Dat zou ik prima vinden. Ik heb echter geprobeerd dusdanig in te vullen in het VA programma, maar ik kan nergens vinden waar ik de (teveel) ingehouden loonheffing kan invullen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:30 schreef ManAtWork het volgende:
De enife mogelijkheid is een voorlopige aanslag (teruggave) te vragen. Dan zal je het bedag niet in een keer krijgen maar verdeeld over het resterend aantal maanden van dit jaar.
Als er geen heffingskorting is toegepast, zou iemand moeten bijbetalen als dit gecorrigeerd wordtquote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef Chinless het volgende:
en terug vragen gaat niet. Want er is niets toegepast.
Je moet juist bijbetalen.
Ik heb op het formulier dat je voor de loonadministratie moet invullen destijds gekozen voor dat de loonheffingskorting niet toegepast moet worden. Als gevolg hiervan wordt volgens mij de algemene heffingskorting niet verrekend met het bedrag dat ik aan loonbelasting betaal. Op jaarbasis gaat dat om ongeveer 2.000 terug te krijgen Euros.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef Chinless het volgende:
en terug vragen gaat niet. Want er is niets toegepast.
Je moet juist bijbetalen.
Daarom moet je het programma ook creatief invullen en dus iets met aftrekposten o.i.d. gaan doen. (Of gebruik maken van een programma waar je het wel kunt invullen.)quote:Op zondag 29 juli 2012 15:14 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Dat zou ik prima vinden. Ik heb echter geprobeerd dusdanig in te vullen in het VA programma, maar ik kan nergens vinden waar ik de (teveel) ingehouden loonheffing kan invullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |