SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Nee, dat doe ik nooit.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Esses, neem jij jouw schietpistool wel eens mee naar huis? Of mag dat niet?
Die mening kan ik delenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:43 schreef hoogvlieger het volgende:
Bierronde van Vlaanderen zit er helaas al weer op. Mooie week gehad. België kan vaak echt een prachtig land zijn maar even vaak is er geen touw aan vast te knopen hoe mensen daar doen en denken.
MSNquote:Op zondag 29 juli 2012 14:43 schreef hoogvlieger het volgende:
Bierronde van Vlaanderen zit er helaas al weer op. Mooie week gehad. België kan vaak echt een prachtig land zijn maar even vaak is er geen touw aan vast te knopen hoe mensen daar doen en denken.
Eerst Vlissingen-Brugge. Daar op een terras een halve liter Straffe Hendrik de man gemaakt, er later achterkomende dat dat bier 9% isquote:Op zondag 29 juli 2012 14:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die mening kan ik delenWelke steden ben je zoal geweest?
?quote:
Oh kut verkeerde, lamaquote:
Pff, peulenschilletjequote:
Correct. Langste tocht (100km) was van Ieper naar Geraardsbergen. Daarbij ga je ook door de Vlaamse Ardennen waardoor er in het bloedhete weer ook nog redelijk wat geklommen moest worden. Zeker nadat een vriend iets vooruit reed en een kilometerslange afdaling terug het dal in nam. Daarna moest datzelfde stuk ook weer omhoog gereden wordenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:30 schreef Schild het volgende:
Hoogvlieger die ronde heb je toch op de fiets gedaan?
Pas geleden ook gezien. Lekker vechtscenes met veel bloedquote:Op zondag 29 juli 2012 17:25 schreef jankaas020 het volgende:
Net The Raid Redemption gezien, toffe film.
quote:Op zondag 29 juli 2012 18:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol, 18 km.. niet eens een halve marathon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |