abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:23:27 #121
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_115076461
Wat een vreselijk lage actie! Ik wilde dat ik iets voor je kon doen Lady :-/
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:34:13 #122
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_115077176
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef lady-wrb het volgende:

ik vind het maar een idioot gedoe
Ik zit hier net het topic te lezen en ik ben werkelijk met de grootst mogelijke stomheid geslagen :{

Onvoorstelbaar zure shit!

Sterkte :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:20:11 #123
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_115079804
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

er moet idd een vervolg geweest zijn, anders had ze nooit bij mij uitgekomen. ik kan het haar helaas niet vragen, ze is net met vakantie gegaan.
ik vind het maar een idioot gedoe. maar goed, ik moet naar mijn bed want ik moet morgenochtendvroeg weer aan het werk.
ik vraag me af waarom jouw leidinggevende zo traag is, zo vergeetachtig en laks, alsof ze die ander wil beschermen, zou het een collega of een klant oid kunnen zijn waar je een aanvaring mee hebt gehad? Misschien niet recent...?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:54:37 #124
22592 crew  Ole
pi_115081449
Werkgever hoort eigenlijk helemaal niet te reageren op anonieme brieven.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 01:07:34 #125
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_115081948
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef Ole het volgende:
Nog niet eens over nagedacht, maar eigenlijk zit daar wel een kern van waarheid in. Toch kan ik me heel goed voorstellen dat het bedrijf ook graag Lady WRB's kant wil horen, ook al is het anoniem gebracht.
Ook hoi !
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 01:40:34 #126
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_115083033
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik zit hier net het topic te lezen en ik ben werkelijk met de grootst mogelijke stomheid geslagen :{

Onvoorstelbaar zure shit!

Sterkte :*
+1. Je zou denken, een 'normaal' mens doet zoiets niet, maar holy shit, jaloezie doet een hoop geks met mensen.

Sterkte TS, hoop dat je erachter komt wie deze nare kutstreek geleverd heeft, en dat je er iets aan kunt doen!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 01:42:30 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115083085
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 01:07 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Nog niet eens over nagedacht, maar eigenlijk zit daar wel een kern van waarheid in. Toch kan ik me heel goed voorstellen dat het bedrijf ook graag Lady WRB's kant wil horen, ook al is het anoniem gebracht.
Neemt niet weg dat ze er niet naar de afzender op hoeven te reageren, en als er gemeld wordt dat de afzender wil weten wat er gaat gebeuren dan kun je eigenlijk al op je klompen aanvoelen dat ze al een keer op "beantwoorden" hebben geklikt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 01:45:00 #128
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_115083142
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef Ole het volgende:
Dat was het eerste waar ik aan dacht! Ik zou als werkgever terugreageren met zoiets als: op anonieme berichten ga ik niet in. En als je perse iets op je lever hebt dat je anoniem wilt delen, neem dan contact op met een vertrouwenspersoon.

De groeten zeg :{w

Of als de werkgever wél weet wie het is: áls ik er iets mee doe, dan maak ik ook bekend dat het van jou komt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 02:10:50 #129
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_115083716
Misschien kort door de bocht, maar het feit dat jij denkt dat het de scharrel 8)7 van je man is, die op zijn beurt liever wil dat je het erbij laat 8)7, terwijl jij hoopt 8)7 dat hij je nu trouw blijft , geeft dat niet aan dat je wellicht iets prangenders aan je hoofd hebt nu, dan deze mail an sich?

Volgens mij is er thuis iets heel erg mis.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 07:19:41 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_115086204
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 01:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat ze er niet naar de afzender op hoeven te reageren, en als er gemeld wordt dat de afzender wil weten wat er gaat gebeuren dan kun je eigenlijk al op je klompen aanvoelen dat ze al een keer op "beantwoorden" hebben geklikt.
daarom krijg ik het idee dat de afzender niet zo anoniem is als de werkgever wil laten geloven.

Maar wat dude zegt dacht ik eigenlijk ook.
pi_115087140
Het kan ook je man geweest zijn natuurlijk. Als jij echt denkt dat dit met zijn ontrouw te maken heeft wie zegt dat ie hier dan zo eerlijk in is?

En als je erachter komt wat dan?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 10:14:01 #132
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_115087586
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 09:43 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Het kan ook je man geweest zijn natuurlijk. Als jij echt denkt dat dit met zijn ontrouw te maken heeft wie zegt dat ie hier dan zo eerlijk in is?

En als je erachter komt wat dan?
Hoe heeft haar man er baat bij om zijn vrouw zwart te maken bij haar werkgever?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 10:17:20 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115087620
Wraak om zijn schuldgevoel? Hij voelt zich kut, dan moet zij zich ook maar kut voelen?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 10:23:27 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115087741
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:17 schreef Lienekien het volgende:
Wraak om zijn schuldgevoel? Hij voelt zich kut, dan moet zij zich ook maar kut voelen?
Waardoor hij geconfronteerd blijft met kutgevoel?
Goeie tactiek!

Het verhaal wordt wel meer en meer des R&P's.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 10:30:04 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115087879
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waardoor hij geconfronteerd blijft met kutgevoel?
Goeie tactiek!

Het verhaal wordt wel meer en meer des R&P's.
Als we allemaal beschaafd en rationeel waren, liep R&P helemaal leeg.
The love you take is equal to the love you make.
pi_115095768
Als je er werk van wil maken zal je om te beginnen naar die werkgever van je moeten stappen om te zeggen dat je er werk van wil maken. Dat je aangifte wil doen en dat ze daarom die mail moet bewaren, en het vriendelijke verzoek de mail inclusief alle header-informatie voor je te printen. De ICT-afdeling kan daar zonder twijfel bij helpen.

Vervolgens hoef je echt geen verantwoording af te leggen over of je ook echt aangifte doet/hebt gedaan/wat de politie ervan vond.

Je zou haar ook kunnen vragen de complete conversatie te overleggen, al dan niet met verwijzing naar doen van aangifte, maar daarmee maak je misschien geen vrienden, dus het lijkt me twijfelachtig of je dat wil eisen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  † In Memoriam † zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:55:42 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115099674
ik wil geen r&p topic. het gaat me puur om die email.
het blijkt dat mijn partner zijn emailaccount gehackt is gisteren/vannacht.
hoeft niks te zijn, maar ook dat zit me niet lekker.....

ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen. mijn leidinggevende is op vakantie gegaan
uit de mail is geen ip te halen omdat hij doorgestuurd is of ik moet door gaan spitten.
het lijkt me niet handig om mijn werkgever nu nog te gaan irriteren
heel vervelend maar ik vrees dat ik niet verder ga komen.
het wordt afwachten of er nog iets gaat komen.
ik heb werkelijk alles op facebook dat maar naar mijn persoon of mijn verblijfplaats verwijst verwijderd.
ik weiger mijn account op te heffen, dan heb ik het gevoel me echt gewonnen gegeven te hebben.
pi_115100634
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:55 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil geen r&p topic. het gaat me puur om die email.
het blijkt dat mijn partner zijn emailaccount gehackt is gisteren/vannacht.
hoeft niks te zijn, maar ook dat zit me niet lekker.....

ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen. mijn leidinggevende is op vakantie gegaan
uit de mail is geen ip te halen omdat hij doorgestuurd is of ik moet door gaan spitten.
het lijkt me niet handig om mijn werkgever nu nog te gaan irriteren
heel vervelend maar ik vrees dat ik niet verder ga komen.
het wordt afwachten of er nog iets gaat komen.
ik heb werkelijk alles op facebook dat maar naar mijn persoon of mijn verblijfplaats verwijst verwijderd.
ik weiger mijn account op te heffen, dan heb ik het gevoel me echt gewonnen gegeven te hebben.
Das wel heel toevallig....
Maar aan de andere kant, Dat zou hier niets mee te maken kunnen hebben (het kan geen smoes van hem zijn om zich in te dekken), want de mail(s) naar je werkgever zijn al eerder verzonden dan gisteravond.
Het kan natuurlijk wel nog steeds dezelfde kwaadwillende persoon zijn, maar dat gaat dan wel ver......
pi_115100729
Emailaccounts worden niet "gehackt". Het wachtwoord of het antwoord op de "geheime" vraag wordt geraden/afgetroggeld/is bekend.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_115100855
Hmmm weet je dat zeker? Ik heb al van begin af aan een hotmail account. Een paar jaar geleden stond er ineens een raar stuk tekst in een mail die ik wilde verzenden. Dat heb ik toen weggehaald, maar ik kan niet traceren waar het vandaan komt (ben ook een ei erin), en sindsdien moet ik steeds eerst die tekst weghalen voordat ik de mail verstuur.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 17:36:08 #141
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_115101090
Dan misschien je automatische handtekening aanpassen?
pi_115101302
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:29 schreef danic het volgende:
Hmmm weet je dat zeker? Ik heb al van begin af aan een hotmail account. Een paar jaar geleden stond er ineens een raar stuk tekst in een mail die ik wilde verzenden. Dat heb ik toen weggehaald, maar ik kan niet traceren waar het vandaan komt (ben ook een ei erin), en sindsdien moet ik steeds eerst die tekst weghalen voordat ik de mail verstuur.
Ja. Als zomaar accounts van bijvoorbeeld hotmail echt gehackt kunnen worden dan is dat binnen de kortste keren op al het nieuws.

Jouw probleem klinkt inderdaad als je automatische handtekening die door iets of iemand veranderd is. Als ik een gokje mag wagen: een of andere website waar je je kunt aanmelden en je "vrienden" kunt toevoegen door alleen maar even het wachtwoord van je emailaccount in te vullen.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_115101738
Nou nee, het is een Engels stuk tekst, maar ik zal er vanavond eens naar kijken. Ik heb toen mijn ww veranderd, maar die tekst blijft. Weet jij hoe ik dat weg krijg?
pi_115101819
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:53 schreef danic het volgende:
Nou nee, het is een Engels stuk tekst, maar ik zal er vanavond eens naar kijken. Ik heb toen mijn ww veranderd, maar die tekst blijft. Weet jij hoe ik dat weg krijg?
heb je de tekst al een (volledig, dus tussen "--hier de tekst dan-") google gegeven?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 17:59:38 #145
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_115101937
Vanuit je inbox zie je rechts bovenin options, dan writing email, dan message font and signature.
pi_115104850
Jezus was et zo simpel! Thanks Marrije, dat was het idd.
Gos, wat voel ik me dom zeg nu :@
pi_115106096
Ik heb wel een keer gehad dat er spam vanaf mijn hotmail account gestuurd werd. Mijn mail tijdelijk laten blokkeren door hotmail en nu is het over. het vreemde is dat mijn vriend en mijn schoonvader hier ook last van hadden.
pi_115106128
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb wel een keer gehad dat er spam vanaf mijn hotmail account gestuurd werd. Mijn mail tijdelijk laten blokkeren door hotmail en nu is het over. het vreemde is dat mijn vriend en mijn schoonvader hier ook last van hadden.
ik had het opeens in een van de ronald mcdonald huizen. gewoon wachtewoord veranderen loste het op :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_115106157
Die heb ik ook verandert meteen maar toch ook even aan hotmail laten weten.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 19:59:27 #150
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_115106162
Lady_wrb, ik vind 't wel erg toevallig dat je partner nu beweert dat zijn e-mail nu gehacked is. In hoeverre zou hij hier niet toch een rol in kunnen spelen? wat een toestand, ik word er al een beetje akelig van als ik 't allemaal lees, hoe moet dat dan voor jou wel niet zijn. Sterkte nogmaals, en pas goed op jezelf! :*
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')