Ik zit hier net het topic te lezen en ik ben werkelijk met de grootst mogelijke stomheid geslagenquote:
ik vraag me af waarom jouw leidinggevende zo traag is, zo vergeetachtig en laks, alsof ze die ander wil beschermen, zou het een collega of een klant oid kunnen zijn waar je een aanvaring mee hebt gehad? Misschien niet recent...?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
er moet idd een vervolg geweest zijn, anders had ze nooit bij mij uitgekomen. ik kan het haar helaas niet vragen, ze is net met vakantie gegaan.
ik vind het maar een idioot gedoe. maar goed, ik moet naar mijn bed want ik moet morgenochtendvroeg weer aan het werk.
Nog niet eens over nagedacht, maar eigenlijk zit daar wel een kern van waarheid in. Toch kan ik me heel goed voorstellen dat het bedrijf ook graag Lady WRB's kant wil horen, ook al is het anoniem gebracht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef Ole het volgende:
Werkgever hoort eigenlijk helemaal niet te reageren op anonieme brieven.
+1. Je zou denken, een 'normaal' mens doet zoiets niet, maar holy shit, jaloezie doet een hoop geks met mensen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit hier net het topic te lezen en ik ben werkelijk met de grootst mogelijke stomheid geslagen
Onvoorstelbaar zure shit!
Sterkte
Neemt niet weg dat ze er niet naar de afzender op hoeven te reageren, en als er gemeld wordt dat de afzender wil weten wat er gaat gebeuren dan kun je eigenlijk al op je klompen aanvoelen dat ze al een keer op "beantwoorden" hebben geklikt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nog niet eens over nagedacht, maar eigenlijk zit daar wel een kern van waarheid in. Toch kan ik me heel goed voorstellen dat het bedrijf ook graag Lady WRB's kant wil horen, ook al is het anoniem gebracht.
Dat was het eerste waar ik aan dacht! Ik zou als werkgever terugreageren met zoiets als: op anonieme berichten ga ik niet in. En als je perse iets op je lever hebt dat je anoniem wilt delen, neem dan contact op met een vertrouwenspersoon.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef Ole het volgende:
Werkgever hoort eigenlijk helemaal niet te reageren op anonieme brieven.
daarom krijg ik het idee dat de afzender niet zo anoniem is als de werkgever wil laten geloven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze er niet naar de afzender op hoeven te reageren, en als er gemeld wordt dat de afzender wil weten wat er gaat gebeuren dan kun je eigenlijk al op je klompen aanvoelen dat ze al een keer op "beantwoorden" hebben geklikt.
Hoe heeft haar man er baat bij om zijn vrouw zwart te maken bij haar werkgever?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:43 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Het kan ook je man geweest zijn natuurlijk. Als jij echt denkt dat dit met zijn ontrouw te maken heeft wie zegt dat ie hier dan zo eerlijk in is?
En als je erachter komt wat dan?
Waardoor hij geconfronteerd blijft met kutgevoel?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:17 schreef Lienekien het volgende:
Wraak om zijn schuldgevoel? Hij voelt zich kut, dan moet zij zich ook maar kut voelen?
Als we allemaal beschaafd en rationeel waren, liep R&P helemaal leeg.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waardoor hij geconfronteerd blijft met kutgevoel?
Goeie tactiek!
Het verhaal wordt wel meer en meer des R&P's.
Das wel heel toevallig....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:55 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil geen r&p topic. het gaat me puur om die email.
het blijkt dat mijn partner zijn emailaccount gehackt is gisteren/vannacht.
hoeft niks te zijn, maar ook dat zit me niet lekker.....
ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen. mijn leidinggevende is op vakantie gegaan
uit de mail is geen ip te halen omdat hij doorgestuurd is of ik moet door gaan spitten.
het lijkt me niet handig om mijn werkgever nu nog te gaan irriteren
heel vervelend maar ik vrees dat ik niet verder ga komen.
het wordt afwachten of er nog iets gaat komen.
ik heb werkelijk alles op facebook dat maar naar mijn persoon of mijn verblijfplaats verwijst verwijderd.
ik weiger mijn account op te heffen, dan heb ik het gevoel me echt gewonnen gegeven te hebben.
Ja. Als zomaar accounts van bijvoorbeeld hotmail echt gehackt kunnen worden dan is dat binnen de kortste keren op al het nieuws.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:29 schreef danic het volgende:
Hmmm weet je dat zeker? Ik heb al van begin af aan een hotmail account. Een paar jaar geleden stond er ineens een raar stuk tekst in een mail die ik wilde verzenden. Dat heb ik toen weggehaald, maar ik kan niet traceren waar het vandaan komt (ben ook een ei erin), en sindsdien moet ik steeds eerst die tekst weghalen voordat ik de mail verstuur.
heb je de tekst al een (volledig, dus tussen "--hier de tekst dan-") google gegeven?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:53 schreef danic het volgende:
Nou nee, het is een Engels stuk tekst, maar ik zal er vanavond eens naar kijken. Ik heb toen mijn ww veranderd, maar die tekst blijft. Weet jij hoe ik dat weg krijg?
ik had het opeens in een van de ronald mcdonald huizen. gewoon wachtewoord veranderen loste het opquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb wel een keer gehad dat er spam vanaf mijn hotmail account gestuurd werd. Mijn mail tijdelijk laten blokkeren door hotmail en nu is het over. het vreemde is dat mijn vriend en mijn schoonvader hier ook last van hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |