abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114799873
*O* Welkom in de bi SC!

Omdat er al wel een plaats was binnen FOK! voor de homo's en lesbo's, maar nog niet voor biseksuelen onder ons is het idee gekomen om hier ook een topic voor te hebben! Hier praten we dus over van alles en nog wat op een leuke en vrije manier voor iedereen die zich herkent in dit onderwerp. :)

:? Hoe gaat het hier?

Je kan lurken, meebabbelen over mannen en vrouwen, de verschillen daartussen, je eigen seksualiteit en hoe je daarin staat. De dates die je hebt als biseksueel, beslommeringen in je liefdesleven, hoe de buitenwereld reageert en ageert op je seksuele geaardheid, etc. etc.

*) Wie zijn hier welkom?

Gewoon iedereen! Van biseksuele mannen en vrouwen, tot homo's en lesbo's en de hetero man/ vrouw :Y Een leuke discussie bereik je tenslotte door meningen, opvattingen en belevingen van allerlei verschillende mensen te krijgen.

:{w Wat is NIET gewenst?

• Het is hier geen datingtopic, dus mensen die trio's of iets dergelijks hopen te scoren mogen wegblijven. Zij kunnen terecht in KPD, waar een aantal topics lopen. • Ook geen lame tvp's, smiley en hoi/doei posts, offtopic geneuzel, kwetsende of beledigende opmerkingen en dergelijke. Als je niks met het onderwerp hebt, blijf je hier gewoon weg. • PM's met verzoekjes en voorstellen worden ook niet gewaardeerd. Het staat de users vrij die een dergelijks iets toch ontvangen om deze door te sturen naar een MOD die hierop een gepaste actie zal nemen.

Kortom, doe normaal en have fun ^O^

Aantal bekende biseksuelen

:Y) Nog wat linkjes

Bi Infosite
Wikipedia over biseksualiteit
Wikipedia met een lijst van bekende biseksuelen

Osdorp posse over wannabi's:
quote:
Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Bi Yourself code termen
Thee drinken - beffen (als in, ik ga bij een leuke meid langs, even thee drinken)

Koffie drinken - pijpen (als in, ik ga bij een leuke jongen langs, even koffie drinken)

Kutbrommer - vibrator bij voorkeur roze en van Tally, maar andere variaties zijn ook mogelijk

meeting en wanneer is er weer de mogelijkheid om de BI'ers IRL te spotten en misschien wel een kopje thee of koffie te scoren?

De OP vind je hier

Ok, go!
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_114799935
Dubbel, kan een modje deze sluiten??
// wandelende paradox //
  zondag 29 juli 2012 @ 16:32:22 #3
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114807747
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:33 schreef cinnamon_M het volgende:
Dubbel, kan een modje deze sluiten??
De mijne sluiten anders? Ik vind jouw TT leuker namelijk. :P Berichtje staat nu in de feedback. :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_114808162
Hoooooi, gouden medaille binnen, jonguh!
  zondag 29 juli 2012 @ 16:39:18 #5
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114808247
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoooooi, gouden medaille binnen, jonguh!
Serieus? Als in succesvol dat meisje versierd? Zo ja: :o :D *G*
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_114808414
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:39 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Serieus? Als in succesvol dat meisje versierd? Zo ja: :o :D *G*
Was het maar waaaar :'(
Nee, Vos heeft net mooi medaille binnengehaald met wielrennen.
  zondag 29 juli 2012 @ 16:42:49 #7
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114808455
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:42 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Was het maar waaaar :'(
Nee, Vos heeft net mooi medaille binnengehaald met wielrennen.
Oh. :@ Ik volg de Olympische Spelen niet, sport kijken vind ik nooit echt leuk. :P
pi_114808527
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:42 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Oh. :@ Ik volg de Olympische Spelen niet, sport kijken vind ik nooit echt leuk. :P
Haha, ik blijf er niet voor thuis maar vind het wel leuk ;p
  zondag 29 juli 2012 @ 16:45:22 #9
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114808582
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:44 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha, ik blijf er niet voor thuis maar vind het wel leuk ;p
Ik kan me ook we wel voorstellen dat dit leuker is dan 'normaal' sport kijken, door al die landen, het spektakel er omheen en zo. :) Heb je nog een favoriet onderdeel waar je graag naar kijkt, of niet?
En heb je gewoon (nog) geen reactie van dat meisje, of heb je een negatief berichtje terug gehad?
pi_114808672
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik kan me ook we wel voorstellen dat dit leuker is dan 'normaal' sport kijken, door al die landen, het spektakel er omheen en zo. :) Heb je nog een favoriet onderdeel waar je graag naar kijkt, of niet?
En heb je gewoon (nog) geen reactie van dat meisje, of heb je een negatief berichtje terug gehad?
Vind moutainbiken, bmx, basketbal en atletiek wel leuk!

(Nog) geen reactie, maar goed, ik heb geduld :9
  zondag 29 juli 2012 @ 16:49:20 #11
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114808765
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:47 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Vind moutainbiken, bmx, basketbal en atletiek wel leuk!

(Nog) geen reactie, maar goed, ik heb geduld :9
Oké. :) En fingers crossed dan maar. :) Hebben andere mensen in dit topic nog iemand op het oog, of niet?
pi_114808800
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Oké. :) En fingers crossed dan maar. :) Hebben andere mensen in dit topic nog iemand op het oog, of niet?
Nou, ik heb nog iemand op het oog! :@ Maar dat is ook al zo onbereikbaar
  zondag 29 juli 2012 @ 16:51:12 #13
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114808854
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nou, ik heb nog iemand op het oog! :@ Maar dat is ook al zo onbereikbaar
Aww. ;( Maar dat meisje uit de Halfords is toch niet onbereikbaar? En wat maakt dat andere meisje onbereikbaar dan? :P Zelf heb ik niemand echt op het oog, had kortstondig een oogje op een meisje, maar ik vind haar toch iets te bitchy overkomen soms, terwijl ze volgens mij super lief is. Daarnaast is ze waarschijnlijk hetero. :P Qua mannen is het ook rustig, op mijn opleiding zaten er al weinig, aankomend jaar nog minder en de leukste 2 zijn toch al weg. ;(
pi_114809116
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:51 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Aww. ;( Maar dat meisje uit de Halfords is toch niet onbereikbaar? En wat maakt dat andere meisje onbereikbaar dan? :P Zelf heb ik niemand echt op het oog, had kortstondig een oogje op een meisje, maar ik vind haar toch iets te bitchy overkomen soms, terwijl ze volgens mij super lief is. Daarnaast is ze waarschijnlijk hetero. :P Qua mannen is het ook rustig, op mijn opleiding zaten er al weinig, aankomend jaar nog minder en de leukste 2 zijn toch al weg. ;(
Halfords meisje is niet compleet onbereikbaar. Andere meisje wel, is een soort van niet gelijke situatie. Het zelfde als dat ik als student mijn lerares leuk zou vinden, of als werknemer mijn baas leuk zou vinden. Dus helaas, ze weeet het wel hoor, maar ze heeft me al gezegd dat het niks kan worden. Maargoed, ik blijf haar nog leuk vinden, best irritant.

Bah ,ik hou niet van dames die bitchy overkomen,
pi_114809189
Ben ik trouwens de enige die vind dat Maxima er goed uitziet? :@
  zondag 29 juli 2012 @ 16:57:38 #16
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114809217
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:56 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Halfords meisje is niet compleet onbereikbaar. Andere meisje wel, is een soort van niet gelijke situatie. Het zelfde als dat ik als student mijn lerares leuk zou vinden, of als werknemer mijn baas leuk zou vinden. Dus helaas, ze weeet het wel hoor, maar ze heeft me al gezegd dat het niks kan worden. Maargoed, ik blijf haar nog leuk vinden, best irritant.

Bah ,ik hou niet van dames die bitchy overkomen,
Oké, dan is het inderdaad wel vrij onbereikbaar ja, balen wel. Ik haat bitchyheid en zo extreem bitchy komt ze niet over, maar ik val meestal op ultraschattige, extreem onschuldig overkomende meisjes, dus voor mijn doen komt ze bitchy over. :P
  zondag 29 juli 2012 @ 16:58:34 #17
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114809282
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat Maxima er goed uitziet? :@
Ze is niet extreem lelijk of zo, maar ze laat me eerlijk gezegd volledig koud. :P
pi_114809301
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:57 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Oké, dan is het inderdaad wel vrij onbereikbaar ja, balen wel. Ik haat bitchyheid en zo extreem bitchy komt ze niet over, maar ik val meestal op ultraschattige, extreem onschuldig overkomende meisjes, dus voor mijn doen komt ze bitchy over. :P
Haha oh dat soort type meisjes ;p Ik hou wel van meisjes die van zich af kunnen bijten, maar ze moet wel lief zijn. Ik ben zelf ook niet altijd vriendelijk hoor, maar diep van binnen heb ik een heeeel klein hartje :D
pi_114809323
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:58 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ze is niet extreem lelijk of zo, maar ze laat me eerlijk gezegd volledig koud. :P
Elke keer als ik haar zie denk ik wel ; Wow, zij is best mooi
  zondag 29 juli 2012 @ 17:01:09 #20
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114809413
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:58 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha oh dat soort type meisjes ;p Ik hou wel van meisjes die van zich af kunnen bijten, maar ze moet wel lief zijn. Ik ben zelf ook niet altijd vriendelijk hoor, maar diep van binnen heb ik een heeeel klein hartje :D
Deurmatten en softijsjes gaan te ver inderdaad, ik kan best bot overkomen soms dus als iemand daar echt niet tegen kan, is het snel over. Maar je hebt imho mensen die vooral op sexy vallen en mensen die vooral op schattig vallen en ik hoor echt in de laatste categorie. :P En mensen met contrasten, zoals die van jou bijv.: ^O^
pi_114810052
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:32 schreef Muisraket het volgende:

[..]

De mijne sluiten anders? Ik vind jouw TT leuker namelijk. :P Berichtje staat nu in de feedback. :)
Hehe, ook prima ;)

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Het meisje van het etentje waar ik eerder over vertelde, maar die is getrouwd, met een man, dus dat is al helemaal onbereikbaar :+ En wat is op het oog bij mij, het zijn sowieso natuurlijk maar mijn eerste verkennende schreden :)

PS: ik ben echt enorm aan het soggen :N :(
// wandelende paradox //
pi_114810206
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Deurmatten en softijsjes gaan te ver inderdaad, ik kan best bot overkomen soms dus als iemand daar echt niet tegen kan, is het snel over. Maar je hebt imho mensen die vooral op sexy vallen en mensen die vooral op schattig vallen en ik hoor echt in de laatste categorie. :P En mensen met contrasten, zoals die van jou bijv.: ^O^
Haha, ik kan soms ook best bot en gemeen over komen, zeg wat ik denk, niet altijd handig. Ik val ook meer op schattig dan op sexy. En ze moet lekker knuffelig zijn.
pi_114810307
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 17:13 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Hehe, ook prima ;)

[..]

Het meisje van het etentje waar ik eerder over vertelde, maar die is getrouwd, met een man, dus dat is al helemaal onbereikbaar :+ En wat is op het oog bij mij, het zijn sowieso natuurlijk maar mijn eerste verkennende schreden :)

Dát is pas onbereikbaar inderdaad :{
pi_114811111
Ik heb m'n avond eten gemaakt, maar heb helemaal geen honger -.-'
  zondag 29 juli 2012 @ 22:15:25 #25
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114823234
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 17:13 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Dat is wel het toppunt van onbereikbaar ja. Wat verkennende schreden betreft heb je misschien gelijk, dus laten we het dan houden op bovengemiddelde interesse. :Y)
En soggen? Heb je herkansingen of een scriptie/thesis die je moet schrijven?
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 17:16 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha, ik kan soms ook best bot en gemeen over komen, zeg wat ik denk, niet altijd handig. Ik val ook meer op schattig dan op sexy. En ze moet lekker knuffelig zijn.
Niet altijd handig nee, maar eerlijkheid is dan wel weer een goede eigenschap en is daar vaak mee verbonden. Wat versta je onder knuffelig? :P
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 17:38 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb m'n avond eten gemaakt, maar heb helemaal geen honger -.-'
Aww, door de kriebels? ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')