Renesite is mijn buurmeisje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neem dan Renesite. Hij betaalt je er ook nog voor.
Ik neem een bed van 140cm.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Groter kan ik niet kwijt.
Anders ga je maar op de bank, is nog smaller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit gedragen daar in Grunn, maar in R'dam zijn alleen maar lelijke jongens dus ik wil ze niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gaat dat wel een beetje goed dan?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik neem een bed van 140cm.Zoveel ruimte heb je toch niet nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn vriend woont daar. Noem je hem nu lelijk? HÉ?!?!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog nooit gedragen daar in Grunn, maar in R'dam zijn alleen maar lelijke jongens dus ik wil ze niet.
Heb je een vriend?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn vriend woont daar. Noem je hem nu lelijk? HÉ?!?!!
je kan tenminste ervoor kiezen waar je wil liggen qua lengte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar mijn benen hebben die lengte niet nodig
Krijg ik patrick?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef Renesite het volgende:
Etsu, hoop dat je snel een vriendje hebtLiefst eentje waarmee je partnerruil kan doen
En dan geen bank kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jawel. Heerlijk veel ruimte voor deze kabouter.
Ik ben ca. 1,80. Met 2 bij 2 heb ik meer ruimte (in principe) dan 2.20 bij 1.80. Kweetnie hoorrrrquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan tenminste ervoor kiezen waar je wil liggen qua lengte.
Niet als je met Pat in een bed ligt, dan heb je veel minder ruimte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben ca. 1,80. Met 2 bij 2 heb ik meer ruimte (in principe) dan 2.20 bij 1.80. Kweetnie hoorrrr
Zijn benen bungelen inderdaaad wat buiten bed. I like tall boys and I cannot lieeeequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet als je met Pat in een bed ligt, dan heb je veel minder ruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |