Zoiets als ik wil wel het nieuwste van het nieuwste maar kan dat niet betalen dus lease het maar?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ja, je hebt tegenwoordig een andere regeling. Je koopt het toestel niet maar je 'leased' het. Wanneer je mobiele contract is afgelopen kun je het toestel overkopen of een nieuw toestel kiezen.
Zoiets.
Zoals je wordt bijna verplicht omdat een boel providers deze constructie nu bedenken.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zoiets als ik wil wel het nieuwste van het nieuwste maar kan dat niet betalen dus lease het maar?
De telefoon past dus niet in de handsfreeset.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb ermee gebeld. Opgehangen.. Liep ermee IN MN HAND naar de auto. Met andere hand de auto open gedaan, gaan zitten.. Wilde telefoon in de handsfreeset zetten.. En daar was de scheur
Btw: het is een veel voorkomend probleem bij dat toestel, schijnt.
Inderdaad, er is (bij Hi dan) geen andere mogelijkheid meer dan leasen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zoals je wordt bijna verplicht omdat een boel providers deze constructie nu bedenken.
Hij zat nog niet eens in de handsfreeset..quote:Op maandag 30 juli 2012 11:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De telefoon past dus niet in de handsfreeset.
Om welk toestel gaat het?
Verplicht?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zoals je wordt bijna verplicht omdat een boel providers deze constructie nu bedenken.
Je hebt niet toevallig ergens tegenaan gestoten waardoor er al een kleine beschadiging in zat, wat daarna een scheur werd? Dat is bij mij ook eens gebeurd omdat ik de telefoon in m'n broekzak had en blijkbaar ergens tegenaan gelopen ben (niet eens hard want ik heb het niet gevoeld) waarna het putje later een flinke barst werd.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hij zat nog niet eens in de handsfreeset..
Samsung galaxy III
alle nieuwe abbonementen bij Hi gaan nu zoquote:Op maandag 30 juli 2012 11:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Verplicht?
Zie het als mogelijkheid staan maar nergens verplicht.
Nee, ik had hem gewoon in mn hand + beschermhoesjequote:Op maandag 30 juli 2012 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig ergens tegenaan gestoten waardoor er al een kleine beschadiging in zat, wat daarna een scheur werd? Dat is bij mij ook eens gebeurd omdat ik de telefoon in m'n broekzak had en blijkbaar ergens tegenaan gelopen ben (niet eens hard want ik heb het niet gevoeld) waarna het putje later een flinke barst werd.
Oh Hi, het pauper zusje van KPN.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:30 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
alle nieuwe abonementen bij Hi gaan nu zo
Een scherm barst natuurlijk niet zomaar helemaal uit het niks. Zat er niet toevallig al een (kleine) beschadiging op?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, ik had hem gewoon in mn hand + beschermhoesje
Leuk dat je hier alles loopt te bashen, kan je nu misschien gewoon oprotten of inhoudelijk reageren?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Oh Hi, het pauper zusje van KPN.
Zegt genoeg.
Voor zover ik heb gezien niet. Maar zoals ik ook in de OP aangaf, leek het erop alsof het scherm niet correct in de behuizing zt, waardoor er op het punt waar ie is gebarsten extra spanning stondquote:Op maandag 30 juli 2012 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een scherm barst natuurlijk niet zomaar helemaal uit het niks. Zat er niet toevallig al een (kleine) beschadiging op?
Daar had je dan even een foto van moeten maken... Nu kunnen ze zeggen wat ze willen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gezien niet. Maar zoals ik ook in de OP aangaf, leek het erop alsof het scherm niet correct in de behuizing zt, waardoor er op het punt waar ie is gebarsten extra spanning stond
Je kan natuurlijk altijd zelf een toestel kopen en een sim-only nemen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan..quote:Op maandag 30 juli 2012 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar had je dan even een foto van moeten maken... Nu kunnen ze zeggen wat ze willen.
En die heb je hen ook toegestuurd?quote:
Er is hier een monteur langsgekomen, die heeft de schade gezien, ik heb dus ook gezegd van het scherm wat naar mijn idee niet goed in de behuizing paste. Hij was het er mee eens en heeft dit ook in het rapport gezet. Hij heeft er foto's van gemaakt. Ik heb er foto's van gemaakt. Zodoende.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat zeiden ze toen je een brief/mail stuurde met deze info?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |