quote:
Het is heel simpel.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:36 schreef VinceAdvance het volgende:
Hier kwam ik ook op uit, ik word er alleen niet zo veel wijzer van![]()
Toch even opnieuw lezen dan maar!
Misschien is het dan maar beter als je er niet aan begint.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:36 schreef VinceAdvance het volgende:
Hier kwam ik ook op uit, ik word er alleen niet zo veel wijzer van![]()
Toch even opnieuw lezen dan maar!
Ik heb Grabit gedownload, nu vraagt hij om mijn ''preffered Usenet server''. Wat moet ik invullen als ik wil subscriben bij ewaka? news.ewaka.com?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:36 schreef Abed het volgende:
Je download een client zoals Grabit of Newsleech. Daar vul je wat nieuwsserver gegevens in die je hebt ontvangen nadat je een abo'tje hebt afgesloten bij Eweke of Xlned. Dan ga je naar binsearch.info. Zoek je wat je wilt downloaden. Druk op 'creative nzb' en Grabit zal opstarten en het bestand gaan downloaden.
Tja, ik word toch wel een beetje ziek van de 2.3 mbit snelheid waarmee mijn torrent client download...quote:Op zondag 29 juli 2012 21:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien is het dan maar beter als je er niet aan begint.
Gewoon een prima snelheidquote:Op zondag 29 juli 2012 21:40 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Tja, ik word toch wel een beetje ziek van de 2.3 mbit snelheid waarmee mijn torrent client download...
Als je je hebt aangemeld bij Eweka, krijg je een mailtje met daarin de juiste server, je gebruikersnaam en wachtwoordquote:Op zondag 29 juli 2012 21:39 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ik heb Grabit gedownload, nu vraagt hij om mijn ''preffered Usenet server''. Wat moet ik invullen als ik wil subscriben bij ewaka? news.ewaka.com?
Dankquote:Op zondag 29 juli 2012 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je je hebt aangemeld bij Eweka, krijg je een mailtje met daarin de juiste server, je gebruikersnaam en wachtwoord
Dat zei ik al. Eerst lezen en denken en dan pas doen.quote:
Nee, helemaal niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:45 schreef VinceAdvance het volgende:
Ok, mijn ''probleem'' is opgelost, een slotje is hier wel op zijn plaats.
Omdat jij je antwoord hebt?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:45 schreef VinceAdvance het volgende:
Ok, mijn ''probleem'' is opgelost, een slotje is hier wel op zijn plaats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |