Je bent mijn geestelijk leidsterquote:Op maandag 30 juli 2012 23:02 schreef Kally het volgende:
Kijk pat noemt me tenminste superlekker, rené noemt me moeder overste
quote:
Ik zeg hetzelfde als jijquote:
Dat blijktquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een van m'n beste vrienden uitgezwaaid. 2,5e week met z'n vrouw in een tent. Gelukkig paste er nog een kratje Grolsch tussen de bagage.
5x brooke shields van een aantal jaar terug en ik klaag nietquote:Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef Kally het volgende:
FOK!'s Blue Lagoon. Met wie?
Duzje even invullen
nee met 5 fokkers hahahaquote:Op maandag 30 juli 2012 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
5x brooke shields van een aantal jaar terug en ik klaag niet
Hmmmhmmm.. Alleen 100% nadelig: Zwollequote:Op maandag 30 juli 2012 23:13 schreef Kally het volgende:
René ik zou voor Utrecht gaan, lekker wat drinken aan de grachtjes ook tussen het shoppen door
Waarom niet dichterbij huis dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmmhmmm.. Alleen 100% nadelig: Zwolle![]()
Of via Deventer of met de bus
Het voelt goed m'n naam te lezen maar ik kan zulke dingen niet invullen, de diverse mensen weten wel wat ik voor ze voel.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef Kally het volgende:
FOK!'s Blue Lagoon. Met wie?
Duzje even invullen
Wat precies?quote:
ik heb er ook 7quote:Op maandag 30 juli 2012 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het voelt goed m'n naam te lezen maar ik kan zulke dingen niet invullen, de diverse mensen weten wel wat ik voor ze voel.
Leeuwarden is toch wel leuk?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat precies?
Leeuwarden, Assen, Emmen of Hoogeveen?
Misschien Zwolle..
Drachten
truste Duzquote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Triek, Kal en Lut. Superlief.Lees nu pas echt alles.
En ik ga voor 10 jaar aan feitjes nu.
En voort (-> ode aan Lut) slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |