ik ga die mail doorgestuurd krijgen (hoop ik, want gisteren was mijn leidinggevende het alweer vergetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja ik kan me voorstellen dat zoiets echt ongelooflijk klote is.
Ik snap ook niet hoe iemand zoiets iemand anders aan kan doen, zeker als je haar nog niet eens echt persoonlijk kent (als zij het is). En je weet niet of ze nog meer van plan is.
Maar heb je al een manier om erachter te komen of zij of iemand anders het is?
waarom zou hij daar baat bij hebben???quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Als ik het hele verhaal zo onpartijdig doorlees zou het me niks verbazen als je partner er mss wel zelf achter zit.
Ik hoop voor je dat dat niet zo is!
Geen idee, waarom zou zijn vriendinnetje er in hemelsnaam baat bij hebben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef trui het volgende:
[..]
waarom zou hij daar baat bij hebben???
sterkte met de hele situatie, lady.
och, het zal je verbazen wat mensen uithalen hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, waarom zou zijn vriendinnetje er in hemelsnaam baat bij hebben?
Dat acht ik minder waarschijnlijk.
Hij doet wel meer dingen waar ts geen baat bij heeft.
Ik bedoel het echt niet lullig, maar ik heb zelf aan de andere kant van zo een relatie gestaan, en als minnares () zou ik niet weten waarom je dat zou doen. Dan zou je eerder hem zelf te grazen nemen. Mij boeide dat hele vrouwmens van hem nooit, hoe minder we het daar over hadden hoe beter, dus ik vraag me af hoe zei dat al die details zou weten.
Hij weet dat wel.
nou ja. ofwel is de mailstuurder iemand die direct van die privedingen wist, ofwel heeft iemand de mailstuurder het verteld. maar (hoe rot dat ook klinkt) is iemand uit de zeer privekring nogal verwerpelijk bezig geweestquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Uhm ja, maar dan nog, dan zou haar partner die hele vuile was buiten hebben gehangen bij zijn vriendinnetje, lekker is dat...
Ja maar als partner toch ook?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:21 schreef simmu het volgende:
[..]
nou ja. ofwel is de mailstuurder iemand die direct van die privedingen wist, ofwel heeft iemand de mailstuurder het verteld. maar (hoe rot dat ook klinkt) is iemand uit de zeer privekring nogal verwerpelijk bezig geweest
voor wat het waard is, ik zou ook goed en grondig over de rooie zijn en het uit willen zoeken
Zijn reactie kan ook zo zijn om te voorkomen dat hij de gegevens van z'n buitenechtelijke rommeltje moet doorgeven, en dat hij zelf ook vermoedt dat zij erachter zit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als partner toch ook?
Zijn reactie maakt hem imo wel redelijk verdacht.
Dat vriendinnetje.heeft er baat bij omdat ze misschien ontzettend jaloers is. Omdat TS de vrouw is van de man die zij wil hebben, ja dan kun je tot zulke dingen in staat zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, waarom zou zijn vriendinnetje er in hemelsnaam baat bij hebben?
Dat acht ik minder waarschijnlijk.
Hij doet wel meer dingen waar ts geen baat bij heeft.
Ik bedoel het echt niet lullig, maar ik heb zelf aan de andere kant van zo een relatie gestaan, en als minnares () zou ik niet weten waarom je dat zou doen. Dan zou je eerder hem zelf te grazen nemen. Mij boeide dat hele vrouwmens van hem nooit, hoe minder we het daar over hadden hoe beter, dus ik vraag me af hoe zei dat al die details zou weten.
Hij weet dat wel.
Vraag dan ook even een kopietje van de berichtbron. Daarin staat [{x-original IP ] of iets dat er sterk op gelijkend is en dat is dus het IP-adres van de verzender.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja ik heb de mail gezien.
stom, ik had een kopietje moeten vragen. ga ik straks alsnog even doen.
ik ga het hier niet bij laten iig. wie weet wie er nog meer straks shit over mij ontvangt.
nou ik heb de mail binnen en wederom ben ik er gewoon naar van. zoveel venijn, valsigheid en leugens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Vraag dan ook even een kopietje van de berichtbron. Daarin staat [{x-original IP ] of iets dat er sterk op gelijkend is en dat is dus het IP-adres van de verzender.
Als je een idee hebt van wie het afkomstig is, zou je eigen ontvangen berichten van die persoon kunnen vergelijken met het IP-adres. Of even simpel googlen, ook dat kan al iets weergeven als ie bijv. ooit eens iets in een gastenboek achter heeft gelaten.
Ik durf nu niet met zekerheid te zeggen of jij kan zien wat de berichtbron is omdat het bericht geforwarded is. Mogelijk ontvang je dus enkel de berichtbron van je baas, die het doorgestuurd heeft. Ik zal zo eens voor je kijken via mijn hotmail.com account, of dat te achterhalen is bij geforwarde mailtjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ik heb de mail binnen en wederom ben ik er gewoon naar van. zoveel venijn, valsigheid en leugens.
het komt van hotmail.nl (bestaat dat echt? )
hoe ga ik te werk?
|quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:47 schreef Macka66 het volgende:
Lady, wat je kunt doen is de headers van het originele mailtje zichtbaar maken en daarin zoeken naar X-Originating-IP. Dat geeft het IP nummer waar vanaf de mail gestuurd is.
(Zie voor headers tonen in diverse mailprogramma's http://helpdesk.princeton.edu/kb/display.plx?ID=8567)
Met dat IP nummer kun je op zoek.
Als je wilt weten waar op de wereld de computer die bij IP nummer hoort zich bevindt zoek je ermee via http://www.whatsmyip.org/ip-geo-location/
Als je wilt weten bij welke internetprovider het IP nummer vandaan komt zoek je ermee via http://www.geektools.com/whois.php
Niet waterdicht, maar het kan je iig meer info geven. De tijd waarop het mailtje verstuurd is geeft soms ook een idee.
Maar de hardste dobber komt hierna, want wat ga je doen als je een redelijk idee hebt van wie de schuldige is... Succes gewenst!
WTF? De afzender wil weten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:52 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja ik weet dat ik niks kan doen, maar ik ben wel voorbereid op eventuele andere acties dan.
er stond namelijk wel zoiets in van dat de afzender wil weten wat er gaat gebeuren en of er wat gaat gebeuren. dus ik vermoed dat er meer emailverkeer is geweest. te meer daar mijn naam helemaal niet in die mail genoemd wordt.
Maar is je leidinggevende daar dan niet open in geweest? Als ze aangeeft aan jouw kant te staan zou ze dat toch wel zeggen? En je de andere mails ook laten zien? Raar dat ze niet eerder aan de bel heeft getrokken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:52 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja ik weet dat ik niks kan doen, maar ik ben wel voorbereid op eventuele andere acties dan.
er stond namelijk wel zoiets in van dat de afzender wil weten wat er gaat gebeuren en of er wat gaat gebeuren. dus ik vermoed dat er meer emailverkeer is geweest. te meer daar mijn naam helemaal niet in die mail genoemd wordt.
er moet idd een vervolg geweest zijn, anders had ze nooit bij mij uitgekomen. ik kan het haar helaas niet vragen, ze is net met vakantie gegaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:59 schreef danic het volgende:
[..]
Maar is je leidinggevende daar dan niet open in geweest? Als ze aangeeft aan jouw kant te staan zou ze dat toch wel zeggen? En je de andere mails ook laten zien? Raar dat ze niet eerder aan de bel heeft getrokken.
Als dit de eerste mail is, hoe weet je leidinggevende dan dat het over jou gaat als je naam niet genoemd wordt?
Lekkere timingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
er moet idd een vervolg geweest zijn, anders had ze nooit bij mij uitgekomen. ik kan het haar helaas niet vragen, ze is net met vakantie gegaan.
ik vind het maar een idioot gedoe. maar goed, ik moet naar mijn bed want ik moet morgenochtendvroeg weer aan het werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |