Dan gaan die maar achterin staanquote:Op zondag 29 juli 2012 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
Vast wel met al die doorgeslagen fanboys.Beetje de Justin Bieber van de dance-scene geworden he.
Ik kan je sowieso al vertellen dat ik daar niet midden vooraan ga staan. Ik kan echt niet tegen dat superdrukke geplet. Moet nog wel normaal kunnen ademen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan gaan die maar achterin staan [ afbeelding ].
Vorige keer bij skrillex was al bijna dodelijkquote:Op zondag 29 juli 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan je sowieso al vertellen dat ik daar niet midden vooraan ga staan. Ik kan echt niet tegen dat superdrukke geplet. Moet nog wel normaal kunnen ademen.
Ik snap nooit zo hoe dat in Nederland kan. Ik bedoel...een glazenwasser moet 10x gezekerd worden voor hij op z'n ladder mag klimmen, een bouwvakker moet een helm, veiligheidsschoenen en weet ik veel wat dragen maar op een festival worden er ff 15.000 man in zo'n tent tegen elkaar aan geduwd. Als er 1 idioot is die een 'grap' uithaalt of er gebeurt maar iets heb je een gigantisch probleem.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vorige keer bij skrillex was al bijna dodelijk.
Er zijn wel regels toch? Met die hekken enzo...quote:Op zondag 29 juli 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo hoe dat in Nederland kan. Ik bedoel...een glazenwasser moet 10x gezekerd worden voor hij op z'n ladder mag klimmen, een bouwvakker moet een helm, veiligheidsschoenen en weet ik veel wat dragen maar op een festival worden er ff 15.000 man in zo'n tent tegen elkaar aan geduwd. Als er 1 idioot is die een 'grap' uithaalt of er gebeurt maar iets heb je een gigantisch probleem.
Bij Pinkpop iig niet. Miss in die grote tent op Lowlands wel...quote:Op zondag 29 juli 2012 20:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er zijn wel regels toch? Met die hekken enzo...
Nee die Justin Biebers van de dance-scene vinden Skrillex op dit moment juist kutquote:Op zondag 29 juli 2012 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
Vast wel met al die doorgeslagen fanboys.Beetje de Justin Bieber van de dance-scene geworden he.
Och, je kan aan alle kanten behalve de voorkant de tent in of uit. En een een beetje risico op een gekneusde rib maakt het juist leuk.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo hoe dat in Nederland kan. Ik bedoel...een glazenwasser moet 10x gezekerd worden voor hij op z'n ladder mag klimmen, een bouwvakker moet een helm, veiligheidsschoenen en weet ik veel wat dragen maar op een festival worden er ff 15.000 man in zo'n tent tegen elkaar aan geduwd. Als er 1 idioot is die een 'grap' uithaalt of er gebeurt maar iets heb je een gigantisch probleem.
Vorig jaar bij Pinkpopo was dat echt bizar imo in die tent naast mainstage. Alleen een ingang aan de achterkant zeg maar.
Zo bedoel ik 't ook niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:40 schreef mr-green het volgende:
Maar je weet toch gewoon dat je niet vooraan of in het midden moet staan als je klein bent of niet strek in je schoenen staat... Dan ga je wat meer achteraan staan..
Was een keer bij optreden Bloody Beetroots. Dat ging echt helemaal los. Ik en mijn vrienden (allemaal groter dan 1,80) moesten zelfs elkaar een beetje supporten in de pit anders ging je zo nokkie. Kan je daar niet tegen ga dan achteraan genieten
'Ja, maar ik was aan de beurt om bier te halen en het was zo druk dat ik er niet meer langs kon'quote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Is er trouwens iemand hier weleens uit het publiek gevist voor crowd surfing?
Krijg je dan gewoon een preek ? Lijkt me niet dat ze je voor zoiets van het terrein zetten.
Snap ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik bedoel dat de security er bij te pas kwam
Het probleem is dat op een festival er een heleboel mensen zonder pit ervaring gaan pitten. Niet bij punk of metal, die mensen kunnen dat wel, maar juist bij Skrillex of zo. In een pit waarvan 90% ervaring heeft loop je nauwelijks risico.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Pinkpopo was dat echt bizar imo in die tent naast mainstage. Alleen een ingang aan de achterkant zeg maar.
die 90% niet nee. Die overige 10% welquote:Op maandag 30 juli 2012 05:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het probleem is dat op een festival er een heleboel mensen zonder pit ervaring gaan pitten. Niet bij punk of metal, die mensen kunnen dat wel, maar juist bij Skrillex of zo. In een pit waarvan 90% ervaring heeft loop je nauwelijks risico.
Die wordt wel geholpen door de 90%, maar bij zoiets als skrillex heeft misschien maar 40% ervaring.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
die 90% niet nee. Die overige 10% wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |