Wat is een goeie?quote:
wie is er nog meer zo iemand?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Wat is een goeie?
Of ben jij ook weer zo iemand die alleen maar vage reacties kan plaatsten als iemand een beetje rationeel nadenkt?
Oh dus je mag hier gewoon dikke onzin plaatsen?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef badabingie het volgende:
[..]
wie is er nog meer zo iemand?
rationeel nadenken moet je doen in een wetenschapforum wijsneus..
En ik was niet de gene die met die professor aan kwam zetten.quote:
Ik heb het helemaal niet over zinvol zijn -_-quote:Op maandag 30 juli 2012 22:53 schreef badabingie het volgende:
onzin voor jou misschien..zinvol voor anderen
ik heb het niet over zinvol zijn..quote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over zinvol zijn -_-
Damn lees mijn post eens rationeel en misschien snap de dan wat ik bedoel.
Troll or just ...?
Hou gewoon je kop als je niet kan reageren op mijn reacties.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:59 schreef badabingie het volgende:
[..]
ik heb het niet over zinvol zijn..
zinloos dit
maar zijn al die duizenden getuigen van ufos niks waard in jou ogen dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:21 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
En we weten nog steeds niet of het klopt,
want de professor is nergens te vinden en geen bronnen op die site.
Welke?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:07 schreef valandil25 het volgende:
[..]
maar zijn al die duizenden getuigen van ufos niks waard in jou ogen dan?
ik denk dat als je googled ufo ervaringen dat je wel een tijdje bezig bent om ze te tellen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Welke?
Maar kunnen we bij één dingen blijven.
Is heel moeilijk discussiëren als mensen dingen posten zonder argumentatie/bronnen en als iemand daar vragen oversteld, gewoon weer met iets anders komen zonder argumentatie/bronnen.
Is het correct dat ik vragen stel over die site?
Professor is niet te vinden en geen bronnen.
Kan iemand die dat verhaal gelooft hier op reageren?
Ok maar ben ik correct dat ik vragen stel bij die site en dat niet zomaar aanneem?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:23 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ik denk dat als je googled ufo ervaringen dat je wel een tijdje bezig bent om ze te tellen.
maar wat misschien nog intressanter is, is de ervaring van billie meier met wezens van de pleiaden.
er zijn heel veel teksten terug te vinden over wat deze wezens hadden te vertellen, ook over onze planeet en wat hier gaande is. er zijn zelfs youtube filmpjes over.
prima om kritisch te zijn..quote:Op maandag 30 juli 2012 23:27 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ok maar ben ik correct dat ik vragen stel bij die site en dat niet zomaar aanneem?
Klopt het dat die site die huupia gaf geen bronnen heeft en dat die professor niet te vinden is?
Klopt het dan dat je vragen moet stellen of zo'n site wel klopt?
Dus kunnen we dat met die sterrenmap nu als niet waar beoordelen tenzij iemand komt met bronnen?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:34 schreef valandil25 het volgende:
[..]
prima om kritisch te zijn..
als jij een wetenschappelijke kijk op de zaak wil hebben,, de film thrive is dan misschien wel wat voor jou, ik weet niet of je die wel eens hebt gezien?
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:55 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
En ik was niet de gene die met die professor aan kwam zetten.
Op die site word een professor genoemd en professoren doen meestal rationeel onderzoek.
Helaas heeft die site geen bronnen, dus is er ook niet veel te verifiëren.
Maar als we niet rationeel mogen denken, moeten mensen hier ook niet komen met linkjes naar vage sites waar professoren worden genoemd die onderzoek hebben gedaan.
Onderzoek is eng.
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Welke?
Maar kunnen we bij één dingen blijven.
Is heel moeilijk discussiëren als mensen dingen posten zonder argumentatie/bronnen en als iemand daar vragen oversteld, gewoon weer met iets anders komen zonder argumentatie/bronnen.
Is het correct dat ik vragen stel over die site?
Professor is niet te vinden en geen bronnen.
Kan iemand die dat verhaal gelooft hier op reageren?
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:27 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ok maar ben ik correct dat ik vragen stel bij die site en dat niet zomaar aanneem?
Klopt het dat die site die huupia gaf geen bronnen heeft en dat die professor niet te vinden is?
Klopt het dan dat je vragen moet stellen of zo'n site wel klopt?
Jij hebt blijkbaar wel een stopwoordjequote:Op maandag 30 juli 2012 23:37 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Dus kunnen we dat met die sterrenmap nu als niet waar beoordelen tenzij iemand komt met bronnen?
nee dat niet, maar is wel prettig als het bevestigt wordt, maar als je daar niet aan kan komen probeer eens wat met andere bronnen, zoals de gene die ik net aangaf.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:37 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Dus kunnen we dat met die sterrenmap nu als niet waar beoordelen tenzij iemand komt met bronnen?
Het is geen stopwoordje, het is het gene wat mist op die site.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij hebt blijkbaar wel een stopwoordje
Nah je bent gewoon lachwekkend.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:48 schreef t4rt4rus het volgende:
Het is geen stopwoordje, het is het gene wat mist op die site.
En dit is weer zo'n reactie omdat mensen denken shit hij heeft gelijkt wat kan ik nou weer verzinnen om te plaatsten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Ickequote:Op zondag 29 juli 2012 19:38 schreef Shashaska het volgende:
In Afrikaanse oude legenden zagen ze deze wezens.
[ afbeelding ]
De Afrikanen en Maya's en andere oude culturen zagen de Nordics (de Mzungu) zelfs nog voordat de eerste Europeanen in Afrika kwamen.
Ze dachten daarom ook dat de Europeanen die in Afrika aankwamen ET's waren.
Reptillians:
[ afbeelding ]
Als je er meer erover wilt weten moet je de Reptillian Agenda zien van Credo Mutwa & David Icke
Ok natuurlijk kunnen we nooit zeggen dat een statement niet waar is.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:48 schreef valandil25 het volgende:
[..]
nee dat niet, maar is wel prettig als het bevestigt wordt, maar als je daar niet aan kan komen probeer eens wat met andere bronnen, zoals de gene die ik net aangaf.
doe je dat niet, ook prima..
maar dan zul je vaak vooroordelen houden dat het pertinent niet waar is allemaal. want iedereen hier op de site die er wel in gelooft gebruikt meerdere bronnen denk ik.
Je bewijst maar weer eens wat ik zei.quote:
En dat was nu juist wat niet de bedoeling was hier in TRU.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:47 schreef UncleScorp het volgende:
Jij hebt blijkbaar wel een stopwoordje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |