSM bezig ben.

Dus waarom zou ik het niet snappen? :')
Ik heb gewoon al een kant en klare oplossing die jullie blijkbaar niet hebben. ;)

Oh, en het internetverkeer naar thuis dat loopt via mijn Vodafone-verbinding, niet via het bedrijfsnetwerk, dus dat valt ook niet te zien.
pi_115334763
quote:
3s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Precies :')

Maar goed, over een app heeft blizzard zich nog helemaal niet uitgelaten. Liever teasen ze een patch :')

Overigens is de launcher inderdaad geupdated en is het probleem weg. En legenadaries staan er nu wel bij, daarvoor niet :D
Je kunt tegenwoordig ook vrij simpel wrapper apps om websites maken, kan ook nog een oplossing zijn voor firewalls. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_115334878
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je kunt tegenwoordig ook vrij simpel wrapper apps om websites maken, kan ook nog een oplossing zijn voor firewalls. :P
Hier is ie vrij streng en bnet staat echt op de "die motherfucker die"-lijst.
Maar boeien qua werk, ik moet werken dus dat het hier niet op het netwerk kan is logisch.

vanavond maar weer kijken of ik wat ga bieden. De gameplay is zo hevig op items gebaseerd dat je niet verder kan komen zonder :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_115335051
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hier is ie vrij streng en bnet staat echt op de "die motherfucker die"-lijst.
Maar boeien qua werk, ik moet werken dus dat het hier niet op het netwerk kan is logisch.

vanavond maar weer kijken of ik wat ga bieden. De gameplay is zo hevig op items gebaseerd dat je niet verder kan komen zonder :')
Gelukkig staat Fok! er blijkbaar niet op. :P

Er is hier eigenlijk weinig controle. Het gaat natuurlijk opvallen als je weinig uitvoert, maar goed als ik voor 2 uur effectief werken 10 uur richting een klant weet te factureren, zal het de werkgever verder een rotzorg zijn dat ik ondertussen ook even op battle.net zou kijken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_115335242
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Gelukkig staat Fok! er blijkbaar niet op. :P

Gedeeltelijk
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_115335299
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hoeveel damage en welke random property?
616 dps
+ 5% ias
300 loh
+13 extra arcane power
Critical hit grants 10 arcane power

Wel fijn voor die wicked wind build, straks nog even een helm met crit vinden, dan zit ik nbuffed op 40%

dps is ook echt ziek :D
pi_115335480
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

616 dps
+ 5% ias
300 loh
+13 extra arcane power
Critical hit grants 10 arcane power

Wel fijn voor die wicked wind build, straks nog even een helm met crit vinden, dan zit ik nbuffed op 40%

dps is ook echt ziek :D
Vrij hoge DPS rol ja en 300 LoH is ook zeker geen verkeerde random stat voor wizardspike!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_115335560
Ooh en er zit ook nog 153 intel op.
Koste 500k.

Andere oude wapen staat voor 6 mil te koop.
pi_115336587
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef So_Surreal het volgende:
Ooh en er zit ook nog 153 intel op.
Koste 500k.

Andere oude wapen staat voor 6 mil te koop.
Ja, dat is standaard. Kijk maar bij de stats.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_115336846
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef So_Surreal het volgende:
Ooh en er zit ook nog 153 intel op.
Koste 500k.

Andere oude wapen staat voor 6 mil te koop.
Eens benieuwd of dat beter werkt. :)

Persoonlijk denk ik dat er te weinig LoH op zit voor Act IV. :)
pi_115337532
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:13 schreef Pheno het volgende:

vanavond maar weer kijken of ik wat ga bieden. De gameplay is zo hevig op items gebaseerd dat je niet verder kan komen zonder :')
Goedkope manier van endgame 'content' maken hè :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:33:50 #289
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_115338242
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:13 schreef Monolith het volgende:
Ik heb wat barb vrienden die steen en been klagen over onbetaalbare items om ook maar enigszins fatsoenlijk te kunnen spelen op act 3 inferno.
Meer dan terecht kan ik je melden :D.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_115338522
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:33 schreef jackson het volgende:

[..]

Meer dan terecht kan ik je melden :D.
Ach ik zocht ook nog een leuk amuletje voor m'n DH, heb 17m geboden..maar vrees dat ik voor minder dan 30m niet iets vergelijkbaars ga krijgen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:46:25 #291
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_115338770
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach ik zocht ook nog een leuk amuletje voor m'n DH, heb 17m geboden..maar vrees dat ik voor minder dan 30m niet iets vergelijkbaars ga krijgen. :P
Maar zonder lukt het waarschijnlijk ook wel, met je Barb lukt het zonder extreem dikke spullen niet.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_115339195
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:46 schreef jackson het volgende:

[..]

Maar zonder lukt het waarschijnlijk ook wel, met je Barb lukt het zonder extreem dikke spullen niet.
Dat is sowieso vaak het lastige in dit soort games. Tanks moeten toch vaak flink gegeard zijn om te kunnen overleven en ook nog wat schade te doen. Ranged / mage karakters kunnen wat meer squishy zijn en vaak nog wel vrij makkelijk een acceptabele damage output bij elkaar harken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_115339428
Ik kan nu zelfs (Shadow)-Diablo tanken, alleen die clones 2-hitten me... :')

En mijn gear wat ik nu heb kost maar 4.6M.
Dus tanks hoeven geen dure gear te hebben. :)
pi_115340616
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kan nu zelfs (Shadow)-Diablo tanken, alleen die clones 2-hitten me... :')

En mijn gear wat ik nu heb kost maar 4.6M.
Dus tanks hoeven geen dure gear te hebben. :)
Misschien leuk om je gear / build te posten voor de mensen die beweren dat je dure gear moet hebben. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_115340836
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Misschien leuk om je gear / build te posten voor de mensen die beweren dat je dure gear moet hebben. ;)
Mijn gear:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Shoulders (Bramble Plates):       99.999
Head (Defiant Protector):        100.000
Amulet (Fell Emblem):            100.000
Chest (Knight's Hope):            10.000
Gloves (Insolent Mail):          215.000
Braces (Brawl Invoker):           20.000
Belt (Weird Meridan):            150.000                 
Ring 1 (Faith Break):            100.000
Ring 2 (The Crux):             1.304.100
Pants (Cavalry Grasp):            20.000
Weapon (Racking Branch):       2.100.000        
Boots (Corpse Striders):         425.000
Off-Hand (Fissure Antiquity):     28.505
----------------------------------------
Totaal:                        4.672.604
Mijn build:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/RealBizkit-2771/hero/2165232
pi_115341961
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Goedkope manier van endgame 'content' maken hè :')
De AH is toch endgame
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_115342814
Dan toch eindelijk een keer

The Diablo III developers have been hard at work on some exciting new features and updates for the game. Many of you have asked for more details, and we're busily preparing several developer blogs filled with information on what's coming in patch 1.0.4. In the meantime, here's an overview of the information we're planning to share here on the Diablo III community site in the not-too-distant future.

Please keep in mind that this list isn't set in stone, but it should provide a useful preview of what we'll be revealing in the days ahead.

•System Changes, by Wyatt Cheng
Senior Technical Game Designer Wyatt Cheng is preparing a high-level summary of some of the system changes planned for 1.0.4.

•Legendary Item Improvements, by Andrew Chambers
Senior Game Designer Andrew Chambers is working on a blog detailing all the ways we’re making Legendary items stand out.

•Magic Find Update, by Jay Wilson
Following up on earlier discussions, Game Director Jay Wilson will be providing an update on how Magic Find is evolving in patch 1.0.4.

•Class Changes, by Wyatt Cheng
Wyatt will also be providing a preview of the changes we’ll be making for each class in 1.0.4 (and the philosophy behind those changes).

•Patch Notes, by Lylirra
Of course, this is all building up to the actual patch 1.0.4 release, and we’ll be releasing the full patch notes shortly before the update goes live.

We're also planning to run some interviews and developer chats surrounding patch 1.0.4, and we’ll be sharing those on the Diablo III front page. Be on the lookout, as we'd love to get you involved in any live chats we host.

As always, your constructive feedback is very much appreciated. Stay tuned for the updates to follow! #1
10 hours ago

Reply Quote
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_115344545
3.3 Miljoen op een ring geboden met nog 12 uur te gaan, maar ik denk niet dat ik het ga redden. En meer wil ik absoluut niet uitgeven...

Helaas vind ik maar weinig ringen die überhaupt aan mijn eisen voldoen. Het is namelijk lastig zoeken met maar 3 invulvelden terwijl je er 5 wilt hebben (intel, res all, vit/%life, crit chance en socket). Ik hoop dat ze dat ooit gaan aanpassen zodat je nog gerichter kunt zoeken. :)
pi_115345393
2 ringen gedropt van 1 elite in act2 .. oooh niceeee "identifyyyy".. ilvl 55 en 54 :')

Wat een achterlijke dropsysteem heeft dit spel toch.
pi_115345952
Waarom willen mensen toch altijd dat alles een cakewalk is? :')

Als alleen maar top items zouden vallen, dan was het ook weer saai. Wat mij betreft is de droprate prima. Enige wat ze zouden kunnen aanpassen is dat er meer characterspecifiek dropt. Dus als je met een barb onderweg bent, dat dan veel meer items met strength vallen dan met een andere main skill. Op manier worden mensen die de AH niet willen gebruiken ook meer beloond.

Ik zie de AH overigens als echt ruilhuis. Je plaatst je eigen items die je vindt, en krijgt er andere die je wilt hebben voor terug. Normaal kon je alleen items van gelijke waarde ruilen, nu kun je als het ware tien slechte items 'ruilen' tegen 1 goed item. :)

En geen kans om geript te worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')