Luchtbed for life.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bed heb ik toch nodig. En is handig voor als mensen blijven logeren.
Met een meisje kan je best in een bed. Of denk je een stijfje te krijgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Luchtbed for life.
Bij mij kunnen maximaal 3 mensen slapen denk ik, met wat meubels schuiven en 1tje in m'n bed (als het een jongen is dan, als het een meisje is, gaat die op de bank).
Ik moet er niet aan denken, met een meisje in bed te liggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met een meisje kan je best in een bed. Of denk je een stijfje te krijgen
Mijsjes zijn heus niet vies.
Is zeker zoeen g-star jasjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, met een meisje in bed te liggenLaat staan aanraken.
![]()
![]()
Vandaar die jas met bontkraag en dan koop ik nog wel plastic handschoenen bij, voor als ze op bezoek komen.
Eentje in bed, eentje op de bank en eentje op een slaapmat? Bij mij passen er nog twee of drie op de grond.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Luchtbed for life.
Bij mij kunnen maximaal 3 mensen slapen denk ik, met wat meubels schuiven en 1tje in m'n bed (als het een jongen is dan, als het een meisje is, gaat die op de bank).
Dan zal ik wel exact dezelfde hebben.quote:
Fakerquote:
Bank past niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eentje in bed, eentje op de bank en eentje op een slaapmat? Bij mij passen er nog twee of drie op de grond.
Nee, mijn huis, mijn bed, mijn regels. Ik blijf in bed, en jij moet erbij komen liggen. Wel met handdoeken tussen ons, anders word ik besmet.quote:
Ik pas wel op de bank hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, mijn huis, mijn bed, mijn regels. Ik blijf in bed, en jij moet erbij komen liggen. Wel met handdoeken tussen ons, anders word ik besmet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |