SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
nee is eigenlijk meer een halve inside joke tegen 2happy4uquote:
pronquote:Op zondag 29 juli 2012 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn jullie hobbies qua entertainment als het niet animé is?
Lezen muziekluisteren zo nu en dan Skyrim en schrijven.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn jullie hobbies qua entertainment als het niet animé is?
Ah ik hou ook van 'lezen', goed boek datquote:Op zondag 29 juli 2012 16:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lezen muziekluisteren zo nu en dan Skyrim en schrijven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]ik had een ander plaatje verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Hij zit vastgelijmd aan mijn huidquote:Op zondag 29 juli 2012 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klote dat die niet uit kan zeg
oh, praat dan wel niet meer met jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |